Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wymiana paska wielorowkowego.

Sign in to follow this  

About This File

Wymiana paska wielorowkowego

W sam naprawiam jest opisane krótko:

1. Odkręcić osłonę paska (4śruby).

2. Zdjąć dolną osłonę silnika.

3. Zwolnić naciąg paska (obrócić napinacz).

4. Wymienić pasek.

Aby go zdemontować, należy odkręcić całą osłonę i dopiero można wymienić pasek od dołu z

kanału. Musisz "zluzować" napinacz przy pomocy klucza-chyba 19. Dojście tylko i wyłącznie od

dołu. Można go również odkręcić i sprawdzić jego stan przy okazji. Nie ma innego sposobu na to

tylko i wyłącznie cierpliwość. Dorzucam schemat jak idzie pasek.

pre_1351873949__1.jpg

pre_1351873965__2.jpeg

pre_1351873985__3.jpeg




×
×
  • Create New...