Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wymiana paska wielorowkowego.

Zaloguj się, aby obserwować  

O pliku

Wymiana paska wielorowkowego

W sam naprawiam jest opisane krótko:

1. Odkręcić osłonę paska (4śruby).

2. Zdjąć dolną osłonę silnika.

3. Zwolnić naciąg paska (obrócić napinacz).

4. Wymienić pasek.

Aby go zdemontować, należy odkręcić całą osłonę i dopiero można wymienić pasek od dołu z

kanału. Musisz "zluzować" napinacz przy pomocy klucza-chyba 19. Dojście tylko i wyłącznie od

dołu. Można go również odkręcić i sprawdzić jego stan przy okazji. Nie ma innego sposobu na to

tylko i wyłącznie cierpliwość. Dorzucam schemat jak idzie pasek.

pre_1351873949__1.jpg

pre_1351873965__2.jpeg

pre_1351873985__3.jpeg




×