Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Demontaż miski 3.2 V6


About This File

Witam,

jako ze stałem się "szczęśliwym" posiadaczem małego uszkodzenia na misce na środku to coś (co to tak w ogóle jest) muszę ją zdjąć i pospawać i tu moje pytanie: czy demontaż to prosta robota? Uszczelki tam chyba nie ma jest silikon, czy kolektor trzeba rozpinać i od razu wymieniać uszczelkę?

pre_1351854394__9.jpg

jako że nikt mi nie pomógł, może ja pomogę komuś :]

tak więc potrzebne są:

- klucz gwiazdka/torx 13 do odkręcenia śrubek wkoło

- 15 do odkręcenia śrub bocznych trzymających miskę

- silikon bo nie ma tam uszczelki

- benzyna ekstrakcyjna do wyczyszczenia miski

- uszczelka łącząca rury kolektora i tłumika

- mała grzechotka z torxem 8

- mała grzechotka z nasadkową 10 i przedłużką

Zaczynamy kładąc się wygodnie pod autem, bo spędzimy tam chwilę, odłączamy wszelkie kostki, które będą nam przeszkadzać, spuszczamy olej i odkręcamy po kolei: małym torxem 3 wkręty osłony od podłużnicy, łączenie do kolektora, które jawnie będzie nam przeszkadzać. Następnie 15' 4 śruby ,później ta gwiazdowa 13 dużo śrubek, te bliżiej podłużnicy łatwiej będzie odkręcić małą grzechotką i przedłużką. Lekko obstukujemy miskę młotkiem i schodzi bez problemu. Robimy co tam mamy zrobić, czyścimy smarujemy silikonem i przykładamy w odpowiedni sposób. Łapiemy na śruby i przykracamy NA PRZEMIAN!!! Później nowa uszczelka od rury kolektora, osłona podłużnicy, wlewamy olej i jedziemy.

 Share


×
×
  • Create New...
UP