Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Montaż niefabrycznego partktronica pod fabryczny przycisk P


About This File

Witam...

Czy chcielibyście używać nieoryginalne czujniki razem fabrycznym klawiszem?Nic prostszego...

Idea była taka aby jak najbardziej zbliżyła się do oryginału i myślę ,że się udało.

Całość złożona  jest z dwóch kompletów czujników,można było użyć  jednego ale chciałem aby były dwa piszczki jeden z przodu drugi z tyłu.

tak więc jak to działa?

Po wrzuceniu wstecznego uruchamiane są tylne czujniki i przednie na około 10 sekund(czas można regulować od 0 do 150 sekund). Po naciśnięciu klawisza na desce uruchamiane są tylko przednie czujniki na określony czas.Ponadto za każdym razem po wrzuceniu wstecznego wyciszane jest radio na czas działania systemu.Dodam jeszcze,że po uaktywnieniu funkcji FOLLOW ME HOME żadna z centralek czujników nie uruchamia się...

Aby to wszystko było możliwe użyłem 3 zwykłych przekaźników zwiernych oraz przekaźnika czasowego firmy ASE http://www.ase.hoste.pl/3sr.html

Całość zabezpieczona jest bezpiecznikiem który oryginalne zabezpiecza układ oryginalnego park pilota(bezpiecznik 28 w tylnej skrzynce)

schemacik...

pre_1351532082__1.png

tylna centralka

pre_1351532094__2.jpg

sposób na podłączenie do oryginalnego bezpiecznika

pre_1351532112__3.jpg

oraz czujniki i klawisz

pre_1351532125__4.jpg

pre_1351532151__5.jpg

pre_1351532169__6.jpg

musimy pamiętać, że w klawiszu jest opornik który bocznikuje klawisz i trzeba go usunąć.

Pierwszy przekaźnik znajduje się koło tylnej centralki i to dzięki niemu czujniki nie załączają  się po uaktywnianiu funkcji FOLLOW ME HOME.

Reszta przekaźników znajduje się pod schowkiem pasażera i tak po kolei;

drugi odpowiedzialny jest za zmianę + na - gdyż trzeci sterowany jest masą i to on odpowiedzialny jest za włączanie i podtrzymanie napięcia na przednich czujnikach

czwarty wycisza radio

pozdrawiam

 Share


×
×
  • Create New...
UP