Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Demontaż dźwigni hamulca awaryjnego


About This File

Witam

Najpierw po wyjęciu popielniczki ściągamy tylni panel tylko delikatnie u góry i z boku są zatrzaski:

pre_1351343823__1.jpg

Następnie wyciągamy panel zapalniczki i wyciągamy tylni panel a panel zapalniczki zostawiamy podłączony i odsuwamy na bok:

pre_1351343954__2.jpg

Odkręcamy cztery torxy od podłokietnika i go wyciągamy:

pre_1351343990__3.jpg

Następnie ostrożnie wyciągamy uchwyt na kubki:

pre_1351344016__4.jpg

Następnie odkręcamy obudowę tunelu dwie śrubki z tyłu:

pre_1351344050__5.jpg

I jedną z przodu:

pre_1351344081__6.jpg

Następnie wyciągamy cały tunel do tyłu pamiętając o zaczepach z przodu z obu stron:

pre_1351344107__7.jpg

Po wyciągnięciu tunelu taki będzie widok:

pre_1351344143__8.jpg

Na dole będą 4 śruby od ręcznego, które trzeba odkręcić i wyhaczyć linkę, jeśli chce się wyciągnąć całkowicie ręczny i trzeba pamiętać o odłączeniu kabelka od czujnika ręcznego. Ja skończyłem na tym etapie nie odkręcając ręcznego i wymieniłem rączkę ręcznego i przycisk chromowany, bo mi się wytarł. A taki jest efekt końcowy mojego modu miedzy innymi ręcznego.

pre_1351344176__9.jpg

 Share


×
×
  • Create New...
UP