Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Demontaż dźwigni hamulca awaryjnego

Zaloguj się, aby obserwować  

O pliku

Witam

Najpierw po wyjęciu popielniczki ściągamy tylni panel tylko delikatnie u góry i z boku są zatrzaski:

pre_1351343823__1.jpg

Następnie wyciągamy panel zapalniczki i wyciągamy tylni panel a panel zapalniczki zostawiamy podłączony i odsuwamy na bok:

pre_1351343954__2.jpg

Odkręcamy cztery torxy od podłokietnika i go wyciągamy:

pre_1351343990__3.jpg

Następnie ostrożnie wyciągamy uchwyt na kubki:

pre_1351344016__4.jpg

Następnie odkręcamy obudowę tunelu dwie śrubki z tyłu:

pre_1351344050__5.jpg

I jedną z przodu:

pre_1351344081__6.jpg

Następnie wyciągamy cały tunel do tyłu pamiętając o zaczepach z przodu z obu stron:

pre_1351344107__7.jpg

Po wyciągnięciu tunelu taki będzie widok:

pre_1351344143__8.jpg

Na dole będą 4 śruby od ręcznego, które trzeba odkręcić i wyhaczyć linkę, jeśli chce się wyciągnąć całkowicie ręczny i trzeba pamiętać o odłączeniu kabelka od czujnika ręcznego. Ja skończyłem na tym etapie nie odkręcając ręcznego i wymieniłem rączkę ręcznego i przycisk chromowany, bo mi się wytarł. A taki jest efekt końcowy mojego modu miedzy innymi ręcznego.

pre_1351344176__9.jpg




×