Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. A nie wiem czy ten IDS był z XJ2 To był Signum Z28NEL. Musze zapytać Kolegi, bo nie wiem. U siebie mam zwykłe zawieszenie sportowe bez IDS i tzw półskóry. Edit: Dowiedziałem się, że nie ma XJ2. Tylko IDS+
  3. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Kurde...mamy problem. Jesli masa jest na 6 i jest przejscie pomiędzy 3 pinem wtyczki pompy i 5 pinem wtyczki od przycisku to wszystko powinno dzialać. Wyeliminujmy jeszcze źle dzialajacy przycisk. Na wlaczonym silniku zewrzyj na chwile pin 5 i 6 z wtyczki od przycisku. Wylacza sie esp? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  4. Ids, a jakie znaczenie ma multicontour? A ten ids był z xj2 czy standard?
  5. Co do komfortu, to mam porównanie między IDS z multicontour, a moim GTS z XJ2 i mój jest mniej komfortowy. Ale to moje subiektywne odczucie
  6. Dzisiaj
  7. Bardzo mało konkretów jak dla mnie. Szukam kompromisu między komfortem, a wyglądem.
  8. Ogrzeje po 2 latach, ale może przez ten czas dokonałeś wyboru, jeśli tak to na jakie podzespoły i jaki efekt jest tej zmiany?
  9. cichy117

    Vectra 3.2 v6 problem z paleniem

    Trzeba zrobić autokalibrację w acgassynchro, popatrzeć na czas wtryski LPG i ewentualnie korygować ciśnieniem. Potem regulacja na korekty. Jeśli chodzi o montaż to jeśli chcesz aby wtryski długo żyły, montuj jak najbliżej pionu wylotem w dół. Jeśli chcesz jak najlepszej reakcji na gaz, rób tak aby wężyki były jak najkrótsze. Niestety w tym silniku nie da się zamontować idealnie
  10. W tych tematach nic nie ma ?
  11. Cretux

    Kierunkowskazy "nie odbijają"

    Jak pisałem wyżej. Podłącz pod komp i sprawdź błędy.
  12. Raul1420

    Kierunkowskazy "nie odbijają"

    Dzis jechałem i nagle auto zgaslo na drodze zapalila sie kierownica z wykrzyknikiem i akumulator.Po chwili auto odpalilo i dojechalem normalnie.auto po wymianie sterownika silnika.co to moze byc? pozdrawiam
  13. Raul1420

    Kierunkowskazy "nie odbijają"

    Tak moj bład jak lekko to klika 3 razy trzeba poprawic mocniej to w tedy sie nie wylancza.
  14. jarcio_1001

    Lusterka składane elektrycznie

    Panowie czy moduly jp i jn w przedlifcie ruszą?
  15. paszko

    Z22SE kilka pytań...

    brzęczenie mogło ustać bo trochę cieplej się zrobiło co do oleju, w związku z tym, że napinacze są hydrauliczne, zaleca sie olej 5w30 lub 40, tym bardziej że napisałeś, że rozrząd wymieniany był
  16. Witam. W swoim Signum z20net mam obecnie zawieszenie ids+, xj2 czyli sportowe obniżone. Do tej pory odzywał się u mnie prawy przedni amortyzator i to jego miałem zamiar zmienić na używany, ale ostatnio też słyszę po lewej stronie strzały w zawieszeniu przy skręcaniu na postoju i przy wolnej jeździe po łuku, więc podejrzewam, że to albo sprężyna, albo łożysko i przez to skłaniam się ku przejściu na "normalne" zawieszenie, z tym, że nie wiem co wybrać, mam zamiar wymienić wszystko tzn.: amortyzatory, sprężyny, łożyska, osłony, odboje. Chciałbym aby auto było bardziej miękkie niż, obecnie, ale nie chciałbym go za mocno podnieść, a nie mam porównania w twardości czy normalny sport jest równie twardy jak ids sport bo gdzieś czytałem, że ids jest twardszy. Dlatego pytam Was bo może ktoś miał podobny "problem"? Chciałbym nie tracić na wyglądzie auta, ale zyskać nieco większy komfort pokonywania naszych pięknych dróg, nadzianych dziurami, studzienkami i innymi dziurami jak dobra kasza skwarkami. Jest jakiś kompromis w tym wypadku? Jakizestaw polecacie? Prosiłbym o numery części bo jest tyle informacji na forum które, są sprzeczne, że jestem w kropce...
  17. jarcio_1001

    wymiana CID Ncdc 2015 na GID problem

    Musisz miec wsad gida o tych samych nr. Miec programator. I troszke pojecia o tym.. Mysle ze da rade ogarnąć
  18. PrzemoTadek

    Montaż wyłącznika ESP

    A więc tak : masa na 6 pinie jest, przejście z 5 pinu pod przyciskiem do 3 pinu na wtyczce do pompy jest, przejścia z 5 pinu pod przyciskiem do 3 pinu na pompie brak. ( w poprzednim poście pomiar był na wtyczce do pompy, a nie bezpośrednio w pompie).
  19. Niestety nadal nie mam "nowego" zamka, ten co miał do mnie przyjść - stał. Ogólnie dramat; albo nie ma kluczyków albo zamki stoją... ...szukam dalej... :-/
  20. TheDoman

    Z22SE kilka pytań...

    Hej, dzięki za odzew. Poszukałem trochę na zagranicznych forach i tam najwięcej odpowiedzi znalazłem nt. Ad. 1. Odnotowane. Póki co znajomy mechanik powiedział że bez problemu kasuje błędy poduszek w Oplach - zobaczymy. Ad. 2. Przebieg 257k, ale rozrząd był niby robiony przy 255k. Na razie brzęczenie zniknęło, jest duża szansa że to wina luźnego kolektora wydechowego lub słabego oleju w silniku - dam znać. Ad. 3. Gaz wyłączyłem, na PB jeździ(-ł*) bardzo ładnie. Obecnie samochód jest na wymianie wszystkich płynów i filtrów, wszystko będzie nowe (ale tanie 😉 ). Ad. 4. Wymieniam, bo na to wskazuje. Ad. 5. Raczej nie temat rzeka, tylko każdy mówi co innego i to bez uzasadnienia... a instrukcja w cale nie podaje jakiego oleju użyć tylko jakie grupy pasują. Kopalnią wiedzy okazały się zagraniczne fora. Póki co, ze wzgl. bezpieczeństwa zaleje 10W40 półsyntetyk, niech wypłucze syfy... jak będzie ok, to za kilka miesięcy zaleje półsyntetyk 5W40 i powinno być git. *Z nowości; wyszło na jaw ocb. z szarpaniem na gazie... otóż przestał palić na jeden gar... cewka zapłonowa poszła się bujać. Gaz powinien być ok (gaz jest bardziej czuły na niedomagania układu zapłonowego). Pozdrawiam, Mariusz.
  21. CZasem trudno o spokój mając taki samochód, co byś nie zrobił ile nie włożył dbał, głaskał i rozmawiał to co chwilę coś, jakiś foch jak rozkapryszona dziewczyna. już do swojego straciłem cierpliwość,
  22. Gdzie sprawdzic ten koszyczek dokładniej?
  23. tak jak Rudik pisze - wszystko przed Tobą
  24. Cierpliwości haha prawda @ProChoice>?
  25. adasiek231

    Vectra 3.2 v6 problem z paleniem

    To jeszcze zapytam autokalibracje mam uruchomić na ACGasSynchro jak wszystko poskładam? bo nie wiem jak się za to zabrać ;/ Jeśli to już poskładam to zapewne nie będzie to działać poprawnie więc tak czy inaczej muszę dzwonić i umówić się do fachowca na regulacje. Powiedzcie mi jeszcze jak te wtryski umieścić, będe próbował na płasko aby wężyki były jak najkrótsze chyba że odrazu dać dłuższe i zamontować to w pionie ?najbliżej jak się da ? poprosze o jakieś wskazówki Przeglądałem sporo internetu i znalazłem trochę zdjęć z montażu, jedni montują pod kolektorem tak że nie widać ale zazwyczaj hany bo te baracudy sa trochę grubawe z ta listwa i nie wiem czy mi wejdą ale spróbuje, inni znowu normalnie przed kolektorem na wierzchu zakładają i tez jeżdżą więc jaki wybrać montaż.
  26. Okazało się, że lekko bardziej grzeje się lewy przód 😖 a co do bicia to nic nie bije nie wiem skąd taki pomysł
  27. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    halo halo....ale nie masz mierzyć oporności tylko czy jest przejście - masz do tego użyć bzyczka, pikacza, buzzera czy jak tam to sobie nazwiesz. po dotknięciu 3 pina na pompie i 5 na przycisku...ma pikać po dotknięciu 6 na przycisku i masy...ma pikać
  1. Załaduj więcej aktywności
×