Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. skoro tarcza jest równo ładnie zdarta, to chyba nie muszę regenerować zacisku? tarcze jeszcze oryginalne gma, po prostu jest już spory rant i klocki tez powoli się kończą. Na mechanice jako tako się znam, elementy zawieszenia sam wymieniam, czy też jakieś proste rzeczy jak świece czy ostatnio czujnik położenia walka rozrządu. Natomiast przy układzie hamulcowym będę pierwszy raz grzebał i nie chciałbym od razu się pchać w regeneracje zacisku jeśli to nie jest konieczne
  3. Spawanie może by pomogło. Prędzej od wyciągania zderzaka sie zjechały. Trzeba delikatnie i z wyczuciem wyciągać zderzak i bedzie wszystko okej ☺️
  4. Ustaw tyle ile wymaga producent pojazdu, zarówno na przedniej jak i na tylnej osi. Układ tpms pilnuje prawidłowego ciśnienia. Daj mu pracować tak jak wymyśliła fabryka. Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka
  5. Z tylu jest 2.8 wiec roznicy duzej nie ma, poza tym próbowałem 2,6 na wszystkich i komunikat też wyskoczył, więc to nie to...
  6. Zdemontuj pasek i pokręć wszystkimi kółkami może będzie słychać jakieś piski.
  7. Today
  8. Spokojnie, nie trzeba odkręcać przewodu, a sam elastyczny przewód jest, tyle że wcześniej, do zacisku prowadzi około 50 cm sztywny. Koło jest amortyzowane, wykonuje pracę góra-dół, więc na sztywnym przewodzie to by się nie udało. Radzę jednak sprawdzić, czy nie trzeba zregenerować zacisku, tj. wymienić uszczelek tłoczków i ich nasmarować smarem do cylinderków hamulcowych. Szkoda, żeby nowe tarcze dosyć drogiego Textara były zużywane przez źle pracujący zacisk (zapieczone i ciężko pracujące tłoczki).
  9. Witam. Jeśli chodzi o X1 to masz z lewej strony przy nogach kierowcy. Panowie ja mam taki problem z czujnikami że uciekało powietrze przez wentyle i dodatkowo pokazywało na 3 czujnikach 0.0 bara, padła decyzja na usunięcie ich. Znajomy podłączył op-coma i z tego co widziałem przestawiał na nie aktywne we wszystkich modułach i lipa świeci się nadal opona z wykrzyknikiem. Odłączyłem moduł w bagażniku i dalej świecie, auto to Vectra C przed liftem. Może ma ktoś jakiś pomysł jak to usunąć
  10. Jaka cewken najlepiej kupic tzn zamiennik jaki jest najlepszy
  11. na jakiej stronie sa cewki po 220 i to sa mitsbishi?
  12. Dzięki, o taka odpowiedz mi chodziło 🙂 jeszcze pytanie. Odkręcając zacisk z tyłu muszę odkręcać przewód hamulcowy od niego? Bo zauważyłem ze do zacisku nie idzie elastyczny tylko sztywny. Gdyby szedł elastyczny to bym nie miał pytań, a sztywny nie wiem czy mogę sobie lekko odgiac, czy zejdzie mi zacisk bez odkręcania go a wolałbym tego uniknąć.
  13. Szanowni koledzy czy można uśmiechnąć sie o rozkodowanie wyposażenia z VIN do ASTRY....tak do astry W0LBE8EGXH8064413 to jest ASTRA K i chyba dlatego nie wyskakuje w dostępnych serwisach podziękował
  14. Panowie. Od kilku dni walczyłem z zablokowaną klapą bagażnika w mojej VC GTS 2003. Po rozebraniu tapicerki odziwo nie znalazłem "otwierania awaryjnego " na śrubokręt jak któryś z kolegów o tym wspominał. I zonk... Chwilowy bo zdjalem linkę z mechanizmu i ręcznie ją odciagnalen i tadam..łotwarte Ale problem nie zniknął.. Ale co odkryłem i taka wskazówka dla was na przyszłość. Podniosłem klapę na maxxx do góry i wciskalem jednocześnie przycisk w klapie i zamek zadziałał. A więc co? Gdzieś jest zwarcie... Okazało się ze w lewym rogu jest wiązka kabli w otulinie gumowej. A tam to...
  15. Kup jedną cewke i podmieniaj po kolei. Cewki można wyrwać za 220zł czy jakoś tak nowki na stronie z czesciami do saaba. Ewentualnie w aso opla, jezeli u nich wymieniasz, to daja 30% rabatu wiec wychodzi 320zl za sztukę. Ja sie z nimi dogadalem ze zakładają mi cewkę obojętnie na który cylinder a ja sobie bede już sam eksperymentować. Oczywiscie starą od nich zabrałem
  16. Chodzi o to, żeby wszystkie koła miały mniej więcej te same ciśnienie. Czytałem gdzieś ( nie wiem czy na forum czy w necie ), że jeśli jest różnica powyżej 2 bar, na którymś kole w stosunku do innych, to tam pokaże komunikat. Niech wyrówna i wtedy sprawdzi. 3.0 to chyba za dużo. Można też op com podłączyć i sprawdzić czy coś pokaże. U mnie przy słabych bateriach też zaświeci się komunikat o ciśnieniu w którymś kole, mimo, że wszędzie jest tak samo.
  17. Jakie cisnienie producent przewidział dla Twojego modelu? Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka
  18. Czy wszystkie 4 koła mają podobne ciśnienie ? Nabij we wszystkie np 2,5 i sprawdź.
  19. Czy ten moduł trzeba po wymianie przypisać do komputera? Myśle ze masz racje... to chyba on jest przyczyną wczoraj kilka razy w niego pukałem kluczem i dzisiaj auto bez problemu jeździło akumulator nie był przykręcony i podejrzewam ze na zakrętach obijał się o ta skrzynkę... rozebralem obudowę w celu poszukiwania zimnych lutów... ale to nie tylko skrzynka z bezpiecznikami 🤣 są tam jakieś układy/ procesory między płytami 😕 dodam ze błąd z AHL w CIM był zawsze bo jest wypięty sterownik z poziomowania.
  20. Rolka wymieniona dalej to samo.Masakra jakas.Teraz to juz sam nie wiem.Moze jakas trefna rzecz zostala zamontowana??Kilka paskow napinacz kolo pasowe rolka prowadzaca sprzegielko altka wszystko nowe.Zostala rolka z rowkami i lozysko klimy.Czy rolka z rowkami albo lozysko klimy moze piszczec??Krotki film nagrany przed chwilą...Ewidentnie glosniej przy rolce gladkiej i sprezarce klimy... video-1555604837.mp4
  21. Spoko, jak się wkleja link do posta, to żeby Cię przekierowało bezpośrednio do niego, to musisz nadusić strzałkę w prawym górnym rogu tej ramki.
  22. Dzisiaj dokladnie obejzalem zderzak i wychodzi na to ze na zderzaku ten uchwyt ktory powinnismy wsuwac jest troche za bardzo sciety...Poprostu zle zakladalem kilka nascie razy zderzak nie wsuwajac go tylko wciskając i dlatego tak sie stalo.Nie wiem co teraz??Da sie jakos naprawic ten uchwyt nadlutowac go??Pewnie spawanie plastiku by pomoglo.Ktos probowa moze??
  23. Nie bardzo wiem nad czym się zastanawiać. Przed montażem było dobrze, zepsuło się po. Chyba kasę wzięli za to żeby było dobrze
  24. Szukania ciąg dalszy w takim razie :x brak mi już pomysłów
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...