Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam Czy udało Ci się coś znaleźć? mam podobny problem i też myślę o wymianie zamka na inny. ten stary to nawet ciężko rozmontować żeby spróbować naprawić...
  3. Today
  4. uszkodzony reduktor zazwyczaj powoduje utrudniony rozruch silnika na PB (długie kręcenie rozrusznikiem, zanim zapali).
  5. A z czym powiniem? bo szczerze mówiąc wybrałem opcję pierwszą od góry.
  6. Czy nieprawidłowo działająca instalacja elektryczna/elektroniczna od Kolteca może mieć wpływ na uruchomienie lub nie samochodu na benzynie ?
  7. Czy ktos z was mial ten problem? Od dluzszego czasu mam problem ze wspomaganiem dziala pompa chodzo ale czasami ciezej skrecic kolami czasami w innych pozycjach kierownicy, czasami gasna mi tez wszystkie zegary i kontrolki ale jak wylacze zaplon i ponownie przekrece juz dziala.polecono mi przeczyscic wszystkie punkty masy gdyz noze to powodowac te zjawiska wiem ze widze kilka obok akumulatora ale sa tez w innych miejscach.czy mozecie konkretnie powiedziec gdzie??
  8. Po 12 latach, trzeba coś odświeżyć[emoji41] Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  9. A już czaje. Po pracy zobacze. Dzięki!
  10. Nie powinien.Zobacz zdjecie amortyzatora.Na obu jego koncach masz ucho z tulejka w srodku na srube.Pomiedzy uchwytem amortyzatora a tulejka jest guma izolujaca.
  11. Guma ta pod plastikową osłoną amora? ZObacze czy da rade śrube dokręcić. Czyli taki luz nie powinien występować?
  12. Moze sruba jest odkrecona albo guma tlumiaca na uchwycie amortyzatora sie posypala.
  13. najlepiej porozmawiać z kimś z tej firmy doradzą co robić. Nie pamiętam skąd miałem Nr telefonu. spróbuję poszukac w mailach. jak bede miał to podrzucę. #edit F5R Team Chief Krzysztof Pawluczuk M.Eng. 535 950 445
  14. Podczepie się pod temat by nie tworzyć kolejnego. Puka mi coś w prawym tyle kombi. Przechodzi to ewidentnie na karoserie. Jak ruszam,bujam,szarpie autem na wszystkie strony to nie mogę tego wyłapać. Dopiero podczas jazdy na nierównościach coś głośno puka. Gumy stabilizatora wymienione. Ciekawi mnie jedna rzecz,bo jak zdjąłem koło i szarpałem amorem przy górnych mocowaniu to on się poruszał i właśnie tak jakby pukał. Czy to normalne ,że amortyzator ma taki luz? Już nie miałem czasu by sprawdzić to na drugim stronie
  15. wiec nie mama co sie zastanawiac i sie wku.... czy dojade czy nie , wymontuje moj zawór regulacyjny odesle do zrobienia lub tylko sprawdzenia i niech mi slą cała nowa pompe boscha z zaworem regulacyjnym po sprawdzeniu. a czy jest nr telefonu do firmy f5r bo nie znalazłem na stronie jest tylko opcja zamowienia przedmiotow i czy wy rowniez zamawialiscie od nich ze strony http://www.sklep.f5r.co.uk bo to chyba jedyna opcja takiej pompy od nich , nigdzie nawet na ebay nie znalazłem takiej modyfikacji oferty pozdrawiam
  16. Zaslepka bedzie pasowac to te samo polaczenie co przy EGR.Podlac sruby WD40 nie zaszkodzi.Ja odkrecalem sruby zimne i dalo rade. Na kolektorze potrzebujesz solidnej zaslepki i najlepiej z kwasowki bo inna blache szybko wypali i wydmucha.
  17. Jest chwila motania z odpieciem poduszki ale potem to juz dziecinna igraszka.Odkrecasz srube i kierka schodzi.
  18. Macie może jakieś pomysły lub patenty na wyeliminowanie odbijania klapy bagażnika przy otwieraniu? Może brakuje mi jakiegoś ogranicznika? Jak to działa w Waszych sedanach? Amortyzator gazowy mam OK (po kilku wymianach tańszych, teraz jest najdroższy). 20190916_093733.mp4
  19. Map sensor jest nowy. Turbina też wymieniona. Błąd i objawy nadal te same. Ciśnienie na wejściu do elektozaworu turbiny jest ok. nowy alektrozawor. Przewód do gruchy turbo też. Jak mierze ciśnienie na wejściu do gruchy turbo to ma poniżej 1 bara ale podobno wzrośnie wcześnie każdy pod obciążeniem. Na wejściu do zaworu jest ok więc zakladam że dalej też jest ok. Wydaje mi się że pozostała tylko kwestia nieszczelności intercoolera i stąd za mało powietrza dostaje
  20. Map sensor jest nowy. Turbina też wymieniona. Błąd i objawy nadal te same. Ciśnienie na wejściu do elektozaworu turbiny jest ok. nowy alektrozawor. Przewód do gruchy turbo też. Jak mierze ciśnienie na wejściu do gruchy turbo to ma poniżej 1 bara ale podobno wzrośnie wcześnie każdy pod obciążeniem. Na wejściu do zaworu jest ok więc zakladam że dalej też jest ok. Wydaje mi się że pozostała tylko kwestia nieszczelności intercoolera i stąd za mało powietrza dostaje
  21. A czy komuś z forumowiczów nie zbywa nastawnik do turbo?
  22. Przecież w przedlifcie nie masz rolek , aktywując manetkę nie dezaktywujesz przycisków czy rolek jaki by to miało sens założyć manetkę do gida i stracić sterowanie radiem ?
  23. Yesterday
  24. Ok rozumiem. To kolejna rzecz, jeśli montuje się manetke to nie jest tak że dezaktywujesz rolki?? Z tego co kojarzę to w przedliftach tak jest.
  25. Jest taka opcja ale mało osób pyta bo zazwyczaj wykorzystują je do sterowania nowym radiem
  26. Łatwo. Jest wszystko opisane na forum Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  27. @he_niu jest opcja żeby zostać przy rolkach?? Czy problem leży po szynie?? Między radiem a kierownicą??
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...