Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Hej. Niestety też natrafiłem na problem z zamykaniem automatycznej klapy. Otwiera się OK, a przy zamykaniu w ok 1/3 wysokości odbija. Rozebrałem wczoraj cały mechanizm i jak dla mnie to problem na 99% siedzi w potencjometrze. Bardzo dziwna sprawa, że ten potencjometr ma tak jakby sprzęgiełko. Przy ustawianiu na pozycję czuć lekki opór, a później w zakresie swojej pracy kręci się lekko. Wydaje mi się, że właśnie te sprzęgiełko nie utrzymuje przy ruchu w dół w wysokich temperaturach pozycji bazowej lub po prostu styki się powycierały. U mnie wyłącznie przy zatrzaśnięciu się w bagażniku i ustawieniu kreska długa do kreski małej na potencjometrze klapa działa prawidłowo. Płytka z elektroniką jest elegancko zalakierowana i pod lupą luty wyglądają super. Ktoś rozwiązał ten problem?
  3. Nie wiem czy chodzily w momencie kiedy sie to wydarzylo natomiast kiedy ruszalem jakies 30 min wczesniej to jeszcze chodzily bo odpalalem auto i czekalem na zewnatrz az schlodzi sie w srodku zanim ruszylem i wentylatory chodzily. To jest fakt ze przy tym parkowaniu kiedy sie to stalo dluzsza chwile jechalem bardzo powoli przez parkink i progi zwalniajace Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  4. Today
  5. Aaaa jakie miałeś oryginalne radio w Opolu? Podaj model!?!
  6. Mogę go wyciągnąć i bez niego jeździć napisz mi na priv adres do wysyłki i ewentualne koszta lub na adres mailowy tomanooo1@o2.pl
  7. Yesterday
  8. A wystarczy poszukać. Na forum jest gotowa porada jak wyciągnąć preout z radia
  9. Podegnij styki baterii w pilocie. Możesz je wyczyścić. Jeśli to nie pomoże to popraw luty. Jeśli już wymiana to najlepiej komplet, piloty z centralką z innej vb.
  10. Cześć tu się z tobą nie do końca zgodzę - jeżeli padnie rezystor lub nastąpi przetarcie okablowania załączy się wentylator ale na najwyższym biegu
  11. Jak zawsze Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  12. Kolego, wydaje mi się że przy temp 97 stopni jak załącza się wentyle to raczej nie masz cię co bać, opel jakoś tak dziwnie ma że temperatura mu skacze jak chce, i nigdy nie trzyma 90 stopni tak jak jest to w grupie VW.
  13. Przerabiałem coś takiego w zeszłym roku. Klima chodziła dłuższy czas na postoju w ponad 30-stopniowym upale. Po ruszeniu zadymiło się z nawiewów i koniec klimy. Padła cewka sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki najprawdopodobniej wskutek ograniczonej zdolności oddawania ciepła ze skraplacza (był niedrożny z zewnątrz przez owady które zakończyły na nim swój żywot) a co za tym idzie wzrost ciśnienia w układzie skutkujący większym obciążeniem sprężarki. Cała historia zakończyła się wymianą sprężarki na regenerowaną i oczywiście umyciem skraplacza. Wentylatory chodziły po włączeniu klimy? To też jest bardzo ważne
  14. O ile IDS powinien wytrzymać, to wydaję mi się, że spreżyny powinny być wymienione. Ale, to niech użytkownicy się wypowiedzą Tego nie powiem, bo całe wymieniałem, tzn mechanik mi to robił
  15. Jest możliwość żeby np banany były ugięte i dlatego nie można ustawić pochylenia ??? Masz GTSa to też masz niższe sprężyny
  16. U mnie też przycięło lekko od wewn. ale wymieniłem tuleje, banany, proste, amory, sprężyny i geo. Teraz jest ok
  17. Sprężyny wymieniałem tylko z przodu bo jedna pękła, reszta wszystko fabryka amortyzatory przód, tył i sprężyny tył też. Może po prostu nie potrafią tego ustawić.
  18. Jak zdejmiesz wtyczkę z czujnika temperatury to wentyle powinny się załączyć obydwa, jak klimę załączasz również powinien załączyć się wentylator bodaj lewy od strony kierowcy, może za słabe masz ciśnienie w układzie klimatyzacji i nie załącza się. Może być też że czujnik przekłamuje.
  19. To, że przegląd przeszło nic nie znaczy. U mnie amory chyba z 15 la temu były sprawdzane na jakimś przeglądzie Kiedy Ty wymieniałeś ? Nie wiem jak z tym IDS, bo nie znam się. Ale to nie musi być przyczyna. Tak naprawdę, to może być wiele przyczyn. Jak robione zawieszenie, jak robione geo.
  20. Czy ktoś może zakładał oryginalny zestaw fiatowski i może powiedzieć czy na pasku są 2 czy 3 znaki (tak jak w conti)? Zobacz ofertę: ROZRZĄD ORG OPEL SIGNUM VECTRA C 1.9CDTI 100 120KM https://allegro.pl/oferta/rozrzad-org-opel-signum-vectra-c-1-9cdti-100-120km-7727684460 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...