Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Yesterday
  3. Postojówki mam ogarnięte ja tu piszę o h11 przeciwmgłowe
  4. Przy aktualnych temperaturach za oknem według mnie wszystko w porządku Można deptać furę powyżej 70* oleju a lepiej odpuścić nogę z gazu przed 120* Płyn pewnie te 96*C w mieście? Na trasie na pewno chłodniej
  5. dokladnie i szczegolnie jest to wyraznie odczuwalne gdy mam kilka osob w srodku do tego wlaczona klima albo lekka gorka
  6. Podepnę się. Chciałbym dopasować sondę do mojej vectry zpisałem numery foto. I znalazłem aukcje w której sonda z Bosha ma taki numer w opisie aucji. czy moge sie tym sugerować i kupić taką sonde czy lepiej zdac sie na profesjonalistów i kupic ja w sklepie motoryzacyjnym ? https://allegro.pl/oferta/sonda-lambda-bosch-opel-vectra-c-2-0-2-2-3-2-v6-7809594765?fbclid=IwAR16nWanYTyBGHsEoldxXqDMmY2WsPa7F0nw6045qtjmWPotTHgtEjKzlDU
  7. Prawdopodobnie elektrozawór przy turbosprężarce sterujący ciśnieniem doładowania (gruszką) Pewnie jak dasz ogień od 1 biegu i cały czas ostro przyspieszasz, to nic się nie dzieje. ale wystarczy ze pojedziesz z 80km/h na 5-6 biegu i jak wdusisz ostro gaz to tak się dzieje?! Sprawdź najpierw same węże od tego zaworka czy są szczelne, a potem spróbuj go wyczyścić.
  8. Czyli to jest błąd i niska rezystancja tylko od fotela? Napinacze w porządku?
  9. ALe mi chodzi o tę kostkę co wpięta jest w poduchę . Ok przejrze jeszcze te przewody. Kostki wszystkie powpinane ale zobzacze jeszcze raz
  10. Witam. Chcę założyć lusterko fotochromatyczne do mojej VB z omegi. Znalazłem takowe i wiem że ma silniczki współpracujące w omedze z regulacją foteli. Pamiętam że kiedyś na forum były tematy jak to zrealizować na 2 potencjometrach jednak dziś nie mogę się doszukać tematu i spisu elementów, ewentualnie wartości potencjometrów. Dysponuje ktoś czymś takim? Kiedyś Ravcio chyba to opisywał jednak dziś jego tematów nie sposób odszukać.
  11. Coś z układem dolotowym może być, przepustnica, kolektor ssący, może jakaś nieszczelność. Niech jedna osoba gazuje, druga słucha czy z kolektora ssącego, nie dochodzą jakieś dźwięki. Możesz zdjąć rurę dolotową z przepustnicy, sprawdzić czy pracuje w normalnych zakresie.
  12. Przewody masz pod fotelem. Myślisz, że pod zaślepkami, gdzie poduchy wywala są przewody i kostki ?
  13. Ponad tydzień testowania i zapachu brak. Wychodzi na to że wurth faktycznie słaby.
  14. No czy może przy poduszce kostka jest uwalona, albo kabel gdzieś przetarty w fotelu?
  15. Cześć, Od paru dni mam do czynienia z dziwnym zjawiskiem akustycznym. Polega to na tym, że kiedy jadąc kulturalnie z rodzinką (4 osoby, klima) praktycznie na każdym biegu z wyjątkiem 1 na obrotach 2-3 tys wciskając mocno pedał gazu, silnik, zamiast zbierać się w górę, odzywa się niskim basem słychać takie właśnie buczenie. Przyspieszanie jest wtedy raczej symboliczne. Puszczę gaz cisza, depnę, znowu coś w stylu buczenia, a może klekotu. Z przodu w każdym razie, nie z wydechu:). Dzieje się tak na gazie i na benzynie, również bez klimy z tym że wtedy nie słychać jęczącej sprężarki. Jak jadę sam do pracy to praktycznie tych odgłosów nie ma. Przyspiesza w miarę ochoczo i na cicho. Auto ma 210tys z czego połowa na gazie, Regulacja zaworów 5 tys km temu. KZFR nie zmieniałem a jeżdżę vectrą od 105tys. Wcześniej też nie były raczej zmieniane bo nie widziałem na nie kwitów a poprzedni właściciel raczej skrupulatnie gromadził faktury. Naturalnie, słychać je standardowo przez 2-3 sekundy po odpaleniu (to jest praktycznie odkąd mam viki), a i w czasie normalnej pracy też wydaje mi się że z tamtych okolic słychać jakiś ciągły stukot nawet na stabilnych wolnych obrotach. Błędów czy innych objawów brak. Pytanie czy też prośba; czy spotkaliście się z takim zachowaniem i znacie jego przyczynę? Czy taki efekt mogą dawać padnięte KZFR? Podejrzewam, że tak, ale chętnie posłucham innych głosów albo propozycji. Co polecacie sprawdzić? Dziękuję za przeczytanie i zainteresowanie tematem. Pozdrawiam, darek
  16. Najlepszym patentem na zaoszczędzenie benzyny to po prostu chyba poczekanie na jałowych obrotach aż przeskoczy na gaz na to wychodzi. Tak zrobię jak mówisz i wtedy obadam ile spali PB.
  17. A co chcesz pod zaślepką znaleźć ?
  18. Dokładnie. Miałem trzęsienie kupiłem całą kompletna półoś ale w międzyczasie robiłem łożysko amortyzatora bo strzelalo przy skrecaniu przy okazji była pęknięta sprezyna. Po wymianie kompletnego nowego amorka poduszki łożyska sprezyny Trzęsienie ustalo.
  19. Witam forumowiczów, VC 122km 1.8 16v- przebieg 330kkm z czego z 200 na gazie, jak można się domyślić apetyt na olej jest, mocy też mu brakuje, jakiś czas już wyciek zaobserwowałem, nie byłem na podnośniku, ale chyba z uszczelniacza wału, przyszedł czas na remont, byłby ktoś w stanie dobrać mi wszystkie części? Uprzedzam że nie chcę robić przekładki, tylko zrobić sam i mieć stan igła, rodzice zmieniają pojazd na X1, a opelek zostaje u mnie, drugi rok na warsztacie jako praktykant więc problem jest tylko z doborem przyzwoitych części, blokada rozrządu, jego elementy, jakie pierścienie, uszczelki itd... jeszcze chciałbym wrzucić do niego jakiś fajny zawias i oponki co by się ładnie lepił, a może nawet skuszę się na delikatną zmianę wyglądu z zewnątrz jak starczy kasy, ale najpierw silnik. (jeśli ktoś wie jak można wyżebrać z niego trochę niuta i km, nie płacąc za części znacząco więcej niż za standardowe to byłbym wdzięczny) Liczę na waszą pomoc i z góry wielkie dzięki
  20. Kostki dopięte piny nie pozaginane bo patrzyłem. Ew czy może być uszkodzony ten moduł na podłodze pod fotelem? Jeszcze może zobaczę pod zaślepką airbag czy tam może jest coś rozpiętę ?
  21. Sprawdź przewody i wtyczki pod fotelem.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...