Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam,czy ktoś z was zakładał może tarcze indiglo w vectrze c poliftowej? Właśnie przyszła do mnie paczka i w sobotę będę montował:) mógłby mi ktoś doradzić w sprawie montażu,masa to nie problem,kabel plusowy też jakoś znajdę miernikiem we wiązce kabli co idą do licznika...moje pytanie to czy powinienem się po prostu podpiąć pod ten kabelek z tej wiązki plusowy który odpowiada za podświetlenie oryginalnych tarcz? Czy powinienem ten kabelek całkiem odciąć z wiązki i puścić tylko zasilanie na inwerter? Kolejne pytanie dotyczy wskazówek...podobno najlepiej demontować je przy użyciu "chusteczki i widelca":p a jak się sprawa ma z ich ponownym zamontowaniem? Jak to zrobić żeby zamontować je w takiej pozycji żeby na bank wszystko dobrze wskazywało? Z góry przepraszam jeśli już ten temat był,ale sporo stron już przeszukałem i nic nie znalazłem:( to samo przy użyciu wyszukiwarki... Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś info i pomoc:> pozdrawiam
  3. Dzięki za sugestie. Jutro będę temat dalej drążył. Chcę trochę mocniej przyjrzeć się parametrom mojej VC, bo najbliższe 1-2 latka pewnie będę z niej korzystał. Jak zrobię kolejne testy to dam znać.
  4. Today
  5. Kapselll

    GPS

    Dodam też, że podczas jazdy nawigacja pokazuje mi że jadę po polach w innym województwie niż ja mieszkam! Dziś dostałem płytę i nie mam pojęcia co zrobić. GPS przekreslony, m.n.p.m nie pokazuje. Radio do DVD 90 Navi, niby jest tam jakaś antena orginalna z gps, ale nie wiem jak ją odpiąć i czy przeczyszczenie styków coś da. Chyba że trzeba coś dokupić. Dodam że sygnał z radia łapie, a elektryk odłaczął mi tą antenę, by wymienić uszczelkę, bo była stara. Proszę o pomoc.
  6. Witam panowie mam problem a w zasadzie zagwostke co się mogło stać a mianowicie... Jakiś tydzień temu podczas ruszania poczułem na pedale sprzęgła takie jakby wibracje mrowienie. Zdążyło się to raz więc nie panikowalem ale po paru dniach doszły piski i trzaski przy odpalonym samochodzie na biegu jałowym. I podczas ruszania bądź też puszczanie sprzęgła bez załączonego biegu mniej więcej w połowie słychać trzaski nagrałem filmy nie wiem czy będzie wyrazie słychać może ktoś ma pomysł co to może być ewentualnie jak zdjagnozowac będę wdzieczny
  7. Witam. Mam pytanie. Vectra C 2.2 dti. Czy ktoś kiedyś się spotkał z tym aby nieszczelny zawór egr przepuszczał lewe powietrze powodując dość głośne piszczenie przy przyspieszaniu? Po rozebraniu zaworu znalazłem luz na trzpieniu, który powoduje zaciąganie lewego powietrza. Podczas pracy zaworu Egr widać zależność między przesuwaniem się zaworu a piszczeniem.
  8. Witam. Mam pytanie. Vectra C 2.2 dti. Czy ktoś kiedyś się spotkał z tym aby nieszczelny zawór egr przepuszczał lewe powietrze powodując dość głośne piszczenie przy przyspieszaniu? Po rozebraniu zaworu znalazłem luz na trzpieniu, który powoduje zaciąganie lewego powietrza. Podczas pracy zaworu Egr widać zależność między przesuwaniem się zaworu a piszczeniem.
  9. Test przelewowy ma sens, gdy masz 100% pewność, że na każdym z cylindrów masz idealną kompresję czyli odchyłki pomiędzy nimi rzędu 0,1bara, wtedy faktycznie jeśli z któregoś poleci więcej MOŻE oznaczać, że zbyt dużo puszcza na przelew. W tym silniku demontaż wtryskiwaczy jest bajecznie prosty ze względu na dostęp, koszt sprawdzenia sztuki oscyluje w granicach 20-30zł i masz absolutnie wszystkie parametry na dłoni / wykresie.
  10. Witam, walczę dalej, tym razem pytanie odnoście tego, w jakiej kolejności i przede wszystkim OD CZEGO idzie sygnał ... cały czas chodzi o brak napięcia na wtrysku. Dzisiaj udało mi się zlokalizować dwie potencjalne przyczyny: 1. Przetarty przewód, który idzie do kostki cewki zapłonowej. 2. Ponowne wyciągnięcie cewki dało taki obrazek. Któraś z tych dwóch rzeczy, ma bezpośrednio wpływ wypadanie zapłonu na DRUGIM cylindrze? Mi odpowiedz wydaje się być jasna, ale mam kogoś kto twardo steki przy awarii sterownika. Swoją droga, silnik o oznaczeniu X18XE1 ma taki sam sterownik co silnik o oznaczeniu Z18XE? Wysłane z iPhone XS
  11. Kapselll

    GPS

    @zeberko DVD 90
  12. Padło sprzęgło. Objawy wskazywały na pompkę, którą wymieniłem 3 tygodnie temu ale po wyjęciu starej zdziwiłem się, że jest jak nowa. Więc pewnie wysprzęglik. Czeka mnie grubszy wydatek bo skrzynia w dół pójdzie. Brać luka czy dołożyć do sachsa. Chciałbym jeszcze pojeździć tym autem...poza sprzęgłem i trochę podrdzwiałymi drzwiami za wiele się nie dzieje.
  13. zeberko

    GPS

    Jaki model radia masz?
  14. Kapselll

    GPS

    witam, mam zapytano. Jak długo wam wyszukuje sygnał gps w nawigacji w waszej vectrze? Cały czas świeci mi się przekreslony napis gps. Chociaż w niektórych miastach mi to znika. A na mojej wsi jest te przekreslone logo. Normalna nawigacja i nawigacja w tel wyszukuje mi sygnał. Jakieś wzmocnienie potrzebne? Jak tak to jakie?
  15. Witam, Marco123 rozwiązałeś problem? Też mam błąd to p0425-05 za wysokie napięcie czujnika temp spalin rząd 1 czujnik 1, ale błąd wyświetla się na desce rozdzielczej jako check engine. Pojawił się po odpięciu akumulatora na dłuższy czas. I nie wiem czy szukać nowego i wymieniać. Wycięty DPF, EGR, klapy. Co robić z tematem a check engine jednak nie mile widziany u mnie na desce.
  16. Ogonie prowadnica termostatu.Byla krzywa(skos na prawa strone).I wolno sie domykal.Otwieral sie za wczesnie.Jakies g**no made in italy. Zalozony nowy Gates.Podstawa to dobre odpowietrzenie.Temperatura trzyma .Od 95stopni .Wtedy zalaczaja sie wentylatory i spada do 80stopni.(78)+/- Zmienione trojniki od gazu bo aluminiowe skorodowaly i popekaly przy zdejmowaniu.(wzery na wylot).InstalacjaLPG liczy 4lata. Nie podmienialem na razie cewek.Ale auto po tych zabiegach ozylo.Ale oczywiscie zmienie(braklo mi czasu bo do roboty musialem sie udac. Problem mam tylko z sonda przed katem.Gdyz na Delphi pokazuje max prace na przygazowaniu do12mv do 400mv.A na sterowniku LPG ze pracuje prawidlowo(od 12mv do 1V.WTF? Obstawiam ze komp silnika dogorywa. Dodatkowo znalalem inny proble z nawiewm cyrkulacji wewnetrznej.Silniczek z obudowa lezal osobno.A z trybami byl przykrecony.Polutowane i dziala.Jest z prawej strony na wentylatorze nadmuchu. Kolejny dodatek.Znalazlem problem parujacych szyb.Okazalo sie ze pod podszybiem z prawej strony.Gdy stoi się od silnika.Po lewej od kierowcy.Pod silnikiem wycieraczek.Jest puszczony wezyk(podcisnienia albo spryskiwaczy tyl).Bylo to oklejone jakby silikonem fabrycznym.,ktory sie rozpad w rekach.W koloze szpachli.Ala uszczelka.I woda tamtedy sie lala,przedostawała.Uzylem CX80 i cacy. Moja Viki liczy juz 320tys przebiegu.Wiec jak lata i zeby potrzebuje naprawy:) Mechanik pewnie juz by mnie oskalpowat z 2 tysi albo wiecej. Wydatek poki co to: -Regeneracja reduktora 71zl -Cewki 2szt 113zl -Trojniki 2x 7.8zl -Nowe opaski 6x1.50zl po znajomosci.Ktore sie nie zrywaja jak dokrecasz. -Woda borygo 5L 25zl -Termostat 40zl. Ogolnie 275zl +/-.Samozadowolenie bez reni raczkowskiej.Bezcenne. Ogolnie wczesniej jezdzilem Oplem Vectra B 2.5v6.To ocenam ze to g**no bylo.Potem zdradzilem opla na Audice A4B5 1.8T.Ale ceny mnie wyleczyly z Audi. Oczywiscie dopytuje sie Rafalg-a co do napraw.
  17. No i super, o to mi chodzilo!
  18. Witam Posiadam VIKI 1.9 150 KM w automacie, od jakiegos czasu, stojac np. na swiatlach pedal do oporu i powoli nabiera predkosci i wchodzi na obroty natomiast od drugiego biegu jest w miare OK, do 100 to raczek okolo 11 sekund no ale to przyspieszenia tragedia. Nadmienie ze to sie dzieje od 2 moze 3 dni, zadnych bledow, przy wypalaniu DPFa przyspieszenie jest OK, gdzie szukac problemu czy w skrzyni?? Wymienic olej dynamicznie?? Czy moze uklad dolotowy moze przeplywka czy cos innego??
  19. Vectra C 2.8T 2006 Fabrycznie 255KM Mody i pomiar z 2017r. - turbo 20T na kutym aluminiowym kole kompresji od WRCS, - IC - FMIC 600x300x76, - wydech 3" DP, - termoizolacja dolotu, - filtr powietrza - stadardowy Filtron 😁 - plus kilka drobiazgów 😉 Pomiar na Pb 95 😉 Jak widać na załączonym wykresie przy dwóch szybkich pomiarach moment obrotowy spada o 20Nm. Podejrzewam, że silnik się "gotuje" dlatego na dzień dzisiejszy wleciało jeszcze kilka modów: - wydech 3" rozgałęziony na 2x2", - poprawa wentylacji komory silnika, - rozbudowa seryjnego Fmic'a o dodatkowe kolanka aluminiowe i wkładki, - drobna przeróbka gruszki turbiny ...😜 Dodatkowo aktualnie na tapecie modyfikacja kolektora dolotowego i montaż uszczelek teflonowych 😊
  20. Mam też sterownik z z16xe do naprawy, jednakze elektro bip nie ma zbytnio pozytywnych opinii. Zna ktos jakas inna firme godna polecenia?
  21. Będzie, ale lepiej korekty czytać na telefonie, choćby z tego powodu że łatwiej podglądać w czasie jazdy.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...