Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Pobrałem siebie zdjęcie i powiększyłem i rzeczywiście tam już jest podciągnięte na max. Gumy dasz nowe i pójdzie że 2 cm do góry. Poza tym jak nie pójdzie na fasolce to możesz kat tego uchwytu zmienić i doregulowac
  3. Oki spróbuje ale wydaje mi się ze jak go dam na dół to pójdzie jeszcze niżej
  4. W którym miejscu jest ta fasolka to co na zdjęciu widać o to ci chodzi ?
  5. Czyli zostaje lewe powietrze, chyba że pierwszy film robiony na zimnym silniku
  6. Standardowo- wyłącz gaz i przejedź 100km na benzynie. Napisz czy są zmiany. Błędów oczywiście nie ma?
  7. I jak wrażenia po użytkowaniu? Jak ze skutecznością hamowania?
  8. [Wiadomość wygenerowana automatycznie] Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z "Poradami", strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.
  9. Z opisu wnioskowałbym, że to wyłamane koło zębate przekładni silniczka klapy recyrkulacyjnej
  10. Witam. Vectra C 2007r, benzyna. Od kilku dni po wyłączeniu silnika słychać stukanie/klekotanie spod deski rozdzielnej, od strony pasażera. Dziś przypadkiem po wyłączeniu klimy w czasie jazdy ten dźwięk był znów słyszalny. Ktoś się orientuje co się "rozdupcyło"? [emoji848]
  11. Witam panowie, mam problem z odpaleniem silnika 1.6 16v z instalacją LPG. Kręcę go 10 sekund i odpala ma 1100 obrotów, po chwili spada na 1000, odpuszczam sprzęgło i auto gaśnie i jest tak z 2,3 razy i odpala normalnie, oczywiście wszystko na benzynie, wyjeżdżając że skrzyżowań auto czasem nie ma mocy, a czasem wszystko jest okej.
  12. Pewnie, wiele osób montowało. Poszukaj, jest cały temat o CA.
  13. Moim zdaniem szkoda pieniędzy na te pianki czyszczące. Na początek wymusić wypalanie a jak nic nie da to oddać filtr do prania.
  14. Odgrzeje trochę temat ,czy ktoś montował inne głośniki niż operowskie ,chodzi o te w drzwiach z przodu ,bo brakuje mi tylko tych i centralnego ,a ciężko dostać te głośniki. Ale efekt żeby był podobny do oryginału, albo lepszy Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  15. Witam. Mam t'en sam problem. Odpalam i po kilku sekundach pyk kluczyk i brak podcisnienia. Czy ktoc cos ??
  16. Proszę bardzo. Pozdrawiam. VIN: W0L0ZCF3561096125 Model: VECTRA-C Nadwozie: 5-drzwiowe kombi Data produkcji: 2006-03-21 Rok modelowy: 2006 Produkcja dla: Niemiec (kierownica po lewej) Fabryka: Russelsheim, Niemcy Silnik: Z18XER (benzyna, 1.8 - 140 KM) Kolor: Oliwkowy Misty Morning (Misty Morning, kod lakieru: 3NU)
  17. Spoko , dzięki bardzo w pon powinien zaworek przyjść więc dam znać po zabiegu ,:)
  18. Zaworek będzie pasował, tylko dobrze dla świętego spokoju kupić uszczelkę pod kolektor i przepustnicę
  19. Witam teraz i ja sie borykam z dpf zaswiecila sie kontrolka samochod z kluczem ale spadku mocy nie bylo. Zauwazylem ze dpf wogole nie zaczą sie wypalac , a powinien . Teraz nasycenie jest 116% i do tego spirala zaczela sie migac. Ludzie pomocie bo pomysly mi odeszly. Czy preparat co sie wlewa do dpf moze pomoc np firmy boll dpf cleaner cos takiego???mo samochod to VC 1.9 cdti 150km 2007r . jestem ze środy śląskiej.
  20. Last week
  21. Witam wszystkich użytkowników forum. Przymierzam się do zakupu Vectry i jeśli się uda, to chciałbym zagościć na forum na trochę dłużej. Potrzebuję rozkodować vin. Znalazlem co nieco na jakimś rosyjskim portalu, ale translator radzi sobie z tym dość słabo. Czy znajdzie się dobra dusza co pomoże? Opel Vectra C 1.8 Caravan W0L0ZCF3561096125 Bardzo dziękuję.
  22. Przepustnica sama zrobi test po ponownym podpięciu aku. Oczywiście jeśli do całego zabiegu odepniesz aku
  23. Jeżeli plamy świateł drogowych się rozjeżdżają tak jak u kolegi to żarówki wymagają regulacji . Żarówki długich posiadają regulacje w miejscu przykrecenia mocowania żarówki do odbłyśnika. Proszę sprawdzić najwygodniej na lewym reflektorze bo lepszy dostęp czy nie ma regulacji na pewno a nie porównywać z kątem pochylenia koła. Ta regulacja nie jest dla zwykłego śmiertelnika a dla serwisu który wie w jaki sposób producent przewidział świecenie długich w danym modelu. Miałem taki sam przypadek po zakupie nowych reflektorów valeo nie depo czy innych chinoli. Diagnosta ustawił mijania imbusami i b
  24. Tam masz tak zwaną fasolkę i na niej daj maksymalnie uchwyt do dołu wtedy tłumik ci pójdzie do góry
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...
UP