Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-20082-0turbo-benz175kmklimatronicasoskoryalu18oryginaloplacony-ID6yXRfF.html Co myslicie panowie? Troche daleko mam z krk zeby jechac w ciemno... Opis wiadomo troche przekoloryzowany, ale moze warto? Troche sie naczekalem na vectre w kombi i nic sensownego nie ma :-\ a czas na kupno samochodu mi sie powoli konczy... Pzdr
  3. Wywaliłem całkowicie ten pochłaniacz(oczywiście zaślepiłem przewód co idzie do baku i od kolektora), w sumie ładniej teraz chodzi ale praktycznie nic się nie zmieniło....przewód który idzie od filtra węglowego był całkowicie zapchany.
  4. W VC w podszybiu pod filtrem kabinowym jest owalny otwór z gumowym takim rękawem powiedzmy,jest to zapewne najniżej położony punkt w podszybiu w VC,przez ten otwór teoretycznie wszelakie zanieczyszczenia które tam się dostaną opuszczają pojazd nie gromadząc się w innych częściach podszybia,podczas wymiany filtra kabinowego powinno się sprawdzić czy ten otwór nie jest zapchany lub ewentualnie go udrożnić. Ale czy coś dostaje się między błotnik a nadkole i gnije? w VC? Może ktoś bardziej doświadczony jeszcze się wypowie
  5. Najpierw na kompa sprawdzić stan cewki a potem ewentualnie pompę paliwa, jeżeli jest walnięta membrana w pompie to też może doprowadzić do drgań, duszenia się, spadku mocy, słabej reakcji silnika po naciśnięciu gazu i odcięcia.
  6. Mam pytanie czy aby napis ECO był na pasku CID'a +cd70 trzeba cos ustawić opkiem? U mnie klima wyłaczona i nie ma go. I jeszcze mam pytanie czy jak wybiera się nawiew tylko na szybe to nie powinno to pojawić się na tym pasku?
  7. już sobie poradziłem kupiłem TEXARA i taką pastę http://www.motochemia.pl/pasta-smar-do-tloczkow-cylinderkow-hamulcowych-malwa-5ml-p-2162.html
  8. MirekGTS wiem, że jeszcze miesiąc temu były tam do kupienia za 200zł pod ten typ silnika, ale teraz kiedy naprawdę potrzebuje to nie moge znaleźć, ten sprzedawca już ich nie wystawia do sprzedaży a innych pasujacych do tego silnika nie znalazłem. Albo sie nie znam i te emulatory sa uniwersalne i pasuja do każdego auta
  9. Możesz się nie męczyć - już masz je ustawione.
  10. To jeśli tak, to prześlij mi ten VIN na PW, może ogarnie się ten temat.
  11. Dopytam sie kolegi bo on mi dawal ten numer Vin ale mysle, ze tak
  12. Witam! Mam pytanko odnośnie świateł awaryjnego hamowania. Da się to jakoś ustawić op-com'em ??. Vectra C 1.9CDTI 2006r. Z góry dzięki za odpowiedź . Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka
  13. Dla pewności dopytam, wpisałeś VIN z 3.2 z 2005r z fabrycznym sportem?
  14. Witam. Dzisiaj odebrałem Viki od mechanika po wymianie sprzęgła. Zamontował kpl. z firmy Rymec (tarcza docisk i wysprzęglik) bo jak stwierdził to rozsądny zamiennik. Niby wszystko miało być ok ale zauważyłem pewną niedogodść podczas ruszania. Mianowicie są odczuwalne drgania w kabinie w momencie zasprzęglania koła zamachowego. Ciekawa sprawa... znajomy twierdzi że musi się "ułożyć" Czy to jest możliwe? Czy wadliwe sprzęgło? Czy ktoś miał taki przypadek? A może jakiś błąd przy montażu? Proszę o podpowiedzi... Pozdrawiam. VC 1.8 140km Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  15. Zmienialem na Vin z auta ze sportem. W ecu i w wszystkich modulach gdzie wystepuje cdc
  16. Sprawdź czy wtyczka z modułu zapłonowego się nie wysunęła.
  17. Mam zamiar zamówić tą, kosztuje 8 zł na allegro. wygląda tak samo jak oryginał tylko ma inny kolor
  18. Akurat w tym przypadku nie ma to znaczenia. W jakim sensie zmieniłeś? Dałeś cyfrę 5 w roczniku czy wklepałeś VIN z auta, które miało Sporta fabrycznie? I gdzie zmieniłeś?
  19. Ot takie coś
  20. Dokładnie. Zależało mi na tym, żeby halogeny były jak fabryka nakazała. Na Ali... chodzi to jako halo rings albo angel eyes cob, do tego przekaźnik zwierno-rozwierny, trochę czasu w garażu i efekt jest jak widać. Świeci to naprawdę zacnie, a i nie kosztuje dużo. Minusem jest brak homologacji DRL. Kompletne gotowe światła z taką homologacją na alle... kosztują około 600 pln'ów, więc chyba się opłaca pokombinować.
  21. Ale może regulować tak, aby korekty szły do 0, a to nie jest poprawnie
  22. podejrzewam że robi tak samo bo raczej nie wpina sie z tym skanerem dla picu
  23. Czym aktywowane tech czy vauxcom?
  24. Ja stroiłem patrząc na korekty krótkoterminowe. Nie wiem jak to robił twój gazownik. Krótkoterminowe nie mają zmierzać do 0. Mają być takie same jak na benzynie, a tu z reguły przy obciążeniu idą znacznie na + a przy delikatnej jeździe na -
  1. Załaduj więcej aktywności