Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. @lukas82 może filmiki pomogą Wymiana wentylatora 1 Wymiana wentylatora 2
  3. Fajnie tylko zdjęcia nie działają a fajny opis byłby z tego mam ten sam problem
  4. Yesterday
  5. Sprawdzi się na pewno przy klejeniu emblematu.Co do progów mam duże obawy.
  6. Kolego @crejzus lubimy porządek na forum Co do Twojego problemu. 1. Najlepiej podłączyć dedykowany fejs. Większość z nas na forum na nich działa i możemy jakoś zdalnie podpowiedzieć. Do tych innych trudno się odnieść. 2. Regenerowany altek, to pewnie można od razu oddać do skupu metali kolorowych Szukaj ori używki lub nowy. Regenerowałem swojego, to nie wytrzymał.
  7. To już lepiej od wiercenia użyć taśmy dwustronnej piankowej. Zalecam Blue dolphin. Też mocno trzyma. Trzeba tylko porozmierzać listwy i poprzyklejać. I obędzie się bez nawiercania. Co później skutkuje korozją na progach.
  8. Kolego @crejzus jaki jest sens cytowania posta pod postem jeśli wzywasz kogoś po nicku ?
  9. @Cretux więc sprawdziłem bezpiecznik - był ok, wypiąłem wtyczki od pompy i absu były ok ale na wszelki popsikalem kontaktem, sprawdziłem czy dochodzi prąd do pompy - dochodzi.. Stwierdziłem że pora iść zamówić pompę więc poskładałem wszystko podpinam aku wchodzę do auta i kontrolka kierownicy zgasła, to zanim odpaliłem, podpiąłem jeszcze OPL dtc Reader i pojawiło się połączenie z układem kierowniczym którego wcześniej nie pokazywało i mogłem usunąć błąd.. Wspomaganie działa - co z jednej strony jest pocieszające a z drugiej coraz bardziej upewniam się że to cim szaleje. Wydaje mi się że najlepszy skutek dało odpięcie aku.. Co do alternatora - taka była pierwsza myśl bo już tak straciłem wspomaganie przed wymianą regulatora i w zasadzie to prawie w ciemno zamówiłem regenerowany alternator ale stwierdziłem że zejdę do auta naładuje aku... I nie był rozładowany ani nie było na pomiarach żadnych odchyłów..
  10. Popraw mnie jeśli źle zrozumiałem. Jeśli znowu praktykant pomyli lakiery, to Ty znowu kupujesz materiał?
  11. Malowanie mam za darmo ale muszę zapłacić za materiał. Inaczej nie bawił bym się w lakierowanie auta-za drogo i raczej nie opłacalne. Oprócz tego,mam klejone oba zderzaki (zender czyli PUR) i kazałem wymienić szybę na solar. .
  12. Kolego @crejzus może to być objaw padającego alternatora. Dokładniej regulatora napięcia i może mostek diodowy. U mnie też raptownie zanikło wspomaganie, a altek padł bez wcześniejszych objawów. Jeśli altek świruje, to można w czasie jazdy nagrać jego pracę ELM-em. U mnie na odc ok 20 km ładowanie było od 10,90 do 12,50. Tak świrował Zmień ją dla pewności. Podłącz op com, odczytaj błędy. Skasuj, pojeździj i sprawdź czy któreś wracają.
  13. Kolego @Maniu1980 błędy odczytałeś przed i po wymianie? Cewka nowa czy używana? Jakiej firmy. ECU w kpl?
  14. Witam. Czy doszliście co jest bo mam ten sam problem nie pali na 3 cylinder ani na gazie ani benzynie. Wymieniłem komputer, cewke, świecę i dalej to samo. Gdzie szukać przyczyny??
  15. Panowie i Panewki, Rano żona podjechała do apteki, i wracając po odpaleniu okazało się że zaginęło wspomaganie - pojawiła się kierownica z wykrzyknikiem. Sprawdziłem więc w pierwszej kolejności ładowanie bo już miałem problemy z alternatorem ale utrzymuje się na 14,3V a sam akumulator trzyma powyżej 12V. Następnie odczytałem błędy z Torque: Powraca: U2111 - U2111 CAN-Bus Brak komunikacji z ESP elektryczne wspomaganie kierownicy Opel Vectra Skasowane: B3115 - Kluczyk z pilotem nie zsynchronizowany P0560 - Napięcie systemowe – Złe działanie Wiązka przewodów , Złe kontaktowanie , Bateria , Alternator P1119 - Obwód temperatury powietrza wejściowego bezwzględna wysokie spożycie P0100 - Przepływomierz powietrza / miernik ilości powietrza , awaria obiegu prądu Wiązka przewodów , Przepływomierz powietrza / miernik ilości powietrza , urządzenie sterujące silnika P0560 - Napięcie systemowe – Złe działanie Wiązka przewodów , Złe kontaktowanie , Bateria , Alternator i przy okazji zgłębiania tematu CIM, przypomniało mi się że od kilku tygodni miałem problemy z otwieraniem samochodu z pilota - co zwalałem na słabą baterię, ale wyczytałem że to częsta przypadłość padającego CIMa. Teraz pytanie co robić jak żyć? Czy to faktycznie najpewniejsza diagnoza to CIM? jeśli tak to są tu jacyś magicy z małopolski? sam nie ogarnę bo nie mam ani opcoma ani pinu ani umiejętności Po pracy pójdę jeszcze posprawdzać wtyczki od sterownika abs (to ten sam co esp?), poziom płynu w pompie (wycieków i plam raczej nie widziałem żadnych) i bezpieczniki ale może jest coś co mógłbym jeszcze zdiagnozować/wykluczyć?
  16. VIN: W0LF7BDB65V625350 Model: VIVARO-A Nadwozie: Furgon dostawczy (van) Data produkcji: 2005-01-26 Rok modelowy: 2005 Produkcja dla: Holandii (kierownica po lewej) Fabryka: Luton, Wlk. Brytania Silnik: G9U B7 (diesel, 2.5 DTI, 134 KM, brak filtra DPF) Kolor: Srebrny Star II (Silver Star II, kod lakieru: 82U) Nr silnika: C033094 Nr seryjny: 625350 1-szy nr rejestr.: 07-BS-PL Źródło: http://astra-3.pl/vin.php Kod= Opis ***Ogólne informacje:*** 82U= FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU C7H= DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA 2900 KG CT5= DLA HOLANDII T1U= PAKIET,COMFORT ***Napęd (silnik, skrzynia biegów):*** LJ9= SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 2.5I DTI M73= RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA NC9= EMISJA SPALIN EEC 09, DLA SILNIKÓW DIESLA Z KATALIZATOREM, WARIANT 3 ***Zawieszenia i koła:*** NX3= FELGI STALOWE 6J X 16" P34= KOŁO ZAPASOWE PEŁNOWYMIAROWE QTB= OPONY,155/80 R 13(AW) TR5= TABLICZKA INFORMACYJNA: CIŚNIENIE W OPONACH ***Szyby i lusterka:*** A32= SZYBY DRZWI PRZEDNICH STEROWANE ELEKTRYCZNIE DL8= ELEKTRYCZNIE STEROWANE I PODGRZEWANE LUSTERKA ZEWNĘTRZNE W KOLORZE CZARNYM ***Oświetlenie:*** T96= PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE ***Nadwozie:*** AA5= CZĘŚĆ BAGAŻOWA BEZ OKIEN YA4= DRZWI PRZESUWANE,MANUALNIE,PRAWE Z86= EMBLEMAT, OPEL ***Wnętrze:*** 82I= WNĘTRZE-SZARY 82X= WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-SZARY AA0= BRAK PRZEGRODY KABINY (USUNIĘCIE DLA CELÓW KONWERSJI) AE0= PRZEDNI FOTEL PASAŻERA PODWÓJNY LHD= KIEROWNICA PO LEWEJ NK5= KIEROWNICA STANDARDOWA U18= WSKAŹNIKI: PRĘDKOŚCIOMIERZ W KM/H W6E= WYKOŃCZENIE,TKANINA,DELUXE ***Bezpieczeństwo:*** AJ3= PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY AU0= CENTRALNY ZAMEK ZDALNIE STEROWANY JL9= ABS ***Multimedia:*** U82= GŁOŚNIKI, 2 SZTUKI UY8= RADIO CDR2005, Z ODTWARZACZEM CD W1Y= PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY ***Ogrzewanie i klimatyzacja:*** C60= KLIMATYZACJA STEROWANA RĘCZNIE ***Wyposażenie komfortowe:*** A51= PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AG4= FOTEL KIEROWCY: RĘCZNA REGULACJA WYSOKOŚCI 2-KIERUNKOWA
  17. VIN: W0L0ZCF4871070158 Model: SIGNUM Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback Data produkcji: 2007-02-15 Rok modelowy: 2007 Produkcja dla: Niemiec (kierownica po lewej) Fabryka: Russelsheim, Niemcy Silnik: Z19DTH (diesel, 1.9 CDTI - 150 KM, filtr DPF) Kolor: Szaro-niebieski Metro (Metro, kod lakieru: 4XU) Nr silnika: 17221323 Nr seryjny: 070158 1-szy nr rejestr.: GG YS 630 (Groß - Gerau, Hesja) Źródło: http://astra-3.pl/vin.php Kod= Opis ***Ogólne informacje:*** 4XU= FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU BRG= IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2007 1/2 CT3= DLA NIEMIEC NC0= WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ WFB= NOWA JEDNOSTKA STER. Z0M= KONWERSJA MODELU ELEGANCE 2 Z1F= PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H ***Napęd (silnik, skrzynia biegów):*** FP9= PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.55 K13= FILTR CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO (DPF) LRD= SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTH[LRD] MM3= WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW MZ3= F40 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW NT4= NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05 ***Zawieszenia i koła:*** 6Y4= KOŁO ZAPASOWE USUNIĘTE, W ZAMIAN ZESTAW NAPRAWCZY DO OPON QFY= OPONY,215/50 R 17-91H QR0= KOŁA 17X7, ALUMINIUM, 7 PODWÓJNYCH SZPRYCH UJ6= WSKAŹNIK OBNIŻONEGO CIŚNIENIA POWIETRZA W OPONACH WTR= ZESTAW DO NAPRAWY OPON ***Szyby i lusterka:*** A23= SZYBA PRZEDNIA, ODBIJAJĄCA CIEPŁO A33= SZYBY DRZWI TYLNYCH STEROWANE ELEKTRYCZNIE DD8= ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE) DG1= LUSTERKO, ZESPÓŁ, WRAŻLIWE NA ŚWIATŁO PO STRONIE KIEROWCY, PRZYCIEMNIANE PO STRONIE PASAŻERA DH6= OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM XA7= OGRZEWANA DYSZA SPRYSKIWACZA SZYBY PRZEDNIEJ ***Oświetlenie:*** C95= OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CE4= SPRYSKIWACZ REFLEKTORA T2Q= REFLEKTORY Z FUNKCJĄ AUTOMATYCZNEGO WŁĄCZANIA I WYŁĄCZANIA T96= PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TR0= OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TYLNE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA TR7= AUTOMATYCZNE POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW TT2= REFLEKTORY BI-KSENONOWE SKRĘTNE (AFL): SYSTEM DOŚWIETLANIA NA ŁUKU DROGI Z WYSOKOCIŚNIENIOWYMI SPRYSKIWACZAMI REFLEKTORÓW ***Nadwozie:*** BD8= LISTWY DACHOWE W KOLORZE NADWOZIA BW4= LISTWY OZDOBNE OKIEN BOCZNYCH: CHROMOWANE D75= KLAMKI ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA V2T= RELINGI DACHOWE, MALOWANE PROSZKOWO V3E= RELINGI DACHOWE, SREBRNE VG2= USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ W2N= USUNIĘTO BOCZNE EMBLEMATY I NAPISY ***Wnętrze:*** 32X= KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - WĘGIEL DRZEWNY 32Y= KOLOR WYKOŃCZENIA PANELU DRZWI - WĘGIEL DRZEWNY 80I= WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE BTI= WEWNĘTRZNA LISTWA W KOLORZE METALICZNY WĘGIEL DRZEWNY Z WKŁADEM ALUMINIOWYM MATOWYM D5A= DODATKOWA WEWNĘTRZNA KONSOLA DACHOWA DT4= PAKIET DLA PALĄCYCH: POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA DV8= PRZYRZĄDY,CZARNY,CZARNE PIERŚCIENIE,SREBRNY,CHROPOWATE EA1= KIESZEŃ Z TYŁU OPARCIA - FOTEL KIEROWCY EA2= KIESZEŃ Z TYŁU OPARCIA - FOTEL PASAŻERA KKV= RAMKA DOOKOŁA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW LHD= KIEROWNICA PO LEWEJ N34= KIEROWNICA 3-RAMIENNA POKRYTA SKÓRĄ PAZ= WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: TUNIS PXE= TKANINA WYKOŃCZENIOWA,SCALA/ELBA SVB= UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY VY7= DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW POKRYTA SKÓRĄ ***Bezpieczeństwo:*** AJT= UCHWYTY DO MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM AY0= PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA FX3= UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC) JL9= ABS U08= KLAKSON WIELOTONOWY UD5= CZUJNIKI PARKOWANIA: PRZÓD I TYŁ UH2= BUCZEK OSTRZEGAWCZY O ZAPIĘCIU PASÓW,STRONA KIEROWCY ***Multimedia:*** R2D= CD Z MAPĄ SAMOCHODOWĄ I INFORMACJAMI NAWIGACYJNYMI, NIEMCY TRP= RAMKA DO ZAINSTALOWANIA RADIA U68= KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK) U88= GŁOŚNIKI, 9 UAJ= INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY (CID) UCE= RADIOODTWARZACZ CD 70 Z ODTWARZACZEM CD I MP3 ORAZ SYSTEMEM NAWIGACYJNYM UK6= STOSOWANY ZE STEROWANIEM RADIA NA TYLNYM SIEDZENIU I WTYCZKAMI SŁUCHAWEK UWA= PORTAL TELEFONU KOMÓRKOWEGO Z BLUETOOTH I STEROWANIEM GŁOSOWYM (INTEGRACJA TELEFONU KOMÓRKOWEGO Z SYSTEMEM AUDIO SAMOCHODU) W1Y= PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY WBE= WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO WBG= WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA, GPS Y67= WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA ***Ogrzewanie i klimatyzacja:*** BA9= KLIMATYZOWANY SCHOWEK C32= SYSTEM SZYBKIEGO OGRZEWANIA Z NAGRZEWNICĄ ELEKTRYCZNĄ (QUICKHEAT) C77= NADMUCH POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ CJ2= KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA (CLIMATRONIC) Z CZUJNIKIEM JAKOŚCI POWIETRZA UEC= CZUJNIK JAKOŚCI POWIETRZA, AUTOMATYCZNA RECYRKULACJA POWIETRZA ***Wyposażenie komfortowe:*** A51= PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE A53= FOTELE PRZEDNIE: REGULACJA 6-CIO KIERUNKOWA, REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AH4= FOTEL KIEROWCY: KOMFORTOWY Z REGULACJA RĘCZNA, 6-CIO KIERUNKOWĄ I REGULACJĄ ODCINKA LĘDŹWIOWEGO AHA= FOTEL PRZEDNI LEWY Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AHB= FOTEL PRZEDNI PRAWY Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AY5= ZAGŁÓWEK TYLNY ŚRODKOWY POKRYTY TKANINĄ CE1= WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU D09= PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY K34= TEMPOMAT ELEKTRONICZNY ***Układ elektryczny:*** KG9= ALTERNATOR,140A T67= AKUMULATOR,70AH VNF= IZOLATOR AKUMULATORA
  18. Ten aspekt pominąłem,bo taki luksus nie we wszystkich markach stosowano.
  19. Można zaprogramować, że przy 1 kliknięciu pilota otwierają się tylko drzwi kierowcy, a przy drugim kliknięciu otwiera się reszta, ale zamykanie działa na wszystko. Jaki fejs podłączałeś? Dokładnie.
  20. Last week
  21. Kolego @SebixVectra temat przeniosłem do istniejącego.Wyszukiwarka działa więc proszę z niej korzystać.
  22. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  23. Kolego @Saabiarz czy zaraz po zarejestrowaniu poświęciłeś choć chwilę,aby zapoznać się ze specyfiką Forum? § II. PISANIE NA FORUM 2. Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z Poradami, strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki. 3. Tytuł tematu ma precyzyjnie określać problem / zawartość.
  24. Czesc, temat problemu z odpalaniem silnika Z19DTH, gdy zimny juz poruszany ale tworze nowy wątek, poniewaz przegrzebalem wszystkie istniejące i nie znalazlem odpowiedzi. Moze uda sie znalezc wspolnie rozwiazanie. Problem: Odpalanie silnika po dluzszym postoju: biały dym (zapach niespalonej ropy) + nierowna praca silnika (nieregularne szarpniecia). W obecnej temperaturze (+-20 stopni trwa to około minuty). Diagnoza: swiece sprawdzone (kazda osobno po wykreceniu + sprawdzany prąd na kapturkach + masowalem swiece w kapturkach na wlaczonym zaplonie i kazda grzeje) proby przelewowe byly nieciekawe (okolo 10ml roznicy) wiec wtryski wykrecane i wysylane do serwisu Bosha. Stwierdzili, ze wtryski są OK - zostaly wyregulowane, wyczyszczone etc. Zalaczam zdjecie proby przelewowej juz po 'regeneracji' wtryskow. Przelewy wygladaja lepiej, roznice okolo 5 ml. DPF oddawany do sprawdzenia. Przedmuch dobry. Katalizator tez nie zapchany. EGR probowalem tymczasowo zaslepic, czy nie przycina sie w pozycji polotwartej. Praca silnika bez zmian. zauwazylem, ze przy odpalaniu silnika jest wieksze spalanie tymczasowe 2 L/h, gdy spalanie spada blizej 1 L/h to silnik przestaje telepotac (screenshot) cisnienie na cylindrach 24 bary na kazdym cylindrze na zimnym silniku, wiec dolna granica szczelnosci Z19DTH jest cisnienie na listwie (screenshot) tez wyglada OK zapowietrzanie ukladu tez odpada, transparętny węzyk na powrocie z listwy CR + brak problemow z odpalaniem. Odpala bardzo dobrze, rozniez zima minusowe temperatury. Z rana zawsze zadymi na bialo (czasami mniesza / wieksza chmura niezaleznie od temperatury na zewnątrz) Ma ktoś pomysl co moze powodowac taką pracę ? Zauwazylem, ze dymienie przy odpalaniu ustepuje przy odpieciu kostki 3 wtryskiwacza. Wyglada na to, ze 3 cylinder jest zalewany paliwem. Jednak serwis Bosha i proby przelewowe raczej pokazują, ze wtryski są w porządku
  25. Witam na początek opisze swój problem niestety nie jestem koledzy jednym z was i nie mam Viki ale mam SAABa 9-5 z silnikiem 1.9 TiD czyli to co u was 1.9 cdti 150 konne. moj problem zaczal się jakiś miesiąc temu gdy jechałem i przycisnąłem auto straciło moc wyskoczył CE po podłączeniu pod komputer błąd P0002 regulator ciśnienia paliwa,błąd usunąłem i już się nie powtórzył aż do zeszłego weekendu kiedy to błąd wrócił i już nie chciał się usunąć gdy auto traciło moc gasiłem i odpalałem i przez chwile było dobrze zauważyłem ze zaczal tez strasznie dymić na czarno przy deptaniu,No i tak w kółko błąd gaszę jadę dalej aż do dziś gdy znalazłem jakiś post i ktoś kto opisywał swoje problemy były łudząco podobne do moich on napisał ze zacierała mu się paliwa wstępna w baku, nie wiele myśląc zakupiłem używana pompę od saaba,no i się zaczęło… po wymianie pompy auto miało strasznie ciężko odpalić jakieś 20 min aż odpalił i co i zaraz zgasł i tak w kółko wkoncu odpalił pochodził trochę ale obroty max 3 tys i znów zgasł pomyślałem ze pewnie pompa która kupiłem jest gorsza od tej co ja mam no i wracając do swojej pompy auto już w ogóle nie chciało odpalić… odpaliło po 15 20 minutach przerwy pochodził trochę zaczal chodzić na 3 cylindrach i zgasł… nie wiem co się kompletnie stało błąd ciagle ten sam p0002 pomożecie koledzy? Bo forum saaba to jakaś tragedia tam tylko uważają stare benzynowe saaby… HELP
  26. Panowie trzeba cierpliwie poczekać bo dekoder astravin narazie nie współpracuje drugie wyjście to: vdopel.ru
  27. Nie..nie ma takiej możliwości.Jak sama nazwa mówi "centralny zamek" zamyka i otwiera wszystkie drzwi.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...
UP