Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Falowanie obrotów

    Jesteś pewny, że krokowiec jest sprawny ?
  3. Falowanie obrotów

    Witam, vectra b 1.8 z 98r. Z lpg versus Problem polega na tym, ze czasem silnik ma problem z wolnymi obrotami. Czasem jest okej ze podczas jazdy gdy wrzucę luz lub nacisne sprzęgło obroty spadają do około 800-900 obr. Ale często się zdarza ze obroty utrzymują się na ok 1200 po chwili spadają do 1000. I tak utrzymuja sie. Czasem jest tak ze obrot faluja 3-4 razy między 600 a 1000 obr. A później juz utrzymują norme poniżej tysiaca obr. Czasem jak jest zimny silnik po nocy ruszę i naciskam sprzęgło a obroty utrzymują się na 2 tysiacach Krokowiec czyszcozmy przepustnica Też, egr zaslepiony, pompa powietrza wtórnego odlaczona. Nowe świece
  4. Witam. Nie będę zakładał nowego tematu bo mam ten sam problem tylko z tym że nic nie ingerowałem z wentylatorem, rano wsiadam i nie wieje ani na szyby ani na nogi ani środek, na tylne siedzenie też nie leci, słychać jak przełączam że serwa otwierają przeloty w kanale tylko tak wygląda jak by główny przelot bym zamknięty, wszystkie biegi działają, przy filtrze zasysa, regulacja temperatury działa, wizualnie po odkręceniu schowka serwa chodzą, czy ktoś rozwiązał taką przypadłość ? Na opcomie brak błędów (poza błędem kąta skrętu, mam od wymiany maglownicy) Vectra C 2002 AC
  5. Co polecasz do tarcz Zimmerman , jaki klocek
  6. Dzisiaj
  7. dokładnie i niestety nie jest to ich plus U mnie w Saabie tak było że tarcze tylne zużyte i skorodowane a klocków jeszcze było sporo...
  8. Witam moja viki jest po wymianie pompy i sterownika i czyszczeniu calego ukladu paliwowego poniewarz byly opilki w starej pompie. Po zlozeniu viki normalnie odpala ale na zimnym silniku czasem ciezko ruszyc to znaczy ze dostaje tak jakby drgan i dopiero po chwili wchodzi na obtoty (reaguje po jakis 2 sekundach od wcisniecia pedalu gazu) do tego potrafi jak sie jedzie do 60 km/h tak jakby turbina sie wylaczala i zalaczala spowrotem dodam ze tylko na zimnym silnku potem objawy znikaja. Nie ma zadnych bledow. Czy moze byc spowodowane tym ze jest dolane troche miksolu do ropy tak kazal dolac na samym poczatku mechanik
  9. Ja zauważyłem że Zimmerman tarcze są ok, ale klocki są strasznie twarde,
  10. z tych dwóch - Brembo, choć też bez szału Zimmermann to pakowacz marnych klocków u Sojusa te klocki niby GM z przodu skończyły sie już po 35tys km
  11. Nie widzę w tym nic śmiesznego. Nie robię swapów, nie jestem mechanikiem, więc nie muszę niczego zachwalać. 1.9 to jeden z najlepszych diesli w ogólnej opinii, a dla Ciebie włoskie g**no, spoko... Nie miałem problemów, żeby za tyle kupić i to z rozsądnym przebiegiem, ale nie było takiego powodu, 11letnia VC ma w tym momencie 270 tys. km na blacie i tylko kolektor się poddał, dwumas wiadomo, wymieniony. EGR, DPF, wtryski i cała reszta ORYGINAŁ. Chyba nieźle, jak na taki "badziew".
  12. Regulator ciśnienia paliwa

    No i git. Szerokosci.
  13. Witam..Problem może nie do końca jak pisze w tytule ale nie umiem nigdzie znależć podobnego tematu.Otóż jest to vectra b z climatronikiem,regulacja w klimie jest taka że nie można zejść niżej jak 17 stopni.I teraz jak zejdę na LO to jest zimno jak raz cyknę jeden wyżej czyli 17 stopni wali gorącem.Żeby było lepiej tak samo jest na załączonej klimatyzacji jak i wyłączonej.Gdyby na klimie to podejrzewałbym skraplacz a może wiatrak i wali gorącem ale bez klimy jest tak samo czy może być zawór? a może czujnik temperatury wewnętrznej...czy idzie zobaczyć wskazania na op-comie bo zewnętrzny tak a ten nie pamiętam.Może ktoś z was miał takie coś. Nie ta Vectra ..Sorry..proszę usunąć
  14. nie zakładajcie tych świec NGK BKR5EQUPA rzeczywiście jest z nimi w tych silnikach problem.przekonałem się na własnej skórze.
  15. kto produkuje te tarcze i klocki GM, też muszę przód wkróce wymienić, na tył założyłem w zeszłym troku kpl textara, te gm czy textar? cena chyba mniej wiecej podobna
  16. problem z mocą na lpg z18xe

    parownik za mały do mocy może być i nie podaje tyle gazu ile trzeba
  17. Opel Vectra c 1.9 CDTI problem z Afl

    Przedlift ma pod lampami po 1 module AFL + 1 ten czarny przy lewej lampie
  18. sizon tak czytam twoje wypowiedzi i smiac mi sie chce gdzie kupisz slupek 1.9 za 1000zl?? po mniejszym przebiegu niz 200tys mil??, a wlasnie slupek od 2.0t kupis smiesnie tanio bo to sie poprostu nie psuje z saaba juz ceny sa od 700-800zl i benzyna z reguly ma duzo mniejszy przebieg niz diesel swap tanszy 1.9 od 2.0? smieszne, wszyscy tak ten silnik zachawlaja a to jest naprawde wloskie g**no, dwumasa, turbina kolektor, egr, dpf policz to wszytsko to wychodza tysiace zlotych, a gdzie zgnite magistrale, pekajace rurki egr-a jedny slowem z g**na bata nie ukrecisz
  19. problem z mocą na lpg z18xe

    Wczoraj zaprowadzilem autko do gazownika i stwierdzil ze jeden wtryskiwacz gazu jest zapieczony i moze sie nie otwierac na maxa.
  20. Bida edition. Brak komputera, tempomatu. Klima zwykła. O ile z brakiem tempomatu czy klimatronika da się żyć, o tyle brak wyświetlacza z informacjami w VC jest nie do przyjęcia. Przynajmniej dla mnie. Ale jeśli faktycznie stan super i przebieg udokumentowany ( ech te magiczne 180 tys ), to może warto zainteresować się i później dorzucić parę gratów do niej.
  21. To wymień olej w układzie. Może faktycznie syfu Ci nazbierało i jeszcze pompkę Ci szlag trafi.
  22. Wczoraj
  23. chyba nie... a więc, minął rok i myślę, że warto podsumować i zamknąć temat wariującej klimy. w tym roku ponownie przyszły ciepłe dni i zaczęły sie jaja. na automacie wiatrak dmuchał, jak chciał, na manualu w ogóle nie pracował. Zdarzało się, że w upalne dni, klimatyzacja chciała dmuchać wyłącznie po ustawieniu minimalnej temperatury. Zmiana chocby o jeden stopień powodowała wyłącznie dmuchawy. Na próbę kupiłem panel sterowania, wymieniłem po czym objawy były identyczne. Bajzel z elektroniką robił sie taki, że nawet zamykał sie i blokował w pozycji zamkniętej obieg powietrza Na sam koniec padł całkowicie akumulator. Zostawiłem na kilka dni Vectre w ASO i okazało się, że za ten stan rzeczy odpowiedzialny był silnik dmuchawy. Dmuchawa poszła do wymiany. Oryginał w tym roku został wyceniony na 2300zł!!! Kupiony został Nissens za 450zł i wszystko gra i buczy aaa, no i nowe aku
  24. A na tył polecilibyście bardziej klocki zimmermann, czy brembo?
  25. Bezpieczniki i przekaźniki

    Ostatni bezpiecznik w RECu (F28 - 7,5A).
  26. Macie Panowie rację, @Klosiu dobrze podsumował. W moim przypadku auto jest gotowe - nowe heble, nowe opony, dobra trakcja,zawiecha. Dlatego w ogóle pomysł z 2.0. Na razie kalkuluje koszty, a przede wszystkim czas. Na dniach będę wiedział co robię, natomiast w temacie nurtują mnie zadane na starcie dwa pytania. Muszę podsumować wartosc gratow, bo sporo dołożyłem, przekalkulować i podjąć decyzję.
  27. Ncdr 1100 + kolorowa nawigacja Vectra b

    Cześć Napisz na jarek20@interia.pl to Ci podeślę co potrzebujesz.
  28. VC Zarowki led problem

    wymień na zgodne z homologacją to problem ustąpi
  1. Załaduj więcej aktywności


×