Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatnia godzina
  2. Napisz dokładnie jak blokowałeś wałki i wał główny, bo myślę że tu leży przyczyna.
  3. Tylko w lampce narazie sie z tym spotkałem
  4. Pin Color Wire size Option Function 1 Blue-Red 0.5 Ground 2 Brown 0.5 Electronic Control Unit 12 Volt Reference (3) 3 Brown-White 0.5 Interior Lamp Control 4 Gray 0.5 LED Dimming Signal
  5. bo vectry tak mają
  6. Nie pokazałeś 'check engine', jakieś tam błędy pewnie masz. Możesz jakoś sprawdzić? Jeśli po wymianie cewki jeszcze bardziej szarpało, to może wymieniłeś na uszkodzoną? Używkę sprawdzałeś?
  7. Potrzebuje opis pinów lampki podsufitki. Dlaczego plus do żarówek podświetlanie to brązowy przewód ?
  8. Remont silnika przyniosl oczekiwany efekt. Silnik nie bierze wgl oleju, a u mnie noga ciezka. Pozdrawiam.
  9. tak dokładnie prawa lampa i lewa kolory są oddzielne
  10. Dzisiaj
  11. musisz rozlogowac swój zestaw i potem ponownie zalogowac nowy to tego potrzeba kabel kompa i car pass
  12. Pisz do @Wnekus.
  13. To "podskakiwanie", "pulsowanie" też może być związane z przodem?
  14. A może Tobie chodziło: przewody: szary i czarny lewa lampa, przewody: szary i czerwony prawa lampa Czyli kolory są oddzielne a nie dla jednego przewodu? ??? :-)
  15. Moja Vectra C 1.8 122KM od paru dni ma problem przy rozpalaniu na zimnym silniku tak jak na filmiku a nawet czasem jeszcze gorzej. Jest również problem przy jeździe ze stałą prędkością np. przy 50km/h szarpie go niemiłosiernie. Wymienione zostało: 1 sonda i egr. Po wymienie cewki problem jeszcze bardziej się nasilał i auto ciągle szarpało. Świece wymienione jakiś rok temu. VID_20170419_103008.mp4
  16. Tyłu raczej bym z tym nie wiązał. Ewidentnie jest gdzieś luz. Do sprawdzenia porządnie na szarpakach cały przód - przede wszystkim właśnie wahacze i ich tuleje.
  17. Mam do wyboru ngk, denso i bosha. Którą najlepiej sondę kupić? W sklepie znaleźli mi tylko dedykowaną denso. Jest różnica dedykowana, a uniwersalna, czy tylko chodzi o dorobienie końcówki i nie ma, to wpływu na działanie? I jaką długość ma sonda za katalizatorem, bo na interkarsie dostępne są różne długości.
  18. Witam Jestem nowym posiadaczem VC 1,9 cdti, Kupiłem autko w ubiegłym roku, W momencie zakupu nie było radia fabrycznego, Lubie posłuchać jak ładnie gra muzyczka , wiec kupilem sobie radio OPERA cdc 40. I tu mam delikatny problem dla kogoś kto sie zna , a dla mnie kosmos. Po podłączeniu radia ma komunikat display safe. Moja VC ma kolorowy wyswietlacz i potrzebuje zeby ktos mi zrobił porzadek z radiem . Jestem z lubelskiego. moge wyjac radio i wysłac do kogos kto sie na tym zna Ktoś świadczy takie usługi, prosze o info
  19. Pany, wymiana serwa pomogła. Hamulce sie nie blokują, ale problem wrócił, tylko w innej postaci. Tzn ciągle mam bicie przy hamowaniu z prędkości od 140km/h Wymienione to co pisałem, plus ponownie końcówki drążków, łączniki stabilizatora, tuleje stabilizatora tył, prostowane felgi, wyważane w 4 zakładach... Dodatkowo jak dojeżdżam na hamulcu do skrzyżowania , to czuć takie "pulsowanie" całego samochodu, jakby tarcze byłby bananowe i raz łapały, raz nie. Z tym, że tarcze i klocki są nowe. (tył zmieniony raz jeszcze tydzień temu) Pytanie, czy to może być wina wahaczy ( bananów) z tyłu? Czy może tuleje wahacza z przoodu? Bicie pojawia się na kierownicy, po mocnym dociśnięciu zmniejsza się. Najgorsze są dohamowania.. mało rąk nie urwie Nie mam pomysłu, a mechanicy... jacy są każdy wie, co jeden to lepszy pomysł :/
  20. Witam dziś zczytalem dwa bledy P1120 i P1220!!!
  21. Cześć Ponieważ iskrzenie i zwiększony pobór prądu jest tylko przy zakładaniu klemy, a później robi się normalny, to dzisiaj podjąłem kolejną próbę uruchomienia mojego złomka i znów porażka. Zdesperowany postanowiłem skorzysać z plaka i to co zobaczyłem kompletnie mnie zaskoczyło. Silnik zamiast zasysać powietrze z plakiem, to mi wszystko wydmuchiwał. Teraz już całkiem rozkładam ręce. Opcom nie pokazuje żadnych błędów z wałkami. Myślę o tym klinie na wale który lubi się ścinać, ale gdyby tak było, to przecież jakiś czujnik powinien zareagować. Obroty silnika oscylują mi od 180 do 200 - rozrusznik chyba zatem też do regeneracji. Ma ktoś może jakiś pomysł czego szukać?
  22. Zapoznaj się z tematami. Błędów nie musi być, a może nie jechać.
  23. Oki dzięki za podpowiedź. U mnie żadnych błędów nie ma na silniku. Wszystko dobrze na razie cyka. A założyłem temat bo sadziłem, że auto z turbiną taką pojemnością powinno się troszkę lepiej zbierać.
  24. Witam Mam problem z odtwarzaczem płyt CD w moim GTS. Model radia to cdr 2005. Po włożeniu płyty nie odtwarza i nie chce jej oddać. Samo radio działa ok. Pytanie: Trzeba zmieniac całe radio czy może da sie coś wymienić? Moze jest jakas sztuczka na usprawnienie? Da zrobić się wejście na AUX lub USB?
  25. To zapoznaj się z tymi tematami:
  26. Rok auta 2004. Więc auto jest przed liftowe.
  27. Super Ci dziękuję :-) Tylko co masz na myśli lewa i prawa? Strona lamp? Chodzi Ci o "-"? Więc którym przewodem idzie "+"?
  1. Załaduj więcej aktywności