Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. darwoj10

    Paląca się kontrolka ESP

    Może mieć. A błąd który podajesz związany jest chyba z komunikacją czujnika.
  3. Witam wszystkich mam taki problem bawiłem sie indeksami cid ekranu i mam teraz czarno bialy i przedstawiło sie spalanie i zasięg, jest ktoś na grupie z techem z mazowieckiego co by mi to ogarnął z gory dzięki .
  4. możesz dzwonić w przyszłym tygodniu na numer 505 541 309 Daniel. On Ci ogarnie. Teraz jest na urlopie
  5. rank1

    Jakie sprezyny do Ids?

    możesz kłaść ze zwykłej wersji. Dobierz sobie tylko pod wersję silnikową i będzie śmigać
  6. espaceP9X

    Wymiana silnika z y30dt na z 30dt

    Zrób NGS i będziesz zadowolony. Wystaw nowe tuleje i na taki wymiar ja z Z czyli zamiast 0,5 robisz pasowanie na 0,7mm i nawet jak podgrzejesz tłok do 200stopni będzie swobodnie się poruszał. jak zrobisz to dobrze masz silnik fabrycznie nowy na którym zrobisz pół miliona, a kupując używkę możesz mieć taki, który już pół miliona zrobił 10lat temu i zaraz zdechnie. Pozbywasz się tez problemu panewek (wadliwe wstawiali do 2007 roku) bo nie kupisz już wadliwych Glyco tylko i wyłącznie poprawione, które są niezniszczalne pod warunkiem, że choć raz na te 100tys km zmienisz olej ( a jak wiemy 95 na 100 osób zmienia go i tak co około 10-15tys km).
  7. Ralph73

    Co to jest i do czego służy.

    To teraz nic innego jak tylko założyć światełka z powrotem i jak widzisz zawalidrogę to pstryk...światełko na chwile i gwizdek. 😉
  8. Cretux

    Kluczy Opel Vectra C 2002r

    Jak się jest którymś właścicielem z rzędu, to komuś się po drodze zapodzieje. Ja niestety tez mam jeden.
  9. Ralph73

    Kluczy Opel Vectra C 2002r

    A nie masz przez to problemu z ubezpieczeniem auta, bądź wysokością polisy? Można tak w ogóle kupić auto bez obaw o kradzież jego w przyszlosci? Sorki za OT, ale myślałem, że zawsze muszą być dwa kluczyki.
  10. Dzisiaj
  11. suchy201180

    ZEGARY, BOOST EGT,OLEJ ITD

    W razie co pany pomożecie w montażu tego uhp, Mogę liczyć na was, 😀 Klosiu Leszek_J 🍻
  12. suchy201180

    ZEGARY, BOOST EGT,OLEJ ITD

    Będę miał do ciebie prozbe sprawę, no oczywiście nie za darmo
  13. Nie jestem fanem teorii spiskowych, ale może rzeczywiście oni regenerują jakieś stare tylko pod swoim szyldem, żeby zejść z kosztów i stąd te krótkie przebiegi. 🤔
  14. suchy201180

    ZEGARY, BOOST EGT,OLEJ ITD

    Eh cholera to ha tak nie zrobię to trzeba miskę ściągać
  15. Ładnie schodzi z ceny. Jeszcze jakiś czas temu krzyczał 27000. Przebieg z tego co kojarzę oryginalny. Gdzieś już wrzucałem historię tego auta.
  16. anchmu

    Regeneracja ogranicznika drzwi [Vectra C]

    Ma ktoś fotki z pierwszego postu bo nie działają. Najbardziej zależy mi na wymiarach tych tulejek.
  17. dymek87s

    Elektrozawory KZFR

    no ja uzyłem filtra MANN+HUMMEL nr HU 612/2 ,olej motul 8100 x-clean 5w40 oraz płukanki LIQUI MOLY Engine Flush Pro-Line no i jak narazie jest duzo lepiej nawet mam wrazenie ze chwilowo auto sie lepiej zbierało ale teraz dalej zamula :-/ z tego co poczytałem dużo osob po wymianie kół oraz rozrządu zauważyli poprawę dynamiki auta i mniejszego spalania
  18. Kogzu

    Kluczy Opel Vectra C 2002r

    Nie posiadam tylko jeden kluczyk.
  19. Leszek__J

    ZEGARY, BOOST EGT,OLEJ ITD

    Gwintowałem. Przewody prowadziłem komorą silnika do kabiny. Czujnik mam tutaj:
  20. jas26

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Czyli parownik do naprawy ?
  21. kubiec1

    Instalacja Koltec/Necam EGI

    Dłuższe kręcenie wskazuje na dostawanie się gazu do kolektora ssącego i tzw. zalewanie (trochę to głupio brzmi w przypadku lotnego LPG) silnika mieszanką paliwowo-powietrzną. Polecam publikację z linku poniżej, w której znajdziesz szczegółowy opis, jak zdiagnozować przyczynę zalewania silnika gazem oraz jak wykonać podstawowe naprawy instalacji Koltec VG 392 lub Necam Mega poradnik naprawiam instalację Koltec Necam
  22. Nic z tym nie zrobisz jestem w takiej samej sytuacji badałem temat dogłębnie wymieniałem wysprzęgliki i pompy bez rezultatu. Okazało się że zestaw sprzęgła jest wadliwy a mianowicie chodzi o docisk a dokładniej o system samoregulacji w nim.
  23. ProChoice

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Czytajcie dokładnie co kto pisze bo sie robi głuchy telefon i stek bzdur Div3r5 napisał że pierwsza dwumasa Sachsa sie posypała a reszta sprzegła była z LUKa Co do LUKa to oni do wszystkich wersji 1,9 (100KM, 120KM, 150KM) dają te same dwumasy i niestety za długo one nie chodzą. Sachs też ma dwie wersje bo w polifcie DTH była zmiana dwumasy i sprzęgła. Co nie zmienia faktu że żadna dwumasa nie ma prawa od tak sie rozpaść po chwili i te opiłki to nie jest normalne. Mechanik nich poszuka problemu w aucie a nie tylko wymienia dwumasy
  24. yogi60

    Jaka ładowarka?

    Ze 2 godz pilowania bo to oryginalna zaslepka - fakt ze mialem dobrej jakosci pilniczki.
  1. Załaduj więcej aktywności
×