Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Tyle z ruska,a opel decoder już przestał być darmowy tyle modeli W0L0ZCF6861094451 Marka: Opel Model: VECTRA-C (2002-2008) Kraj: Dla Niemiec Silnik: Silnik benzynowy C18sel [2h0], z18xer [2h0], a18xer [2h0]
  3. Today
  4. Dzięki za ostrzeżenie Dam znać jutro czy coś wykryłem ale do tej pory nie zauważyłem aby gdzieś się pociło.
  5. No,chyba że auto jeździ w firmie kurierskiej.To nie wykluczam takiego przebiegu.
  6. A pisali po jakim przebiegu ? bo rocznie można machnąć nawet 100 tyś.
  7. Nokian ostatnio ma tak złą opinię w internecie ,że nie wiem czy bym kupował coś z tej marki. Na ich Fanpage na FB ostatnio sypała się lawina zdjęć ,jak to wyglądają opony całoroczne po roku i nawet czasami szybciej.
  8. O kurcze masz rację. Ale jak patrzę, to parametry dobre i w testach też wypada nieźle. Myślę, że jak cena dobra to brać i cieszyć się jazdą.
  9. Wolę ostrzec, niż żeby sobie ktoś krzywdę zrobił. Tym bardziej, że one na oringu są i potrafią otworzyć zbiorniczek tak zero jedynkowo.
  10. @oriencik Jak będzie odkręcał korek delikatnie to nie ma obaw. Fakt jest taki,że przy szukaniu nieszczelności korek musi być zakręcony,by wytworzyć ciśnienie w układzie. Przyjrzyj się pompie cieczy chłodzącej ,bo potrafi tam delikatnie podciekać i pasek rozrządu rozrzuci go nawet nie zauwarżysz.
  11. No tak przecież to logiczne że aby stworzyć odpowiednie podciśnienie układ musi być szczelny Szukałem jak odpowietrzyć układ chłodzący w Vectrze i znalazłem takie wideo. https://www.youtube.com/watch?v=k6_QL3H74Dg&ab_channel=FixandDrive Zrobić tak jak na wideo aby odpowietrzyć ? To jest ten układ samo odpowietrzający się ? Oczywiste że nie będę odkręcał odrazu korka bo ciśnienie i temp. płynu mogłaby narobić biedy .
  12. No nie. Tak to sobie możesz krzywdę zrobić. Jak już, to zagrzej go na odkręconym korku. Bo jak odkręcisz po zagrzaniu, to Ci płyn wyskoczy i może poarzyć... Natomiast jak szukasz nieszczelności to nie odkręcasz,. Ciśnienie z układu wypycha płyn przez nieszczelność.
  13. Korek musi być zakręcony przy szukaniu nieszczelności.
  14. To opona całoroczna. Parametry nienajgorsze. Jak mieszkasz w mieście i nie jeździsz zimą w góry to powinna być ok.
  15. Jutro spróbuje nagrzać go do max. temp do momentu aż wiatraki się włączą i spróbuję go odpowietrzyć odkręcając korek od zbiorniczka wyrównawczego, jeżeli dobrze rozumiem to przy zrobieniu tego powinno być widać gdzie ucieka płyn ?
  16. Skoro tak dyskusja się rozwinęła to ja mam pytanie czy ktoś użytkował nokian wetproof w rozmiar, e 205 55 16? Cena dobra parametry też pozostaje tylko jak w praktyce...
  17. Dokładnie. Wszystkie przewody układu płynu do sprawdzenia. Swego czasu w OB mi płyn znikał. Co ja się naszukałem, a to przy chłodnicy jak przewód wchodził było już pęknięte.
  18. Jeśli na bagnecie oleju nie ma płynu i w zbiorniczku nie masz oleju, to masz gdzieś nieszczelność. Najlepiej rozgrzać na maxa i obserwować przewody. Najlepiej właśnie na podnośniku czy gdzieś nie jest mokro
  19. Może być tak ,że pod ciśnieniem płyn minimalnie wypycha i jak motor ciepły zdąży odparować.Nie koniecznie z magistrali.
  20. Okej, czyli rozumiem że powinno być widać że gdzieś z niej się poci ? Jeżeli tak to nie zauważyłem nigdzie żadnego wycieku z tej magistrali.
  21. Ja tylko podejrzewam, że może być magistrala. Objawy miałem podobne w benzynie. U mnie dopiero wyszło na podnośniku jak auto było rozgrzane, to ciśnienie dopiero wywalało płyn. Ale lepiej niech Koledzy od diesla podpowiedzą.
  22. Dlatego ja w 16" kupiłem 205 a nie 215. Różnica naprawdę niewielka a cena... na komplecie trochę oszczędności jest... Dębica zimowa fajnie trzyma na śniegu i błocie pośniegowym i dużo lepiej się sprawdziła od firestone, hałasi co nieco to fakt, ale spotkałem jescze głośniejsze w swoim życiu.. . Natomiast ten hankook ventus prime 3 naprawdę jest niezły a cenowo wychodzi całkiem nieźle. @darioG73 i oczywiście jest najlepsza z najlepsiejszych
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...
UP