Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

jak zmienić kąt wtrysku w dislu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 Robert 1970

Robert 1970
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:22 lut 2008
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:vectra DTL 2.0

Napisany 23 styczeń 2010 - 20:30

Witam kolegów!Mam pytanie,jak można zmienić kąt wtrysku w silniku dtl.Mam przestawiony kąt wtrysku/badany ob-comem/kąt ten wynosi u mnie 6 a powinien 3-4,5 ilość paliwa na suw wynosi 12ml a powinno być ok. 5ml.Wyniki na biegu jałowym ob comem nie można zmienić kąta.Objawy brak mocy do 1800 obr.,ciężko odpala na zimnym silniku,ogromne spalanie.Dodam że pompa była zmieniana.
  • 0


#2 jawor36

jawor36
  • Forumowicz
  • 112 postów
  • Dołączył:16 wrz 2008
  • Województwo:warmińsko-mazurskie
  • Auto:opel astra g 2.0 Di 16V

Napisany 24 styczeń 2010 - 06:24

techem zmienisz w aso.
  • 0

#3 Robert 1970

Robert 1970
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:22 lut 2008
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:vectra DTL 2.0

Napisany 24 styczeń 2010 - 12:12

techem zmienisz w aso.

jeżeli ob-comem nie można zmienić to podejżewam ,że techem też sie nie uda.Zastawiam się czy przypadkiem nie trzeba będzie pompe kalibrować na stole probierczym i tam pożądnie ustawić pompe.
  • 0

#4 michal_simon

michal_simon
  • Przyjaciel VKP
  • 1133 postów
  • Dołączył:05 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:VB 2.0 DTI 16v X20DTH, 2000 r. Rudolfowe sanie

Napisany 24 styczeń 2010 - 12:17

jeżeli ob-comem nie można zmienić to podejżewam ,że techem też sie nie uda.Zastawiam się czy przypadkiem nie trzeba będzie pompe kalibrować na stole probierczym i tam pożądnie ustawić pompe.

TECH2 ma dużo więcej możliwości, więc może się udać.
W poniedziałek mogę się dowiedzieć


  • 0

#5 Robert 1970

Robert 1970
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:22 lut 2008
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:vectra DTL 2.0

Napisany 24 styczeń 2010 - 12:54

będe wdzęczny ,ale podejrzewam ,że być może mam za dużo przesunięty zapłon żeby można było go przesunąć jakimś programem choć może się myle.Obecnie mój kąt wtrysku wynosi 6 a powinno być niby 3-4,5.Mechanik mówi że trzeba jeszcze sprawdzić na rozrządzie bo być może gdy wkładali mi pompe to coś przestawili,czy w ogóle jest taka możliwość?
  • 0

#6 miekki85

miekki85
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Dołączył:22 cze 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:vectra B 2.0 DTI 2000r

Napisany 24 styczeń 2010 - 18:42

jeśli możesz to dowiedz sie o dawkę rozruchowa itp. ;)
  • 0
Dodany obrazek

gg:9023465

#7 kwiatek

kwiatek
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Dołączył:17 maj 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:VB 2.5 V6+gaz,suzuki gsr

Napisany 24 styczeń 2010 - 18:49

wyprzedzenie(kąt) wtrysku ustawia się raczej pompą wtryskową jak się nie mylę.
  • 0
Dodany obrazek-2.5 v6

#8 mosiolino

mosiolino
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Dołączył:15 gru 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa - Praga
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra B Y22DTR `01 Zender

Napisany 24 styczeń 2010 - 22:48

Czy brak mocy do 1800 rpm to nie sa przypadkiem objawy "prawidlowego" funkcjonowania naszych diesli ?
  • 0

#9 Kotlet

Kotlet
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Dołączył:24 sty 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łódź
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Vectra B Kombi X20DTH '98

Napisany 25 styczeń 2010 - 00:36

Tak, to są owe oznaki. Ale czasem powodem muła na dole jest brudny filtr powietrza.
  • 0

#10 Robert 1970

Robert 1970
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:22 lut 2008
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:vectra DTL 2.0

Napisany 25 styczeń 2010 - 10:46

filtr jest ok.wszystko było już sprawdzane i jest w normie ,jeżeli chodzi o turbodziure to wam powiem ,że wcześniej auto się zbierało zbierało od samego dołu więc mam poruwnanie a teraz na niskich obr. wciskasz gaz do końca a auto prawie nie przyspiesz.I te wielkie spalania w mieście 20 -25l/100km!! w trasieok.11 l!sami przyznacie że jest to szok.POdejrzewam że przestawiony zapłon ma na to wpływ gbyż paliwonie jest do końca spalane iczuć to w spolinach troch kopci na biało jak jest zimny

Edytowany przez Robert 1970, 25 styczeń 2010 - 20:43.

  • 0

#11 mosiolino

mosiolino
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Dołączył:15 gru 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa - Praga
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra B Y22DTR `01 Zender

Napisany 25 styczeń 2010 - 11:09

filtr jest ok.wszystko było już sprawdzane i jest w normie ,jeżeli chodzi o turbo to dziure to wam powiem ,że wcześniej auto się zbierało zbierało od samego dołu więc mam poruwnanie a teraz na niskich obr. wciskasz gaz do końca a auto prawie nie przyspiesz.I te wielkie spalania w mieście 20 -25l/100km!! w trasieok.11 l!sami przyznacie że jest to szok.POdejrzewam że przestawiony zapłon ma na to wpływ gbyż paliwonie jest do końca spalane iczuć to w spolinach troch kopci na biało jak jest zimny


To ze na zimnym kopci na bialo to chyba norma.
  • 0

#12 michal_simon

michal_simon
  • Przyjaciel VKP
  • 1133 postów
  • Dołączył:05 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:VB 2.0 DTI 16v X20DTH, 2000 r. Rudolfowe sanie

Napisany 25 styczeń 2010 - 11:14

Dzwoniłem do kolegi do ASO.
Jest możliwość zmiany TECH2 kąta wtrysku ale nie są to duże wartości.
  • 0

#13 Robert 1970

Robert 1970
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:22 lut 2008
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:vectra DTL 2.0

Napisany 25 styczeń 2010 - 11:55

nie duże wartości to znaczy jakie?czy da się zmiejszyć a 2 stopnie jeżeli nie to jak to zmiejszyć?
  • 0

#14 psx

psx
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Dołączył:26 gru 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Omega Y22DTH

Napisany 25 styczeń 2010 - 12:32

http://forum.omegakl...ead.php?t=32250 - tutaj w pewnym momencie rozpoczyna się dyskusja o zmianach kąta wtrysku.
  • 0

#15 rafja

rafja
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Dołączył:07 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:warmińsko-mazurskie
  • Auto:omega 2.2 dti

Napisany 25 styczeń 2010 - 15:43

a moze przeplywka ?
  • 0

#16 Ryba

Ryba
  • Forumowicz
  • 2303 postów
  • Dołączył:08 sie 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wasilków
  • Województwo:podlaskie
  • Auto:Partner 06' 1.6 HDI / Coupe 300CE-24V

Napisany 25 styczeń 2010 - 16:09

Witam, wujka zafira 2.0 dti ma czas wtrysku 2.10 - 2.15, czy taka wartośc jest poprawna ?? Z rana nie chce odpalać, trzeba długo chełtać bo długim postoju, jak rozgrzany to troszke lepiej pali, tak ok. 1 sek kręcenia, choć powinno szybciej łapać. Może zaworek przelewowy ??
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_