Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Nie chodzi na gazie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#1 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 26 grudzień 2009 - 21:41

Witam nic podobnego nie znalazłem na mój temat więc zaczynam nowy. Otóż sprawa wygląda następująco.Przed nie dawnymi przymrozkami zmuszony byłem spuścić wodę bo nie starczyło funduszy na płyn aby go zalać i teraz we wtorek kupiłem płyn i zalałem. Odpowietrzyłem tak mi się bynajmniej wydaje. Mam vb x20xev i gaz sekwencyjny 2 generacji.Nie chodzi na gazie.Węże doprowadzające płyn do parownika są we właściwych miejscach podłączone ale są zimne i cały parownik również. Czy to możliwe aby parownik był zapowietrzony?Co z tym fantem zrobić.
  • 0


#2 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 2637 postów
  • Dołączył:13 sie 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gliwice
  • Województwo:śląskie
  • Nr klubowy:112
  • Auto:Vectra 2000
  • Oddział VKP:Śląski

Napisany 26 grudzień 2009 - 21:53

Gaz sekwencyjny i 2 generacji wzajemnie sie wyluczaja, bo instalasja sekwencyjna to 4 generacja. Skoro masz zimne przewody przy reduktorze to jest zapowietrzony i nie bedzie dzialac, bo musi byc roznica temperatur aby reduktor prawidlowo dzialal. Musisz jakos sprobowac odpowietrzyc uklad. Ja u siebie spuszczalem plyn nie raz, ale sam mi sie uklad odpowietrzal.
  • 0
Vectra 2000
Dodany obrazek
Traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany.

#3 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:00

A jak w ogóle odpowietrza się ten silnik krok po kroku
  • 0

#4 maliniak35

maliniak35
  • Forumowicz
  • 585 postów
  • Dołączył:07 cze 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanowiec-WARSZAWA
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:opel vectra b kombi X1.8XE LPG 2 gen..

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:03

a na pb chodzi?to odpal i odkręć korek od zbiorniczka,powinno przegnać..kolega zigi ma racje,powinien sam sie odpowietrzyc,ja mam lpg 2gen i przy zmianie pompy wody uciekl mi caly płyn,zalałem nowy i było ok,po przejażdzce tylko dolałem i git..
  • 0
Dodany obrazek

#5 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:15

tak na pb chodzi ja zrobiłem dzisiaj z 5 przejażdżek po 10 kilometrów każda i odkręcałem korek i nic

Edytowany przez waw27, 26 grudzień 2009 - 22:15.

  • 0

#6 maliniak35

maliniak35
  • Forumowicz
  • 585 postów
  • Dołączył:07 cze 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanowiec-WARSZAWA
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:opel vectra b kombi X1.8XE LPG 2 gen..

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:19

a jak ty go "odpowietrzałeś"?i ile płynu wlałeś??
  • 0
Dodany obrazek

#7 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 26 grudzień 2009 - 22:27

przejechałem się w jedną stronę i odkręciłem korek żeby powietrze zeszło, potem w drugą i znowu odkręciłem i tak z 5 razy a płynu to nie dolewałem bo był stan

Edytowany przez waw27, 26 grudzień 2009 - 22:31.

  • 0

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 265 postów
  • Dołączył:28 kwi 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Sztabin
  • Województwo:podlaskie
  • Auto:Honda Accord VIgen 1.8LS (CH6)

Napisany 27 grudzień 2009 - 10:46

Jak reduktor jest wyżej od zbiornika wyrównawczego to sobie możesz odpowietrzać i odpowietrzać. Wrzuć zdjęcie tego co masz pod maską.
  • 0

#9 maliniak35

maliniak35
  • Forumowicz
  • 585 postów
  • Dołączył:07 cze 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanowiec-WARSZAWA
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:opel vectra b kombi X1.8XE LPG 2 gen..

Napisany 27 grudzień 2009 - 10:58

Jak reduktor jest wyżej od zbiornika wyrównawczego to sobie możesz odpowietrzać i odpowietrzać. Wrzuć zdjęcie tego co masz pod maską.




tu masz racje,no ale wcześniej mu chodził dobrze na lpg,i to jest dziwne..
  • 0
Dodany obrazek

#10 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 27 grudzień 2009 - 17:58

podaje wam stronę z tym reduktorem co mam w moim aucie http://www.allegro.p...ja.html#gallery czy ta śruba między tymi dwoma rurkami od wody to może być od odpowietrzania reduktora?
  • 0

#11 maliniak35

maliniak35
  • Forumowicz
  • 585 postów
  • Dołączył:07 cze 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ciechanowiec-WARSZAWA
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:opel vectra b kombi X1.8XE LPG 2 gen..

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:04

na 99% tak.
  • 0
Dodany obrazek

#12 Małeś82

Małeś82
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Dołączył:20 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Glinojeck
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:vectra b 1.8 Z18XE

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:06

podaje wam stronę z tym reduktorem co mam w moim aucie http://www.allegro.p...ja.html#gallery czy ta śruba między tymi dwoma rurkami od wody to może być od odpowietrzania reduktora?









nie w rzadnym wypadku to nie śróba od odpowietrzania.odpowietrz go recznie.maszx dwa przewody od wody jeden to przylot a drugi wylot.odkręcasz wylot i wlewasz płyn do zbiorniczka.jak płyn sie przeleje przez reduktor to masz odpowietrzone
  • 0

#13 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:13

to co to jest za śruba
  • 0

#14 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 265 postów
  • Dołączył:28 kwi 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Sztabin
  • Województwo:podlaskie
  • Auto:Honda Accord VIgen 1.8LS (CH6)

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:19

Pewnie od czujnika temperatury. Nie ruszaj i już. Pokaż fotkę na której jest pokazane jak wpięty jest reduktor. Pewnie podpięty do odpływu idącego do zbiornika wyrównawczego.
  • 0

#15 Pawloss

Pawloss
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Dołączył:15 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:34

Kiedys wymienialem membrany w tym reduktorze i przy okazji go czyscilem, czujnik temperatury to ten z dwoma kabelkami miedzy plastikowyymi kolankami a pod ta sruba jest jakas sprezynka z jakims mosieznym kruccem na koncu.
  • 0

#16 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:41

Ale ja mam dobrze podpięty reduktor oba węże są podpięte pod nagrzewnice
  • 0

#17 Małeś82

Małeś82
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Dołączył:20 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Glinojeck
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:vectra b 1.8 Z18XE

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:52

Ale ja mam dobrze podpięty reduktor oba węże są podpięte pod nagrzewnice










to tak jak napisałem wcześniej odpowietrz go recznie
  • 0

#18 Pawloss

Pawloss
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Dołączył:15 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Napisany 27 grudzień 2009 - 18:54

Jak Ci pisali koledzy, jezeli masz reduktor powyzej zbiorniczka wyrownawczego to mozesz odpowietrzac i do przyszlej Wigilii i nie odpowietrzysz. Sprobuj rozgrzac go na postoju az wlaczy ci sie wentylator na chlodnicy i jak bedziesz mial nadal zimny reduktor to pewnie jest za wysoko.
  • 0

#19 waw27

waw27
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Dołączył:24 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:MOGILNO
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B X20XEV

Napisany 27 grudzień 2009 - 19:05

jutro prześlę fotki to sobie zobaczycie ale mi się wydaje że jest dobrze
  • 0

#20 marines83pl

marines83pl
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Dołączył:17 gru 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:łódź
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:OPEL VECTRA B 2.5V6

Napisany 27 grudzień 2009 - 23:15

nie spotkalem sie z zapowietrzeniem parownika jeszcze w zyciu,a termostat ci sie otwiera wentylator sie zalacza,jaka temperatura silnika.Pompa wody powinna przetloczyc powietrze odpal auto odkrec korek i dodaj gazu patrzac czy woda sie cofa do silnika a jak puszczasz czy wraca
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_