Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Migająca żółta kontrolka auta z kluczykiem-- auto nie odpala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#1 Lorkovsky

Lorkovsky
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Dołączył:25 cze 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:małopolska
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Astra H 1.7CDTI (101KM)

Napisany 07 wrzesień 2009 - 10:25

Nigdzie na forum nie mogłem znaleźć precyzyjnej odpowiedzi na moje pytanie.
Kilka razy zdarzyło mi się że po przekręceniu kluczyka zapaliła się żółta kontrolka auta z kluczykiem i migała, auto w ogóle nie kręci nie odpala. Dopiero ponowne wyłączenie zapłonu i przekręcenie powoduje że auto odpala.
Co mogło ulec awarii i jak to naprawić oraz mniej więcej jakie koszty są z tym związane. Wyczytałem gdzieś że to może być kwestia imobilaizera ale niestety nie jestem pewny tego.
  • 0


#2 zubek

zubek
  • Moderator
  • 23386 postów
  • Dołączył:29 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:300
  • Auto:VC/03/Y22DTR/SW
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 07 wrzesień 2009 - 10:27

W VC awaria immo ma inną ikonkę - z kłódką ale skoro nie odpala to nie wykluczone, że to problem z immo.
Podłącz kompa i zczytaj błędy to się dowiesz dokładniej.
  • 0

#3 Robert

Robert
  • Forumowicz
  • 3303 postów
  • Dołączył:14 maj 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:z RJ45
  • Auto:Z69SEX Edition

Napisany 07 wrzesień 2009 - 10:54

migająca ikonka jest odpowiedzialna za niezaprogramowanie immo
  • 0

#4 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 postów
  • Dołączył:26 paź 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kamienna Góra, Krzeszów
  • Województwo:dolnośląskie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 07 wrzesień 2009 - 11:05

Kolega ma astre H więc nie posiada wyświetlacza tylko właśnie kontrolkę autka z kluczykiem. Miganie tej kontrolki oznacza właśnie błąd immo i po podłaczeniu kompa taki błąd odczyta. Nie wiem czy to nie jest jakiś oólny problem w astrach bo mój brat w AH z identycznym silnikiem też tak miewa od czasu do czasu, wkłada kluczyk do stacyjki kilka razy mignie autko z kluczykiem i odpala
  • 0
Było BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym słowem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspaniały, tylko ludzie ch^&e (Józef Piłsudski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegóły pytać na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#5 Robert

Robert
  • Forumowicz
  • 3303 postów
  • Dołączył:14 maj 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:z RJ45
  • Auto:Z69SEX Edition

Napisany 07 wrzesień 2009 - 12:02

raz mi tak sie zdarzylo w corsie c
  • 0

#6 sQt

sQt
  • Forumowicz
  • 112 postów
  • Dołączył:05 wrz 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Czestochowa
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VC 2.2DTi+

Napisany 07 wrzesień 2009 - 15:26

ja po resecie ECU w mojej VC nie mialem auta z klodka tylko wlasnie migajacy klucz, powod - niezaprogramowany immobiliser, po zaprogramowaniu kontrolka odrazu zniknela i autko odpalilo :)
  • 0

#7 kubik-wlkp

kubik-wlkp
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Dołączył:03 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Józefów
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra-B X18XE CD kombiaczek

Napisany 07 wrzesień 2009 - 15:43

sprawdź na drugim kluczyku jeślil problem pojawi się ponownie to procedura przewiduje
1-przeprogramować CIM
jeśli to nie pomoże
2-wymienić CIM :(
tyczy się A-H i V-C
w tych pierwszych to ostatnio plaga :angry:
pocieszające jest tylko to że CIMy staniały z ok.1900 na ok. 450 pln. :D

Edytowany przez kubik-wlkp, 07 wrzesień 2009 - 15:44.

  • 0

#8 Robert

Robert
  • Forumowicz
  • 3303 postów
  • Dołączył:14 maj 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:z RJ45
  • Auto:Z69SEX Edition

Napisany 07 wrzesień 2009 - 15:44

ale nie wszystkie do mojej vc nadal kosztuje 1800pln
  • 0

#9 kubik-wlkp

kubik-wlkp
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Dołączył:03 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Józefów
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra-B X18XE CD kombiaczek

Napisany 07 wrzesień 2009 - 15:48

ale nie wszystkie do mojej vc nadal kosztuje 1800pln


możliwe z tego co się orientowałem standart staniał kwestja sprawdzenia
ale dopiero na jutro
  • 0

#10 Seba-s79

Seba-s79
  • Forumowicz
  • 407 postów
  • Dołączył:13 lut 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:LPU
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C GTS 1.9 CDTI , Z19DTL

Napisany 12 luty 2012 - 13:51

dziś i mi sie przytrafiło miganie ikony auta z kluczykiem ,
nie wiem czy to może być imo bo tak to chyba by auto z kłódką było a nie auto z kluczykiem,
po podpięciu pod kompa mam błąd występujący :


U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)


po ponownym włożeniu kluczyka autko odpaliło bez problemu, co oznacza ten błąd jak go naprawić??
  • 0

#11 JosziAKP

JosziAKP
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Dołączył:18 gru 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bydgoszcz - Fordon
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Astra F 17DT, Vectra C 2.2DTI

Napisany 12 luty 2012 - 15:23

Ja miałem podobnie. Zapaliła sie ikonka auta z kłódką i też nich chciało odpalić. Problem wystąpił po kilku godzinnym ładowaniu akumulatora prostownikiem. Wyciąganie i wkładanie kluczyka nic nie dawało. Ustąpiło dopiero po odłączeniu klem od akumulatora i złączeniu ich na minutę ze sobą. Samo odłączenie klemy nic nie dawało. Nie wiem co to spowodowało ale może sposób pozbycia się tego pomoże.

Teraz jak ładuję akumulator odłączam klemę
  • 0

#12 xpirat

xpirat
  • Forumowicz
  • 7709 postów
  • Dołączył:06 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koło UK- Podkarpackie
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:Vectra C / Audi A5 TDI S Line 2010

Napisany 12 luty 2012 - 18:47

Było autko z kluczem przy tym błędzie i był to błąd w silniku

Błąd był chwilowy jak go wykasowałeś nie powraca to wszystko jest ok (czasami takie kwiatki przy tych temperaturach lubią się wysypywać coś nie połączy i błąd gotowy)

I mam szklaną kulę i powiedz że trafiłem :woot:

A jak nie trafiłem i błąd powraca to jesteś kolego w d*p** u murzyna a dlaczego to masz poniżej

U2103 - Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN.

Uszkodzone części składowe:
Moduł sterujący, który ustalił kod problemu

Edytowany przez xpirat, 12 luty 2012 - 20:01.

  • 0

#13 Seba-s79

Seba-s79
  • Forumowicz
  • 407 postów
  • Dołączył:13 lut 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:LPU
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C GTS 1.9 CDTI , Z19DTL

Napisany 12 luty 2012 - 19:56

dokładnie i ja miałem po ładowaniu prostownikiem i nie odłączałem go od autka ....
ale u mnie pisze ze wystepuje choć po wykasowaniu nie sprawdzałem bo się spieszyłem....
  • 0

#14 xpirat

xpirat
  • Forumowicz
  • 7709 postów
  • Dołączył:06 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koło UK- Podkarpackie
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:Vectra C / Audi A5 TDI S Line 2010

Napisany 12 luty 2012 - 20:03

To tak jak pisałem jak błąd powraca (a jak piszesz że występuje to raczej go nie usuniesz)


A jak nie trafiłem i błąd powraca to jesteś kolego w d*p** u murzyna a dlaczego to masz poniżej

U2103 - Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN.

Uszkodzone części składowe:
Moduł sterujący, który ustalił kod problemu


Potwierdz tylko czy masz silnik 19 cdti

Edytowany przez xpirat, 12 luty 2012 - 20:09.

  • 0

#15 Seba-s79

Seba-s79
  • Forumowicz
  • 407 postów
  • Dołączył:13 lut 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:LPU
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C GTS 1.9 CDTI , Z19DTL

Napisany 12 luty 2012 - 20:37

tak mam 1.9 CDTI DTL,

ale co do błędu to mam
U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)
(występuje)

a nie ten

U2103 - Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN
  • 0

#16 xpirat

xpirat
  • Forumowicz
  • 7709 postów
  • Dołączył:06 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koło UK- Podkarpackie
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:Vectra C / Audi A5 TDI S Line 2010

Napisany 12 luty 2012 - 22:37

tak mam 1.9 CDTI DTL,

ale co do błędu to mam
U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)
(występuje)

a nie ten

U2103 - Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN


U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)
(występuje)

To jest Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN

i tak jak pisałem jak się nie da skasować i oprócz niego nie ma więcej błędów to do wymiany Moduł sterujący, który ustalił kod problemu a u ciebie ustalił ten problem silnik czyli ECU
Ale to jest według tisa a tis czasem głupoty podaje tak więc jak pojedziesz pewno do serwisu ASO to ci zaproponują wymianę ECU a może być co inne . Szukaj dobrego elektryka a jak rozwiążesz problem to napisz co było bo tu już raczej nikt ci nie pomoże z tym błędem

Ja osobiście zawiodłem się na tisie jak w bixenonach wyświetlił się błąd brak kalibracji ecu i też pisało wymiana sterownika a trza było tylko skalibrować bixenony

Na twoim miejscu sprawdził bym can co idzie do silnika czy przewód gdzieś się nie przetarł ale nie wiem czy silnik jest połączony tylko z szyną can duza szybkosc bo jak tak to byś nie weszedł nawet opcomem w ecu

Jeszcze jest taka opcja że coś się zawiesił komp spróbuj odpiąć aku na parę minut i wtedy sczytaj błędy czy czsem nie ustąpi ten błąd (a tak poza tym oprócz tego że ci wyświetla błąd w opcomie coś dzieje się z autkiem nie tak czy tylko błąd masz w opcomie)

Edytowany przez xpirat, 13 luty 2012 - 00:19.

  • 0

#17 Seba-s79

Seba-s79
  • Forumowicz
  • 407 postów
  • Dołączył:13 lut 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:LPU
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C GTS 1.9 CDTI , Z19DTL

Napisany 13 luty 2012 - 15:18

tak jak pisałem wcześniej 1raz nie chciało auto w ogóle odpalić po ładowaniu prostownikiem bez wyjmowania akumulatora,
tylko migała ikona auta z kluczem. Po wyjęciu i ponownym włożeniu auto odpaliło bezproblemowo.
Podpoiłem pod kompa i wywaliło mi ten błąd.
  • 0

#18 xpirat

xpirat
  • Forumowicz
  • 7709 postów
  • Dołączył:06 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koło UK- Podkarpackie
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:Vectra C / Audi A5 TDI S Line 2010

Napisany 13 luty 2012 - 19:17

Spróbuj jeszcze raz odpiąć i podpiąć aku tylko zostaw na dłużej odpięty jak to nie pomoże to szukaj dobrego elektryka ale podejrzenie że uwalony jest ecu

Edytowany przez xpirat, 13 luty 2012 - 19:19.

  • 0

#19 Seba-s79

Seba-s79
  • Forumowicz
  • 407 postów
  • Dołączył:13 lut 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:LPU
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C GTS 1.9 CDTI , Z19DTL

Napisany 13 luty 2012 - 19:25

Spróbuj jeszcze raz odpiąć i podpiąć aku tylko zostaw na dłużej odpięty jak to nie pomoże to szukaj dobrego elektryka ale podejrzenie że uwalony jest ecu




teraz bedzie ten pierwszy raz jak odpne aku bo wczesniej go nie odpinałem:)
jak uwalony ecu to jakich kosztów można się spodziewać??
  • 0

#20 xpirat

xpirat
  • Forumowicz
  • 7709 postów
  • Dołączył:06 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koło UK- Podkarpackie
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:Vectra C / Audi A5 TDI S Line 2010

Napisany 13 luty 2012 - 21:55

Jak nie pomoże odpięcie aku to sprawdz czy kable maja przejście od can a są na zdjęciach poniżej [CAN (duza szybkosc) jest to 2 kable biały i zielony skręcony razem biały niby ma robić za ekranowanie zielonego i oba mają mieć przejście)

Dodany obrazek

Dodany obrazek

sprawdz do sterownika silnika przejście

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Jak jest przejście to jedna diagnoza ta co wyżej ecu do wymiany
  • 1




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_