Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

2.2 DTI zapowietrza się


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#41 14SK

14SK
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Dołączył:04 kwi 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:vectra2.0 DTI

Napisany 16 grudzień 2010 - 17:59

witam Koledzy!
I jak tam z tym oringiem? pomogło coś?
ja jestem w podobnej sytuacji został mi tylko zawór zwrotny i ten oring o którym się dowiedziałem z tematu
  • 0


#42 sebuś

sebuś
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Dołączył:28 lis 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Województwo:śląskie
  • Auto:vectra b 2.2 dti

Napisany 04 styczeń 2011 - 16:46

witam. chciałbym poprosić o adres sklepu w którym można taki oring zastępczy kupić. dzwoniłem do ASO (oni twierdzą że jest to integralna część pompy i nie mają takiego kawałka gumy), dzwoniłem do BOSCHA (oni również twierdzą że nie mają takich oringów, a najciekawsze jest to że istnieją na alledrogo uszczelniacze pompy wtryskowej i tam najprawdopodobniej taki oring się znajduje). Nie mam zamiaru płacić za komplet uszczelek jak mogę osobno kupić ten tajemniczy oring. tylko napiszcie gdzie go można kupić i ewentualnie podajcie jego wymiary. dzięki i powodzenia ze swoimi wspaniałymi, kapryśliwymi samochodami. niech was nadzieja nie opuszcza
  • 0

#43 grzegorz_kielek

grzegorz_kielek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Dołączył:04 kwi 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zebrzydowice Cieszyńskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Opel Vectra B X20DTL

Napisany 16 styczeń 2011 - 01:27

Witam.Czy kiedy ten oring jest uszkodzony to czy wycieka z niego paliwo podczas pracy silnika? Moja pompa jest sucha a mam te same objawy tylko że nie zagada ani na sekundę więc odpada nieszczelność obudowy filtra i przelewów.Autko dziś odebrałem od mechanika po regeneracji pompy i taki zonk.
  • 0

#44 flower

flower
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:13 lut 2011
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:Vectra B '99 FL 2.0 DTI - 100 Limited Edition

Napisany 15 luty 2011 - 22:10

witam. chciałbym poprosić o adres sklepu w którym można taki oring zastępczy kupić. dzwoniłem do ASO (oni twierdzą że jest to integralna część pompy i nie mają takiego kawałka gumy), dzwoniłem do BOSCHA (oni również twierdzą że nie mają takich oringów, a najciekawsze jest to że istnieją na alledrogo uszczelniacze pompy wtryskowej i tam najprawdopodobniej taki oring się znajduje). Nie mam zamiaru płacić za komplet uszczelek jak mogę osobno kupić ten tajemniczy oring. tylko napiszcie gdzie go można kupić i ewentualnie podajcie jego wymiary. dzięki i powodzenia ze swoimi wspaniałymi, kapryśliwymi samochodami. niech was nadzieja nie opuszcza


Zapytaj o Membranę wtryskową (oring) - to prawie każdy sprzedawca w motoryzacyjnym zrozumie o co chodzi.

Jeśli chodzi o mnie to mam problem z powracającym ON od filtra paliwa do baku.
Postanowiłem rozwiązać to montując zawór zwrotny z pompką ręczną.
Niestety zawór nic nie dał, paliwo spływa, a ja na dal pompuje ropę do filtra.

Jestem po wymianie :
-wężyków przelewowych
-świec
-filtra paliwa (obudowa filtra szczelna)

Nieszczelność pompy nie pasuje ponieważ mam zawór zwrotny pomiędzy filtrem paliwa a bakiem.

Macie jakieś pomysły? Bo mnie się wyczerpały.

Edytowany przez flower, 15 luty 2011 - 22:17.

  • 0

#45 barti60

barti60
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Dołączył:12 mar 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Sosnowiec
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Vectra C 2.2 DTI '03/04

Napisany 23 luty 2012 - 17:55

Zapytaj o Membranę wtryskową (oring) - to prawie każdy sprzedawca w motoryzacyjnym zrozumie o co chodzi.

Jeśli chodzi o mnie to mam problem z powracającym ON od filtra paliwa do baku.
Postanowiłem rozwiązać to montując zawór zwrotny z pompką ręczną.
Niestety zawór nic nie dał, paliwo spływa, a ja na dal pompuje ropę do filtra.

Jestem po wymianie :
-wężyków przelewowych
-świec
-filtra paliwa (obudowa filtra szczelna)

Nieszczelność pompy nie pasuje ponieważ mam zawór zwrotny pomiędzy filtrem paliwa a bakiem.

Macie jakieś pomysły? Bo mnie się wyczerpały.


i jak twój problem?? cos juz wiadomo..

mam podobmnie autko stoi juz około 1 tydzien u mechanika i lipa
  • 0

#46 kazmij

kazmij
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Dołączył:14 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Płock
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:VECTRA B 2.0 DTI 99'

Napisany 24 luty 2012 - 20:44

Panowie, ja rowniez mam problemy z zapowietrzaniem, jednak po wymianie uszczelniaczy wtryskow samochod mi odpala za kazdym razem, rlpoblem w tym ze i tak jakos do paliwa sie dostaje paliwo.

Dzis robilem proba z bańka, tzn zarówno zasilanie jak i poweór paliwa został podłączony do bańki z paliwem.

Oba przewody sa zanurzone w paliwie i tu jest takie pytanie, czy jesli po zapalneiu auta widze w tej bance jakies babelki male to oznacza ze sie zapowietrza , ze w paliwie jest powietrze ? po zapaleniu chodzi troche

nierowno przez jakies 5-7 sekund, troche skacze na obrotach potem juz ok, ale pompa byla robione, uszczelniacze i przelewy wymieniane.
  • 1

#47 mieczyslawek

mieczyslawek
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Dołączył:21 sty 2014
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:opel vectra 2.2tdi

Napisany 30 styczeń 2014 - 20:41

U mnie w oplu 2.2vektra 2000 rok pompa ma napęd na ancuch i tam pod śrubą gdzie maznajdować się oring pod srubą jest blaszka.Czy jak wykręce srubę by wymienic oring nie przedstawię czegoś w pompie

Ja założyłem zawór pmiędzy filtr a pompę i auto odpala już po każdvm dłuższym postoju.Al dalej męczy mnie gdzie pompa może się zapowietrzać.I gdzie jest ten oring i czy niema problemu z jego wymianą.Silnik 2.2DTI
  • 0

#48 Dziadek vec

Dziadek vec
  • Forumowicz
  • 1273 postów
  • Dołączył:25 wrz 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mysłowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Opel Zafira A 2.0 DTL 16V82KM

Napisany 30 styczeń 2014 - 21:38

Ja założyłem zawór pmiędzy filtr a pompę i auto odpala już po każdvm dłuższym postoju

Al dalej męczy mnie gdzie pompa może się zapowietrzać

Czyli od zaworka zwrotnego do pompy i na pompie.

.I gdzie jest ten oring i czy niema problemu z jego wymianą.Silnik 2.2DTI

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Ale mnie sie widzi że masz problem z przelewami które mają powrót do pompy i nimi wraca paliwo z powietrzem.
  • 0

#49 Mefiz

Mefiz
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Dołączył:06 maj 2013
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Vectra C 1.9CDTI 150KM

Napisany 31 styczeń 2014 - 18:29

Poza tym, uszczelniaczami wtryskiwaczy możesz sobie głowy nie zaprzątać w ogóle, chyba, że chodzi Ci o uszczelniacze trawersów ( mostków ). To są 2 różne rzeczy.


teraz to mnie zmieszałeś z błotem... 3 dni temu wymieniałem uszczelniacze i wymienili mi wtryskiwaczy... byłem przekonany że to to samo co trawersów..auto dużo lepiej przyspiesza i ogólnie lepiej chodzi ale niestety zapowietrza się po postoju dłuższym i falują przez jakies 10-15 sekund obroty między 800-1000...
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_