Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

problem z odpalaniem ciepłego silnika...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 Kamil_K

Kamil_K
  • Przyjaciel VKP
  • 1093 postów
  • Dołączył:22 lis 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VC 1.9CDTI; FFII 1.6

Napisany 01 kwiecień 2009 - 13:34

Poszukujemy z kolegą rozwiązania problemu... odpalania jego nissana....

Auto zimne lub mocno rozgrzane odpala od dotknięcia czyli "obrót" i chodzi.

Natomiast jak postoi kilka - kilkanaście minut to trzeba go kręcić nawet 15-20s, żeby odpalił i tak praktycznie za każdym razem.

Wymienione zostały kable WN i świece na oryginalne zalecane przez producenta i nic. Wyszyczona została cała przepustnica ... rozebrana i doprowadzona do stanu czystości jak z fabryki ... i dalej nic ...

Podpowiedzcie gdzie szukać przyczyny bo forum Nissana to jakaś porażka jeśli chodzi o technikę ;)
  • 0


#2 Baranek

Baranek
  • Przyjaciel VKP
  • 2046 postów
  • Dołączył:20 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel 2.0 CDTI
  • Oddział VKP:Dolnośląski

Napisany 01 kwiecień 2009 - 13:39

napisz co to za silnik... ze benzyna to widac...
gaznik/wtrysk mono/multi...

Edytowany przez Baranek, 01 kwiecień 2009 - 13:39.

  • 0

#3 Kamil_K

Kamil_K
  • Przyjaciel VKP
  • 1093 postów
  • Dołączył:22 lis 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VC 1.9CDTI; FFII 1.6

Napisany 01 kwiecień 2009 - 13:50

Kurde pytaj mnie a ja Ciebie...
Mikra przedliftowa ... z 97 roku ;)
Pełny wtrysk


EDIT: uzupełniłem dane ;)

Edytowany przez Kamil_K, 01 kwiecień 2009 - 14:31.

  • 0

#4 Baranek

Baranek
  • Przyjaciel VKP
  • 2046 postów
  • Dołączył:20 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel 2.0 CDTI
  • Oddział VKP:Dolnośląski

Napisany 01 kwiecień 2009 - 14:19

jak jest gaznik to moze jak jest goracy to dziala wszystko OK, a jak zaczyna stygnac to jakas czesc stygnie szybciej (inny material) i cos sie blokuje

dopoki jest zimny lub bardzo goracy to dziala OK

jak widac... czyste prxzypuszczenia i zapewne niepoprawne, ale probuje :)
  • 0

#5 Kamil_K

Kamil_K
  • Przyjaciel VKP
  • 1093 postów
  • Dołączył:22 lis 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VC 1.9CDTI; FFII 1.6

Napisany 01 kwiecień 2009 - 14:30

Dopytałem...
pełny wtrysk, i ewidentnie czuć że nie chce odpalić bo paliwo podaje...

Furman może słusznie (sprawdzi się ;) ) podowiada żeby cewkę wymienić :)
  • 0

#6 Jolo

Jolo
  • Forumowicz
  • 939 postów
  • Dołączył:29 cze 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:KUTNO
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Nissan Primera P12 kombi 1.8 2002 r. KME DIEGO G3

Napisany 01 kwiecień 2009 - 17:40

Dopytałem...
pełny wtrysk, i ewidentnie czuć że nie chce odpalić bo paliwo podaje...

Furman może słusznie (sprawdzi się ;) ) podowiada żeby cewkę wymienić :)

a może czujnik temperatury silnika????
  • 0

#7 Baranek

Baranek
  • Przyjaciel VKP
  • 2046 postów
  • Dołączył:20 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel 2.0 CDTI
  • Oddział VKP:Dolnośląski

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:35

Furman może słusznie (sprawdzi się ;) ) podowiada żeby cewkę wymienić :)

pewnie ze warto sprawdzic, tylko co ma to wspolnego z temperatura...
  • 0

#8 Furman

Furman
  • Przyjaciel VKP
  • 1617 postów
  • Dołączył:19 paź 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VB HB C20XE

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:47

pewnie ze warto sprawdzic, tylko co ma to wspolnego z temperatura...

podaje informacje że silnik za zimny i włącza ssanie, wtedy silniczek może dostawać zbyt dużą dawkę paliwa i się zalewa.....
  • 0

#9 FABI

FABI
  • Forumowicz
  • 2175 postów
  • Dołączył:11 wrz 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Auto:BMW e39 M54B25, 01r

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:48

Powodem problematycznego odpalania OPLI na letnim i ciepłym silniku jest padniety czujnik położenia wału korbowego lub wałka rozrządu-bez podłączenia do kompa moze sie nie obejdzie ;)
  • 0
"KOCHAJ ŚMIERC BO TYLKO ONA NA CIEBIE CZEKA"

#10 Baranek

Baranek
  • Przyjaciel VKP
  • 2046 postów
  • Dołączył:20 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel 2.0 CDTI
  • Oddział VKP:Dolnośląski

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:49

podaje informacje że silnik za zimny i włącza ssanie, wtedy silniczek może dostawać zbyt dużą dawkę paliwa i się zalewa.....

a to nie bedzie raczej czujnik temperatury?
  • 0

#11 Furman

Furman
  • Przyjaciel VKP
  • 1617 postów
  • Dołączył:19 paź 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VB HB C20XE

Napisany 01 kwiecień 2009 - 21:52

a to nie bedzie raczej czujnik temperatury?

he he he - pomieszałem odpowiedzi :)

czasami cewka jak dostanie temperatury to też głupieje........

Powodem problematycznego odpalania OPLI na letnim i ciepłym silniku jest padniety czujnik położenia wału korbowego

FABI tutaj chodzi o Micrę. i z tego co wiem to ta micra nie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.... jak ma to w zwyczaju opel z uszkodzonym czujnikiem wału

Edytowany przez Furman, 01 kwiecień 2009 - 21:53.

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_