Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Komunikat komputera pokładowego (Kühlmittel Stand)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 jawasaki1

jawasaki1
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Dołączył:26 mar 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Opel Vectra B 2.5V6 & Ford Escort 1.6 16v

Napisany 26 marzec 2009 - 19:51

Witam wszystkich użytkowników vectraklub mam Opla Vectre 2.5 v6 cdx od 2 lat komputer wyświetla komunikat ,"Kühlmittel Stand" wiem ze jest to związane z układem chłodzenia prawdopodobnie poziom płynu chłodzącego żaden mechanik ani warsztat nie jest w stanie znaleźć przyczyny tego komunikatu próbowałem już różnych metod licze na pomoc i licze na odpowiedż.

Z góry dziękuje :D
  • 0


#2 rafałczarny

rafałczarny
  • Forumowicz
  • 746 postów
  • Dołączył:23 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Namysłów i Bierutów
  • Województwo:opolskie
  • Auto:VB Sport Caravan X20XEV LPG

Napisany 26 marzec 2009 - 20:23

czujnik w zbiorniczku masz zapewne uszkodzony.
  • 0

#3 ojo

ojo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Dołączył:30 maj 2008
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:VECTRA B 20DTL 16V

Napisany 26 marzec 2009 - 20:28

dawaj mejla to wysle ci tabele z tłumaczeniem komunikatow w trzech jezykach
ogolnie tutaj chodzi o poziom plynu chlodzacego!!
  • 0

#4 mc7piotr

mc7piotr
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Dołączył:22 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Starogard Gdański
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B 1,8 16V kombi IRMSCHER

Napisany 26 marzec 2009 - 20:41

prosze może to ci pomoże ,choć przyczyną może być czujnik poziomu w zbiorniczku

Załączony plik  i1.jpg   308,64KB   218 pobrań
Załączony plik  i2.jpg   41,21KB   168 pobrań
  • 0

#5 zubek

zubek
  • Moderator
  • 23146 postów
  • Dołączył:29 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:300
  • Auto:VC/03/Y22DTR/SW
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 26 marzec 2009 - 20:42

komunikaty to są na forum
a tabelka jest pewnie właśnie stąd ;) :
http://forum.vectrak...showtopic=32116

Problem raczej nie leży w zrozumieniu komunikatu - tylko w jego zlikwidowaniu bo poziom płynu pewnie jest OK. Najprawdopodobniej czujnik/jego styki itp duperele jak @rafałczarny zauważył.
Poszukaj na forum - były już takie problemy.

Edytowany przez zubek73, 26 marzec 2009 - 20:44.

  • 0

================================================================

                     do 4VIII urlop / kontakt może być utrudniony lub wcale

================================================================


#6 mc7piotr

mc7piotr
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Dołączył:22 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Starogard Gdański
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B 1,8 16V kombi IRMSCHER

Napisany 26 marzec 2009 - 20:52

jak ktoś chce to mam skany całej instrukcji po polsku,bo na forum jeszcze nie znalazłem
Załączony plik  i3.jpg   35,51KB   104 pobrań
  • 0

#7 rafik

rafik
  • Forumowicz
  • 1459 postów
  • Dołączył:09 lip 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:TOS
  • Województwo:świętokrzyskie
  • Auto:duże i mocne

Napisany 26 marzec 2009 - 21:00

e tam nie ma gdzieś jest w tym temacie
http://forum.vectrak...t...t=0&start=0
  • 0

#8 mc7piotr

mc7piotr
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Dołączył:22 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Starogard Gdański
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B 1,8 16V kombi IRMSCHER

Napisany 26 marzec 2009 - 21:02

no właśnie to znalazłem ale nie na forum,słabo szukałem :mellow:
  • 0

#9 zubek

zubek
  • Moderator
  • 23146 postów
  • Dołączył:29 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:300
  • Auto:VC/03/Y22DTR/SW
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 26 marzec 2009 - 21:20

na forum jeszcze nie znalazłem

e tam - słabo szukałeś:
http://forum.vectrak...showtopic=17110
Nie wiem gdzie jest lepsze miejsce (VB pozostałe i podpięty na dodatek)
  • 0

================================================================

                     do 4VIII urlop / kontakt może być utrudniony lub wcale

================================================================


#10 mc7piotr

mc7piotr
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Dołączył:22 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Starogard Gdański
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:OPEL VECTRA B 1,8 16V kombi IRMSCHER

Napisany 26 marzec 2009 - 21:51

e tam - słabo szukałeś:
http://forum.vectrak...showtopic=17110
Nie wiem gdzie jest lepsze miejsce (VB pozostałe i podpięty na dodatek)

święta racja ,oj słabo słabo szukałem.ale to były moje początki na tym forum i teraz zanim zapytam to najpierw szukajka
  • 0

#11 ADi999

ADi999
  • Forumowicz
  • 1093 postów
  • Dołączył:27 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Częstochowa
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VECTRA B 1.8 16v 96r. wersja CD

Napisany 07 lipiec 2011 - 10:40

Witam.Mam dziwny objaw co jakiś czas zapala mi się komunikat j.w. Wiem co on oznacza ale nie wiem jak go że tak powiem zlikwidować. Wymieniłem na początek korek od zbiorniczka, ponieważ uznałem że może zaworki nie upuszczają ciśnienie. Ale to nie to. Czujniki z tego co wiem są trzy.
1 daje na EKU. 2 daje na zegary. 3 daje na panel. Pierwsze dwa są sprawne. Ten trzeci w zbiorniczku jak tylko odkręce korek i go lekko stukne to komunikat momentalnie gaśnie. Wychodzi na to że się zawiesza i teraz moje pytanie czy wymienić sam czujnik czy cały zbiorniczek aby był czysty od osadu. I czy po wymianie będzie dobrze ? Doradźcie coś?
A i jeszcze jedno z rok temu wymieniłem termostat ale tylko wkład na zamiennik i było wszystko ok do momentu jak podczas jazdy zaczyna mi spadać tem. do 80 następnie idzie do 85-87 trzyma przez jakiś czas i znowu spada. Czy to wina termostatu czy może moja że nie kupiłem razem z obudową. Bo gdzieś wyczytałem że jak kupi się sam wkład to może nie leżeć w obudowie dokładnie i przepuszcza dlatego takie skoki tem.
  • 0

#12 Tasiol

Tasiol
  • Klubowicz
  • 2591 postów
  • Dołączył:07 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:927
  • Auto:Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 07 lipiec 2011 - 10:58

Czujniki o których piszesz mierzą temperaturę, a komunikat to niski poziom płynu w zbiorniczku i nie ma z temperaturą nic wspólnego.
  • 0

8.gif


#13 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12250 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 07 lipiec 2011 - 10:58

chyba jednak nie wiesz co to za problem
czujnik jest jeden i daje sygnal tylko na kompa
i jest to czujnik poziomu a nie temperatury
te sa trzy jak napisales wyzej

i pisano o tym na forum wiele razy
  • 0

#14 Tasiol

Tasiol
  • Klubowicz
  • 2591 postów
  • Dołączył:07 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:927
  • Auto:Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 07 lipiec 2011 - 11:01

Sprawdź czy na zimnym silniku poziom płynu jest na kresce oznaczonej „Kalt”
  • 0

8.gif


#15 ADi999

ADi999
  • Forumowicz
  • 1093 postów
  • Dołączył:27 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Częstochowa
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VECTRA B 1.8 16v 96r. wersja CD

Napisany 07 lipiec 2011 - 11:07

Dobrze ale dlaczego zatem komunikat mi się zapalił skoro po dojechaniu do celu wiatraki pracowały a jak otworzyłem maskę to w zbiorniczku było 3/4 płynu. Samochód długo nie stał i tem. nie spadła że silnik był zimny. A jak tylko odpaliłem silnik komunikat się zapalił. i tak jak pisałem wystarczy odkręcić korek stuknąć w ten pływak w zbiorniku i zaraz komunikat ginie. Płynu jest w połowie zbiornika tak na jego zgrzewie jak jest zimny.

Edytowany przez ADi999, 07 lipiec 2011 - 11:08.

  • 0

#16 Tasiol

Tasiol
  • Klubowicz
  • 2591 postów
  • Dołączył:07 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:927
  • Auto:Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 07 lipiec 2011 - 11:19

Czujnik w zbiorniczku to pływak mierzący poziom, który Ci się zacina. Jest on podłączony tylko do MIDa.
  • 0

8.gif


#17 ADi999

ADi999
  • Forumowicz
  • 1093 postów
  • Dołączył:27 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Częstochowa
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VECTRA B 1.8 16v 96r. wersja CD

Napisany 07 lipiec 2011 - 12:14

Dobrze w takim razie można wymienić sam pływak czy trzeba kupić cały zbiornik i czy od polifta będzie pasował do mojej. Chodzi i to żeby nie był bardzo zlochany przez czas. lepiej jak kupić używkę to najmłodszą jak jest.
  • 0

#18 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12250 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 07 lipiec 2011 - 19:25

chlopie zmus sie troche
pisano juz o tym wiele razy
sam czujnik mozna wymienic
zanim kupisz uzywke sprawdz cene nowego
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_