Skocz do zawarto軼i

Vectra Klub Polska u篡wa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzie si wi璚ej. Aby usun望 t wiadomo嗆, prosz klikn望 w przycisk po prawej:    Akceptuje u篡cie cookie



Zdj璚ie
- - - - -

Jak usun望 filtr cz御teczek sta造ch


  • Prosz si zalogowa aby odpowiedzie
581 odpowiedzi na ten temat

#41 radeqs

radeqs
  • Forumowicz
  • 767 post闚
  • Dołączył:09 sty 2009
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Ruda 奸御ka
  • Wojew鏚ztwo:郵御kie
  • Auto:VC Caravan 19 CDTI 150 km '06

Napisany 21 kwiecie 2009 - 15:02

Ostatnio mia貫m taki przypadek. Jad z dzieckiem (ma造m), jest zm璚zone i zaczyna ju cyrki w samochodzie ju doje盥瘸m do gara簑 a tu ciach s造sz, 瞠 auto jest na wypalaniu sadzy (trz瘰ie si na wolnych obrotach, wi瘯sze spalanie) Jestem zm璚zony, dziecko te wi璚 staj w gara簑 i wy陰czam silnik. Oczywi軼ie smr鏚 spalenizny - przy tej temperaturze nic dziwnego.
Od razu co pomy郵a貫m: d*** zawracanie z tym filtrem. Ok nast瘼nego dnia z ciekawo軼i sprawdzam poziom oleju i co widz jest wi璚ej ni powinno by - tym bardziej do d***.

To co wyboldowa貫m kwalifikuje soft steruj帷y silnikiem do aktualizacji. Olej silnikowy rozrzedzany olejem nap璠owym ma nie najlepsze w豉軼iwo軼i smarne.
Przez 25 tys. km od aktualizacji softu w silniku tylko raz zauwa篡貫m proces wypalania DPF'a. Nie wiem, czy go nie zauwa瘸m, czy te do嗆 cz瘰ty "tryb autostradowy" powoduje, 瞠 praktycznie nie zauwa瘸m obecno軼i DPF'a. Jak ju wielokrotnie pisa貫m aktualizacja softu to koszt pod陰czenia do TECH'a wi璚 wiele do stracenia nie masz.
PS. O ile si orientuj olej po podniesieniu poziomu przez ON kwalifikuje si do natychmiastowej wymiany.

Pozdrawiam
  • 0


#42 zucho

zucho
  • Forumowicz
  • 4 post闚
  • Dołączył:11 maj 2009
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:Signum 1.9 DTH

Napisany 11 maj 2009 - 22:26

Du穎 wiecie wi璚 mo瞠 mi co poradzicie co zrobi:
Opel Signum 1.9 DTH 150 KM z 2004 ( modelowo 2005)

1.Gdy pierwszy raz pojawi豉 mi si kontrolka... serwis Opla wymienia mi 2 razy filtr paliwa i kaza wyje寮zi ( oczywi軼ie b陰d filtra) :)
2.Po tym zacz掖em troch si interesowa i zmieni貫m serwis na inny "no name" Tam mi filtr przedmuchali czy wyczy軼ili .... i doradzili sprzeda samochodu :) i kupno np VW zamiast Opla.
Nie pos逝cha貫m si. Ale po tym zabiegu mia貫m troch spokoju. Ale po 3 miesi帷ach pojawi豉 si znowu kontrolka akurat na urlopie i 4 ty km przejecha貫m z co i rusz zapalaj帷ym si
trybem serwisowym (Nic nie wkurza jak jazda pust 3 pasmow Autostrad lekko pod g鏎k z pr璠ko軼i 70km/h)
3. Sprawdzi貫m w ASO ile kosztuje (5800) wi璚 nawet tam nie pojecha貫m.
4. Wymieni貫m filtr cz御tek sta造ch w Poznaniu na "nie oryginalny"
5. Powr鏒 do Warszawy z Poznania be 瘸dnych problem闚 ale po jaki 500 km od wymiany kontrolka si znowu pojawi豉
6. Pojecha貫m do ASO i stwierdzili 瞠 mam 2 b喚dy:
- przerwany cykl wypalania
- b陰d czujnika ci郾ienia
Dodatkowo powiedzieli mi 瞠 by這 5 przerwanych cykli wypalania i 瞠 nie s w stanie wymusi wypalania filtra. A 瞠 jest nie oryginalny to oni nie wiedz co jest. Na moje sugestie 瞠 to mo瞠
kt鏎y z czujnik闚, powiedzieli 瞠 to wtedy by inny b陰d wyskoczy.
Dzwoni貫m do firmy co wymieni豉 mi filtr i powiedzieli 瞠 wymieni na gwarancji, ale wg nich to mo瞠 by co innego i za par dni znowu mi b陰d mo瞠 wyskoczy.

Z g鏎y dzi瘯i za jakiekolwiek sugestie
  • 0

#43 tomekpn

tomekpn
  • Forumowicz
  • 224 post闚
  • Dołączył:15 wrz 2005
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Warszawa
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:nie Vectra

Napisany 12 maj 2009 - 07:43

Du穎 wiecie wi璚 mo瞠 mi co poradzicie co zrobi:
Opel Signum 1.9 DTH 150 KM z 2004 ( modelowo 2005)

1.Gdy pierwszy raz pojawi豉 mi si kontrolka... serwis Opla wymienia mi 2 razy filtr paliwa i kaza wyje寮zi ( oczywi軼ie b陰d filtra) :)
2.Po tym zacz掖em troch si interesowa i zmieni貫m serwis na inny "no name" Tam mi filtr przedmuchali czy wyczy軼ili .... i doradzili sprzeda samochodu :) i kupno np VW zamiast Opla.
Nie pos逝cha貫m si. Ale po tym zabiegu mia貫m troch spokoju. Ale po 3 miesi帷ach pojawi豉 si znowu kontrolka akurat na urlopie i 4 ty km przejecha貫m z co i rusz zapalaj帷ym si
trybem serwisowym (Nic nie wkurza jak jazda pust 3 pasmow Autostrad lekko pod g鏎k z pr璠ko軼i 70km/h)
3. Sprawdzi貫m w ASO ile kosztuje (5800) wi璚 nawet tam nie pojecha貫m.
4. Wymieni貫m filtr cz御tek sta造ch w Poznaniu na "nie oryginalny"
5. Powr鏒 do Warszawy z Poznania be 瘸dnych problem闚 ale po jaki 500 km od wymiany kontrolka si znowu pojawi豉
6. Pojecha貫m do ASO i stwierdzili 瞠 mam 2 b喚dy:
- przerwany cykl wypalania
- b陰d czujnika ci郾ienia
Dodatkowo powiedzieli mi 瞠 by這 5 przerwanych cykli wypalania i 瞠 nie s w stanie wymusi wypalania filtra. A 瞠 jest nie oryginalny to oni nie wiedz co jest. Na moje sugestie 瞠 to mo瞠
kt鏎y z czujnik闚, powiedzieli 瞠 to wtedy by inny b陰d wyskoczy.
Dzwoni貫m do firmy co wymieni豉 mi filtr i powiedzieli 瞠 wymieni na gwarancji, ale wg nich to mo瞠 by co innego i za par dni znowu mi b陰d mo瞠 wyskoczy.

Z g鏎y dzi瘯i za jakiekolwiek sugestie


U mnie byl padni皻y czujnik ci郾ienia DPF, przez co nie wypala si filtr. Problem polega na tym, 瞠 nie wiem jak dlugo, bo z takim defektem kupi貫m samoch鏚. Po wymianie filtr wypala si, ale robi to co 1000km (bardzo systematycznie). Podejrzewam, 瞠 wypalanie nie daje ju 100% efektu, a dodatkowo jazda po Stolicy z ci庵造m przy酥ieszaniem i hamowaniem te na pewno mu nie s逝篡. W ka盥ym razie je盥輳 i czekam a ca趾iem sie zapcha. A wtedy sie zobaczy...
  • 0

#44 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 post闚
  • Dołączył:26 pa 2006
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Kamienna G鏎a, Krzesz闚
  • Wojew鏚ztwo:dolno郵御kie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 12 maj 2009 - 08:13

Podobno jedyna w Polsce firma zajmujaca sie usuwaniem DPFa http://www.allegro.p...atalizator.html
  • 0
By這 BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym s這wem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspania造, tylko ludzie ch^&e (Józef Pi連udski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegó造 pyta na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#45 zucho

zucho
  • Forumowicz
  • 4 post闚
  • Dołączył:11 maj 2009
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:Signum 1.9 DTH

Napisany 12 maj 2009 - 09:03

Dzi瘯i, obadam spraw. Bo teraz to w tryb awaryjny przechodzi mi praktycznie zawsze po ~10 minutach jazdy.
  • 0

#46 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 post闚
  • Dołączył:26 pa 2006
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Kamienna G鏎a, Krzesz闚
  • Wojew鏚ztwo:dolno郵御kie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 12 maj 2009 - 09:29

Dzi瘯i, obadam spraw. Bo teraz to w tryb awaryjny przechodzi mi praktycznie zawsze po ~10 minutach jazdy.

Nie lepiej najpierw postara sie wypali filtr przy pomocy opcoma ? Jak dla mnie troch dziwne by這 t逝maczenie ASO, 瞠 si nie da tego zrobi. Jak dla mnie to bzdura bo albo nie potrafi tego zrobi, albo co masz zepsute i niech wska膨 pow鏚 dla kt鏎ego si nie da tego zrobi.
U mnie te by przypchany, te wpada逕 tryb awaryjny i nie chcia si sam wypali a po pod陰czeniu opcoma wypalili鄉y go raz bez skutku, jednak po kilkunastu minutach powt鏎zyli鄉y operacj i ju w po這wie wypalania b陰d znikn掖 i DPF dosta normalnego obiegu spalin, teraz wypala si ju naturalnie.

Z rozmowy telefonicznej dowiedzia貫m si, 瞠 wstawiaj jaki modu eloktroniczny, kt鏎y ma oszuka komputer, 瞠 z filtrem wszystko jest OK. Fizycznie filtra nie usuwaj, ale powiedzieli, 瞠 po pewnym czasie b璠zie to konieczne, gdy ulegnie zapchaniu. Za t operacj chc 1000z, ja zrobi貫m to u fachowca od spawania t逝mik闚 i kosztowa這 to mnie 80z.
Pozdrawiam.

Tak my郵a貫m, 瞠 wstawiaj jaki modu. Co do twojego wybebeszenia DPFa to mam pewne w徠pliwo軼i. Z tego co mi wiadomo wypalanie odbywa si w dw鏂h przypadkach:
1. Czujnik ci郾ienia spalin przed DPFem wykrywa za wysokie ci郾ienie w stosunku do czujnika za DPFem i zaczyna wypala czyli czeka a temperatura silnika osi庵nie 85 stopni i wtryskuje dawk paliwa do filtra
2. Oczyszczanie co jaki czas prawdopodobnie co 1000km mo積a by to nazwa czyszczeniem prewencyjnym.

No i w豉郾ie je郵i chodzi o pierwszy przypadek to ok zgadzam si mo瞠 faktycznie obydwa czujniki wykrywaj to samo ci郾ienie spalin wi璚 wg ECU wszystko jest w porz康ku. Co sie jednak dzieje w drugim przypadku ? Przecie wtryskuje ci paliwo do pustej puszki co najlepszym wypadku objawi si wielk chmur bia貫go dymu z wydechu i mo瞠 jakim b喚dem a w najgorszym przypadku niekontrolowanym zap這nem gdzie poza puszk DPFa i po瘸rem.
  • 0
By這 BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym s這wem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspania造, tylko ludzie ch^&e (Józef Pi連udski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegó造 pyta na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#47 sadamek

sadamek
  • Forumowicz
  • 65 post闚
  • Dołączył:27 sty 2009
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Katowice
  • Wojew鏚ztwo:郵御kie
  • Auto:VC 1.9CDTI 150KM 2007

Napisany 12 maj 2009 - 12:40

Jak mo積a sprawdzi w jakim stanie zapchania jest DPF przy pomocy op-coma i jak go nim wypali ??
  • 0

#48 mattoid

mattoid
  • Forumowicz
  • 184 post闚
  • Dołączył:26 sty 2009
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Warszawa
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:VC Z19DTH HB

Napisany 12 maj 2009 - 13:33

A ja mam inne pytanie. Jak cz瘰to nast瘼uje wypalanie DPF-a? Czytam tutaj, 瞠 nast瘼uje takowe "prewencyjne" co 1000 km, a nawet czasem co 500. Ja swoj VC przejecha貫m troch ponad 7000 km i jak narazie nie zauwa篡貫m takiego zjawiska. 畝dnej kontrolki (cho czyta貫m gdzie, 瞠 鈍iecenie kontrolki zosta這 wy陰czone w poliftach ale to tylko opinia kogo z kt鏎ego forum, wi璚 nie mam pewno軼i) ani spadku mocy, zmiany d德i瘯u pracy silnika, itp. Przebieg zrobiony mniej wi璚ej 50/50 trasa i miasto.
  • 0

#49 zucho

zucho
  • Forumowicz
  • 4 post闚
  • Dołączył:11 maj 2009
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:Signum 1.9 DTH

Napisany 12 maj 2009 - 13:43

U mnie do tej pory to by這 praktycznie nie zauwa瘸lne ( szczeg鏊nie, 瞠 nie wiedzia貫m 瞠 go mam).
Z perspektywy czasu przypominam sobie 瞠 czasem w samochodzie pojawia si specyficzny zapach ( co jakby spaliny czy zapach paliwa), ale jako nie za豉pa貫m 瞠by wtedy monitorowa spalanie.W ka盥ym razie 瘸dnych kontrolek do DPF nie mam.
  • 0

#50 Kret84

Kret84
  • Forumowicz
  • 24 post闚
  • Dołączył:04 cze 2008
  • Wojew鏚ztwo:郵御kie
  • Auto:Vectra C ZDTH

Napisany 12 maj 2009 - 22:30

Witam jestem posiadaczem Vectry C 2006 od tygodnia mam problem z filtrem poniewa auto regularnie wchodzi w tryb serwisowy tak co 5 min. po pod陰czeniu do kompa i pr鏏ie wypalania TECH stwierdzi 瞠 nie mo瞠 wypali bo jest za du瘸 r騜nica ci郾ie co w takiej sytuacji ? Go嗆 co mi pr鏏owa to wypala proponuje p逝kanie jakim specjalnym 鈔odkiem. Co mam z tym zrobi ???
  • 0

#51 jaxton

jaxton
  • Forumowicz
  • 346 post闚
  • Dołączył:09 gru 2005
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Kielce
  • Wojew鏚ztwo:鈍i皻okrzyskie
  • Auto:VC 1.9 DTH OPC LINE Kombi

Napisany 13 maj 2009 - 06:15

niech ci wyp逝cze w tym srodku. oni robi to za pomoc p造nu ATLANTOL HDE. A czujnik r騜nicy ci郾ie nie siad?? jaki masz ten b陰d dok豉dnie. mo瞠 trzeba czujnik wymieni i wtedy wypali bez problemu
  • 0

#52 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 post闚
  • Dołączył:26 pa 2006
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Kamienna G鏎a, Krzesz闚
  • Wojew鏚ztwo:dolno郵御kie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 13 maj 2009 - 07:48

Tak czytam i si zastanawiam. Albo opcom ma wi瘯sze mo磧iwo軼i od techa, albo je寮zicie do magik闚, kt鏎zy nie wiele wiedz o sprz璚ie, kt鏎y posiadaj.
U mnie dok豉dnie tak samo jak u kolegi Kret84 auto wchodzi這 w tryb awaryjny, po zczytaniu b喚d闚 identycznie ten sam b陰d czyli "za du瘸 r騜nica ci郾ie" i w豉郾ie w takim przypadku nale篡 wymusi wypalanie DPFa. Nie mam poj璚ia jak to si odbywa przy pomocy techa, ale robi帷 to opcomem najpierw jest komunikat aby rozgrza silnik do temperatury 85 stopni, po rozgrzaniu klika si jedn ikonk silnik samoczynnie wchodzi powoli do 3500 obr a z wydechu a wida jak leci dym z iskrami z wypalaj帷ej si sadzy po kilku minutach powoli obroty spadaj i wypalanie si ko鎍zy. W trakcie takiego wypalania nie ma znaczenia czy jaki czujnik jest sprawny czt te nie poniewa jest to czynno嗆 wymuszona sprz皻em serwisowym.
  • 0
By這 BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym s這wem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspania造, tylko ludzie ch^&e (Józef Pi連udski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegó造 pyta na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#53 zucho

zucho
  • Forumowicz
  • 4 post闚
  • Dołączył:11 maj 2009
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:Signum 1.9 DTH

Napisany 13 maj 2009 - 09:54

Wiecie jak dok豉dnie nazywa si ten czujnik cisnienia przy DPF? Dzwoni貫m do opla i w schemacie odnale幢i jedynie czujnik temperatury spalin za 645z.
  • 0

#54 tomekpn

tomekpn
  • Forumowicz
  • 224 post闚
  • Dołączył:15 wrz 2005
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Warszawa
  • Wojew鏚ztwo:mazowieckie
  • Auto:nie Vectra

Napisany 13 maj 2009 - 10:12

Wiecie jak dok豉dnie nazywa si ten czujnik cisnienia przy DPF? Dzwoni貫m do opla i w schemacie odnale幢i jedynie czujnik temperatury spalin za 645z.


Mo瞠 pos逝篡sz sie nr cz窷ci. U mnie po wymianie jest BOSCH 0 281 002 784
Czujnik umieszczony jest za/pod zbiorniczkiem wyr闚nawczym plynu ch這dz帷ego (ma造 czarny prostok帷ik z kt鏎ego wychodz trzy przewody - jeden z boku i dwa do do逝).

Moj kosztowal ok 300,- PLN

Edytowany przez tomekpn, 13 maj 2009 - 10:13.

  • 0

#55 Javo

Javo
  • Forumowicz
  • 387 post闚
  • Dołączył:26 wrz 2007
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Ostrowiec 安.
  • Wojew鏚ztwo:鈍i皻okrzyskie
  • Auto:Vectra C Z19DTH MY 2007 Peacock Blue

Napisany 13 maj 2009 - 11:35

Nie mam poj璚ia jak to si odbywa przy pomocy techa, ale robi帷 to opcomem najpierw jest komunikat aby rozgrza silnik do temperatury 85 stopni, po rozgrzaniu klika si jedn ikonk silnik samoczynnie wchodzi powoli do 3500 obr a z wydechu a wida jak leci dym z iskrami z wypalaj帷ej si sadzy po kilku minutach powoli obroty spadaj i wypalanie si ko鎍zy.


A gdzie dok豉dnie jest umiejscowiona procedura wypalania DPF-a w OP-COMie. Zapewne silnik, ale co dalej...
  • 0

#56 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 post闚
  • Dołączył:26 pa 2006
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Kamienna G鏎a, Krzesz闚
  • Wojew鏚ztwo:dolno郵御kie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 13 maj 2009 - 13:53

Dobrze trafi貫, w silniku a dalej dok豉dnie nie jestem w stanie ci powiedzie bo sam jeszcze przez kilka dni dzia豉m na po篡czanym od czasu do czasu sprz璚ie ;) Masz tam pod blokami pomiarowymi ikonk z funkcjami specjalnymi czy czym w tym stylu i tam nale篡 znale潭 odpowiedni funkcj, chyba w polskim t逝maczeniu nazywa si ona regeneracj filtra cz御tek.
  • 0
By這 BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym s這wem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspania造, tylko ludzie ch^&e (Józef Pi連udski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegó造 pyta na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#57 Kret84

Kret84
  • Forumowicz
  • 24 post闚
  • Dołączył:04 cze 2008
  • Wojew鏚ztwo:郵御kie
  • Auto:Vectra C ZDTH

Napisany 13 maj 2009 - 21:13

Dzi rozwi您a貫m ju sw鎩 problem mianowicie podczas jazdy do pracy bardzo mocno 篡這wa貫m auto jecha貫m na 3 biegu i obroty min 3500 gry tylko auto przechodzi這 w tryb serwisowy to prze陰cza貫m podczas jazdy kluczyk stacyjki czyli resetowa貫m zap這n i dawa貫m dalej po 20 kilometrach zaczo lecie z rury wydechowej dym jak z autobusu 20 letniego czyli zacz掖 si wypala PDF popo逝dniu jak wraca貫m auto nie wchodzi這 ju w tryb serwisowy i da這 si zrobi wypalanie TECHEM auto jak nowe.

PS. Jak macie za wysok r騜nic ci郾ienia w PDF to nie wypalicie TECHEM bo podczas wypalania auto wchodzi ca造 czas w tryb serwisowy.
  • 0

#58 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 post闚
  • Dołączył:26 pa 2006
  • P貫:M篹czyzna
  • Sk康:Kamienna G鏎a, Krzesz闚
  • Wojew鏚ztwo:dolno郵御kie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 14 maj 2009 - 06:58

PS. Jak macie za wysok r騜nic ci郾ienia w PDF to nie wypalicie TECHEM bo podczas wypalania auto wchodzi ca造 czas w tryb serwisowy.

No i po raz kolejny bzdura. Oczywi軼ie wchodzi w tryb serwisowy, ale to r闚nie sprz皻 serwisowy najzwyczajniej omija. Jak ju wcze郾iej pisa貫m przetestowa貫m to osobi軼ie.
  • 0
By這 BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym s這wem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspania造, tylko ludzie ch^&e (Józef Pi連udski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegó造 pyta na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#59 wichpos

wichpos
  • Forumowicz
  • 177 post闚
  • Dołączył:29 kwi 2009
  • P貫:M篹czyzna
  • Wojew鏚ztwo:podlaskie
  • Auto:1.9CDTI

Napisany 14 maj 2009 - 19:25

W軼ieka貫m si prawie dwa miesi帷e z zamulonym CDTI 120KM w obr瑿ie 2000-2800 obrot闚/min brak ok. 30KM, a do tego jeszcze .....bezradno嗆 serwisu Opla!( brak wy鈍ietlonego b喚du) Wszelkie dzia豉nia wr璚z wymusza貫m, proponuj帷 przeja寮zk zamulonym w霩kiem! Mam to ju za sob, ale mam kilka refleksji do ewentualnej Waszej krytyki!

1.Zauwa篡貫m tak prawid這wo嗆, 瞠 problemy ko鎍z si z DPF-em po drugim wypalaniu Techem2 (mam jeszcze gwarancj...ostatni miesi帷).Tech2 zabrania wykonywania wymuszonego wypalania bezpo鈔ednio zabieg po zabiegu (podobno temp. mo瞠 spowodowa zniekszta販enie pod這gi lub zderzaka)

2.Kolejna sprawa to nowe paliwko Shela V-power produkowane z gazu w Malezji. czy nie za dobrze wyp逝kuje wszelkie syfy?Problemu zacz窸y si jak zacz掖em systematycznie je stosowa (EGR - jeszcze troch i bym wymieni, nie zg豉sza b喚du, ale pewnie zawiesza si co jaki czas ...szarpanko!) Paliwo V-power pierwsza klasa, ale tankuj co drugi raz na zmian z bezsiarkowym Statoil-em i jest .....GIT!

3.Sinik 120KM lubi niskie obroty, ale zmieni貫m deko styl jazdy na bardziej agresywny(bez przesady) i na razie spok鎩.

4.Jestem czujny na wypalanie (BC + spiralka) i ostro積y, zanim zgasz silnik.

5. Zakupi貫m op com (na eBay-u za 148z) na przysz這嗆, ale mam pietra jak przeczyta貫m problemy jednego gapowicza z tego forum, oby nie by potrzebny!
5. Nie kupi ju auta z DPF, je郵i ......tylko to b璠zie mo磧iwe! :angry:

Edytowany przez wichpos, 14 maj 2009 - 21:00.

  • 0

#60 EA-802

EA-802
  • Forumowicz
  • 25 post闚
  • Dołączył:11 lut 2009
  • Wojew鏚ztwo:opolskie
  • Auto:Vectra C 1.9 cdti, 3.2V6

Napisany 18 maj 2009 - 16:07

Witam.
Mam problem z wypalaniem DPF-u OP-COMem --nie wypala siei nie wiem gdzie tkwi moj blad.
Wchodze w silnik, kasuje blad i zaczynam wypalanie, ale po kilku minutach pojawia sie kontrolka z kluchykiem i przerywa sie wypalanie.
W blokach pomiarowych wyczytalem nasycenie 0%. roznicy w cisnieniach tez niewidac a blad o ronicy cisnien sie pojawia. Dlaczego?
Pierwszy raz wypalany mialem TECHem i wypalanie trwalo ok 15 minut i autko kopcilo niesamowicie, ntomiast przy OP-COM nic takiego sie nie dzieje tylko potnosza sie obroty.
Jestem zdesperowany, pomuszcie.
  • 0




0 u篡tkownik闚 czyta ten temat

0 u篡tkownik闚, 0 go軼i, 0 anonimowych u篡tkownik闚


Skin Designed By Duke_