Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



- - - - -

Spryskiwacze reflektorów wysuwane:)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
53 odpowiedzi na ten temat

#41 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 2636 postów
  • Dołączył:13 sie 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gliwice
  • Województwo:śląskie
  • Nr klubowy:112
  • Auto:Vectra 2000
  • Oddział VKP:Śląski

Napisany 06 wrzesień 2008 - 09:49

minusem tego typu spryskiwaczy jest, ze w zimie lubia sie psuć...:( przynajmniej ja mialem takie doswiadczenia w fiacie stilo... gdy sie dostał gdzies lod, lub cos przymarzlo, przestawały dzialć...


No bo one so wysowane cisnieniem plynu, a jak przymarznie to to cisnienie nie daje razy podniesc sprysku.
  • 0
Vectra 2000
Dodany obrazek
Traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany.


#42 matek222

matek222
  • Forumowicz
  • 1117 postów
  • Dołączył:22 wrz 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bielsko-Biała/Kraków
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Opel Vectra B` 99 X20DTH Kombi

Napisany 06 wrzesień 2008 - 10:21

No bo one so wysowane cisnieniem plynu, a jak przymarznie to to cisnienie nie daje razy podniesc sprysku.

To tez, ale nie tylko dlatego sie tak dzieje. Nawet jesli plyn jest zimowy, to podczas jazdy caly snieg/lod sie topi, potem idziemy na noc do domu, rano wstajemy, a ta cala woda ktora powstała podczas wczorajaszego dnia zamarzła. W srodku gdzie nie mamy dostepu jak rowniez z gory na zderzaku moze sie pojawic zlodowacenie. Moze robia tez podgrzewane spryski?
  • 0
Dodany obrazek
Była Vectra A GT C20NE `91r
Jest Vectra B Kombi X20Dth `99r

#43 Jarek2790 :)

Jarek2790 :)
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Dołączył:21 lis 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Tłuszcz WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra B 2.0 16v Sedan :)

Napisany 21 grudzień 2012 - 08:37

A może jakiś filmik jak to działa, jakieś foty z montażu i pytanie czy maja regulowana dysze czy kierunek strumienia da się zmienić i czy dysze muszą być tak pod kontem nie dało by rady tego pionowo zamontować wtedy wzmocnienie wystarczyło by poklepać i wogule w zenderze by był najprostszy montaż z tego co mi się wydaje
  • 0

#44 MavVverick

MavVverick
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Dołączył:07 lis 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:śląskie

Napisany 22 grudzień 2012 - 23:02

a chowane spryski z VC nie maja krotszych dysz? ladniej by to wygladalo bo zaslepki rownalyby sie ze zderzakiem.. tak jak Jarek pisze w zenderze chyba bylby najprostszy montaz tego zestawu..

poza tym bardzo ladnie Ci to wyszlo :) swiezy pomysl ..

Edytowany przez MavVverick, 22 grudzień 2012 - 23:03.

  • 0

#45 Jarek2790 :)

Jarek2790 :)
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Dołączył:21 lis 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Tłuszcz WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra B 2.0 16v Sedan :)

Napisany 23 grudzień 2012 - 17:49

dzisiaj troszkę grzebałem i jednak ciąć trzeb lecz da rade fajnie to zrobić wyciąć potrzebny kawałek i wspawać potem ten wycięty element i wcale to nie pogorszy wytrzymałości konstrukcji
  • 0

#46 MavVverick

MavVverick
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Dołączył:07 lis 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:śląskie

Napisany 23 grudzień 2012 - 19:23

Kolcz pokaz jakies foty jak to wyglada od srodka tzn jak w zderzaku sa te podporki porobione i jak masz wycieta podluznice..
  • 0

#47 Guest_Kołcz_*

Guest_Kołcz_*
  • Guests

Napisany 24 grudzień 2012 - 18:49

Oj Panowie odgrzewacie stare kluchy 3 lata temu rozbiłem ten zderzak:)
  • 0

#48 MavVverick

MavVverick
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Dołączył:07 lis 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:śląskie

Napisany 25 grudzień 2012 - 14:19

to nie zmienia faktu ze obiecales foty od srodka ktorych nie pokazales :P
  • 0

#49 Guest_Kołcz_*

Guest_Kołcz_*
  • Guests

Napisany 26 grudzień 2012 - 09:44

No i niestety juz nie pokaze ale zapewniam was ze dorobienie mocowan pod dysze które nie beda odpadały zajeło mi 2 tyg. Trzeba miec dobra spawarke do platiku.
  • 0

#50 MavVverick

MavVverick
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Dołączył:07 lis 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:śląskie

Napisany 31 grudzień 2012 - 12:39

ciekawe czy spryski z VC (chowane) podeszlyby do zendera..
  • 0

#51 Guest_Kołcz_*

Guest_Kołcz_*
  • Guests

Napisany 31 grudzień 2012 - 15:41

Przedewszystkim do zendera nie dorobicie wspornikow bo jest z PUR-u i sienie spawa a z kolei robic wspornik na podluznicy jest problem bo nie spasujecie zderzaka. Z vc nie podejda bo ida na wprost jedyne co paduje to octavia II i tylko to zwyklego zderzaka
  • 0

#52 JarekS

JarekS
  • Administrator
  • 9674 postów
  • Dołączył:27 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:511
  • Auto:Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 31 grudzień 2012 - 15:50

Co do samej takiej konstrukcji, to .... aby je zamontować konieczne jest cięcie podłużnic i pasa przedniego, jeżeli ktoś stawia wygląd nad bezpieczeństwem to fakt da się to założyć, jednak ja bym czegoś takiego u siebie nie zrobił.

Edytowany przez JarekS, 31 grudzień 2012 - 17:53.

  • 0

#53 LuckyPart

LuckyPart
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:31 gru 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:DE
  • Auto:Brak

Napisany 31 grudzień 2012 - 17:43

Niezle to wyszlo .. szkoda ze nie zrobiles z tego jakiejs porady bo pewnie przydalabys sie .. swoja droga szkoda ze musimy zapozyczac czesci z VW do takich modow a nie bierzemy czesci z Opla..
  • 0

#54 Guest_Kołcz_*

Guest_Kołcz_*
  • Guests

Napisany 31 grudzień 2012 - 20:43

Tak jak jarek napisał. Nigdy nie działały one idelanie. Zawsze cos tam sie lekko przycinało druga rzecz to niestety ale wyciecie podłuznic osłabia strefy zgniotu auta a pozniejsze "odbudowywanie" podłuznic przy zmianie koncepcji tak jak w moim wypadku jest czasochłonne i kosztowne.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_