Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

regeneracja popychaczy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 bogdanG

bogdanG
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Dołączył:03 lip 2004
  • Skąd:Sucha Beskidzka

Napisany 18 październik 2004 - 08:39

Wiatm,

Mam pytanie czy możliwa jest regeneracja popychaczy hydraulicznych w silniku X20XEV. Jeżeli tak to zna ktoś kogoś kto to robi w okoliczch Krakowa ???


pozdrwiam
Bogdan
Vectra'98 X20XEV
  • 0


#2 gambit

gambit

    *Założyciel Klubu VKP*

  • Przyjaciel VKP
  • 3115 postów
  • Dołączył:16 gru 2003
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Jeep Grand Cherokee 5,7 HEMI

Napisany 18 październik 2004 - 09:27

Nie wiem, czy da się wogóle zregenerować popychacze w tych silnikach. Popychacze muszą trzymać ciśnienie, poniewaz dzięki niemu są regulowane zawory. Aby je zregenerować, musiałoby być chyba coś nalewane, albo popychacze jakoś rozciągane. Raczej mało prawdopodobne, żeby ktoś potrafił dobrze to zrobić. Popychacze w Oplach klekoczą własnie z powodu luzów w gniazdach. Jeżeli klekoczą na zimnym, to jeszcze nie ma problemu. Problem zaczyna się , gdy klekoczą na ciepłym silniku. Cwena jednego popychacza jest od ok 45 zł nawet do 90 zł/szt.
  • 0
Piotrek
Jeep WG 2,7 CRD
Dodany obrazek

#3 Sylwesz

Sylwesz
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Dołączył:18 wrz 2004
  • Skąd:Szczecin

Napisany 19 październik 2004 - 09:30

Slyszalem ze to regeneruja ale zdecydowanie nie polecam. Mialem to samo w Peugeocie 605 2.1TD. ale po wymianie byla cisza. W mojej Viki niestety tez to mam , klepia dwa lub trzy zawory. Cena popychaczy do Opla jest zdecydowanie nizsza niz do Peugeota 160zl za szt.
A dlaczego znacznie gorzej jesli klepia przy cieplym silniku?
Oznacza ze trzeba je wymienic czy jeszcze cos gorszego?
  • 0
Vectra B x20xev CD
'97 klima + LPG II Gen.

#4 gambit

gambit

    *Założyciel Klubu VKP*

  • Przyjaciel VKP
  • 3115 postów
  • Dołączył:16 gru 2003
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Jeep Grand Cherokee 5,7 HEMI

Napisany 19 październik 2004 - 11:30

Dokładnie to oznacza. Trzeba je już wówczas wymienić. Nie trzymają ciśnienia, więc trzonki zaworów uderzają w popychacze, zamiast być wytłumiane olejem, a popychacze walą w trzpienie na wałku rozrządu. Po pewnym czasie może trzeba będzie wymienić także zawory i możliwe, że wałki rozrządu także.
  • 0
Piotrek
Jeep WG 2,7 CRD
Dodany obrazek




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_