Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Czujnik Cztero Pinowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 01 maj 2007 - 12:41

serwus .pilnie potrzebuje czujnik cztero pinowy wkręcany do chłodnicy ,znajduje sie ;stojąc przodem do otwartej maski jest wkrecony do chlodnicy po prawej stronie ,odpowiada za włączanie wentylatorów .jest to czunik cztero pinowy ,w moich stronach cięzki do dostania a koszt zamówienia to 500 złotych <lekka przesada> :lol: .prosze o porade gdzie zamówić ......z góry dzieki darek
  • 0


#2 rafik

rafik
  • Forumowicz
  • 1459 postów
  • Dołączył:09 lip 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:TOS
  • Województwo:świętokrzyskie
  • Auto:duże i mocne

Napisany 01 maj 2007 - 12:47

serwus .pilnie potrzebuje czujnik cztero pinowy wkręcany do chłodnicy ,znajduje sie ;stojąc przodem do otwartej maski jest wkrecony do chlodnicy po prawej stronie ,odpowiada za włączanie wentylatorów .jest to czunik cztero pinowy ,w moich stronach cięzki do dostania a koszt zamówienia to 500 złotych <lekka przesada> :lol: .prosze o porade gdzie zamówić ......z góry dzieki darek



tu poszukaj powinni mieć to cudo
http://forum.vectrak...showtopic=35964
  • 0

#3 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 01 maj 2007 - 13:57

dzięki "rafik111" .czujnik bedzie na piątek ,wczesniej kazali jednak zadzwonić i upewnić sie .masz wielkie piwo u mnie.
  • 0

#4 premko

premko
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Dołączył:18 kwi 2006
  • Skąd:Bełchatów
  • Auto:Vectra 2.0 DTH

Napisany 01 maj 2007 - 19:54

a dlaczego chcesz wymieniac ten czujnik ?? u mnie w mieście nowy czujnik kosztuje 150 zł czero pinowy.
  • 0

#5 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12310 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 01 maj 2007 - 19:58

500 zlociszy ??
ja dalem w aso 40 funtow
co daje raptem 200 z kawalkiem
  • 0

#6 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 01 maj 2007 - 20:39

hhmmmmm.dlaczego chce wymienić ,a dlatego ze mam nieorginalny i do tego trzy pinowy jeżeli temperatura wyjdzie powyzej 90 stopni wtedy wyżuca płyn ze zbiorniczka.czujnik ten odpowiada za włączanie wentylatorów i podejrzewam ze puzno sie włacza drugi wentylator.mieszkam w miejscowosci najwyzej polożonej w polsce a jest to ZĄB u mnie temperatura wrzenia wody to około 93 stopnie i najpierw zaczęło mi wywalać płyn więc zmieniełem termostat wraz z obudową ,i nadal gotuje ale tylko wtedy jak depne na pedał gazu obroty wzrastają do 2500 wtedy włącza sie turbina i robi sie cisnienie w układzie chlodzenia i wywala płyn .mam zamiar jeszcze wymienić korek od zbierniczka z płynem poniewaz jest tam zaworek który tez odpowiada w pewnym sensie za cisnienie w układzie chodzenia.


a tak jak pisałem u mnie cięzko o dobrego mechanika ajak jest to kosztowny a przecież do mechanika od dorożek niepojade więć chce wykłuczyć wszystkie mozliwosci i sam do czegoś dojś a w ostatecznosći wymienić uszczelke pod głowicą ...cana termostatu z obudową wychodzi 190 złotych .koszt korka zbiorniczka wyrównawczego to 30 złotych <ceny kosmiczne > ale z resztą co w zakopanem nie jest drogie .......pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie moim tematem ...darek
  • 0

#7 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12310 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 01 maj 2007 - 20:48

30 zlociszy za korek (nowy )to normalna cena GMa
u mnie kosztuje tyle samo

od niego zacznij
u mnie tez wywalalo
zmienilem korek i jest git
  • 0

#8 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 02 maj 2007 - 07:39

dam znać o ofektach.
  • 0

#9 KUDŁATY

KUDŁATY
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Dołączył:02 kwi 2007
  • Skąd:WIEPRZ
  • Auto:Opel VECTRA B 1.7 TD 1996

Napisany 04 maj 2007 - 23:50

no to hej!! Darku. Pozdrowiom Cie piknie spod Wadowic. Oj pikne Twe gorki, pikne!! A dziopy jeszcze pikniejsze!! Jeździłęm do Krościenka nad Dunajcem do takiej jednej ciupagi przez jakiś roczek, ale piknie tam było, oj piknie!!
Ale wracając do rzeczy w mojej Viki B 1.7TD 1996 teżmiałem taki problem- wywalało mi wodę jak się zagrzała pod górę, tera kiedy temperatura wiosny przekroczyła 15*C to po 20km wulkan:(
Wyminiłem:
- korek na nowy zbiorniczka wyrównawczego (patrz jakie masz oznaczenia na starym!!
- termostat
-czujnik temp. na kabinę co pokazuję na desce rozdzielczej-stary kłamał o 10*C
- czujnik 4ro pinowy z chłodnicy - 150PLN u Wawrosza w Bielku-Białej
- przepukałem chłodnice - i było lepiej ale nie dobrze,
- kupiłem zamienik chłodnicy bo orginał 1129PLN, ale mam namiar na fajny sklep w Kętach, młody człek szukał mi cały dzionke zaminnika po hurtowniach i znalazł na 530PLN - uspokoiło się wszystko.

Ale zacznij od korka-tylko zobacz na stary jakie ma oznaczenia.
Powodzenia i napisz co zdziałałeś.
Pozdrawiam, juras.
  • 0

#10 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 05 maj 2007 - 16:08

serwus kudłaty .troche jestem zapracowany ale czujnik w chłodnicy zamówilem ,a korek w salonie opla cenowo powalił mnie z nóg bo kosztuje aż 54 złote <żdzierstwo>a co do reszty to dam znać w przyszłym tygodniu bo niestety ale południowa częsc polski a dokładnie moje okolice przeżywają oblężęnie ostatnio a do tego niewszystkie sklepy otwarte ,ale dam znać o efektach....
mam pytanie o czujnik który pokazuje na deske rozdzielczą czy jest to ten sam co na termostacie czy jakiś inny jeszcze.. pozdrawiam darek
  • 0

#11 KUDŁATY

KUDŁATY
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Dołączył:02 kwi 2007
  • Skąd:WIEPRZ
  • Auto:Opel VECTRA B 1.7 TD 1996

Napisany 06 maj 2007 - 17:56

Hej. Czujnik na wskaźniki na dewsce ja mam na głowicy koło termostatu, i jest na wsuwkę a drugi obok niego jest na komputer.
Pisz jak i co porobiłeś.
  • 0

#12 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 15 maj 2007 - 19:05

korek od zbiorniczka wymieniony ,czujnik cztero pinowy nie zmieniłem dlatego ze orginału nima a sklepie który kolega rafik111 wymienił to mają ale tylko używki <używany to i ja mam> znalażłem prawdo podobnie przyczyne a mianowicie wąż który łączy termostat dolną część chlodnicy i zbiorniczek był pęknięty w mało dostępnym miejscu i jak dostał silnik temperature to płyn sie ulatniał i temperatura wzrastała .jezeli coś wyjdzie jeszcze dam znać ...pozdrawiam
  • 0

#13 KUDŁATY

KUDŁATY
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Dołączył:02 kwi 2007
  • Skąd:WIEPRZ
  • Auto:Opel VECTRA B 1.7 TD 1996

Napisany 15 maj 2007 - 20:57

korek od zbiorniczka wymieniony ,czujnik cztero pinowy nie zmieniłem dlatego ze orginału nima a sklepie który kolega rafik111 wymienił to mają ale tylko używki <używany to i ja mam> znalażłem prawdo podobnie przyczyne a mianowicie wąż który łączy termostat dolną część chlodnicy i zbiorniczek był pęknięty w mało dostępnym miejscu i jak dostał silnik temperature to płyn sie ulatniał i temperatura wzrastała .jezeli coś wyjdzie jeszcze dam znać ...pozdrawiam


cześć Darku. jeśli chodzi o czujnik cztero pinowy to u Wawrosza albo u Żywińskiego w BielskuiBiałej mieć będą. Ja kupowałe 4ro pinowy do chłodnicy wkręcany, bo mój stary załanczał wentylatory przy 110*C, a ma przy 95. 150zł taka pierdoła kosztuje!!!
http://www.wawrosz-opel.com.pl/ myślę, że będą wstanie Ci wysłać, albo drynknij sobie do sklepu w Kętach 033 8452142, tańszego sklepu w południowej Polsce nie znajdziesz. Myślę, że spokojnie Ci sprowadzi czujnik i wyśle. Korek kupiłes orginalny??
Powodzenia.
  • 0

#14 premko

premko
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Dołączył:18 kwi 2006
  • Skąd:Bełchatów
  • Auto:Vectra 2.0 DTH

Napisany 16 maj 2007 - 06:47

Panowie jeszcze raz powtarzam pierwszy wiatrak zalacza się przy temp 100 stopni. ja też juz przerabiałem temat z czujnikiem u siebie i z tego co pytałem u siebie w mieście w kilku sklepach zamiennika nikt nie produkuje i trzeba kupić oryginał GM.
KUDŁATY jak bedziesz odbierał czujnik to sprrawdz prosze na obudowie jakie są bybite temp. przy których właczają się wiatraki.
A tak na margu w opsisie masz ze posiadasz silnik 1.7 TD tam tez jest taki czujnik ?? bo z tego so się orientuje to takie czujniki były stosowane tylko w 2.0 DTH i 2.2 DTR

Edytowany przez premko, 16 maj 2007 - 06:48.

  • 0

#15 darek-podhale

darek-podhale
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Dołączył:13 lis 2006
  • Skąd:k.zakopanego
  • Auto:opel vectra kombi 2.0 dti

Napisany 16 maj 2007 - 13:34

korek wymieniłem kupiłem na allleegro .a czujnik niewymieniałem.a u mnie w chlodnicy własnie jest wkecony czujnik trzy pinowy który jest z silnika 1.7 gwint jest ten sam tylko że jest trzy pinowy i podejrzewałem ze zapuzno włacza drugi wentylator .po wymianie korka temperatura uspokoiła sie i plynu juz nie wyżuca.pozdrawiam
  • 0

#16 woolf

woolf
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Dołączył:17 paź 2004
  • Skąd:warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:2.0 DTI

Napisany 23 maj 2007 - 08:43

Oznaczenie tego czujnika na 4 piny to 1341048? A jeżeli tak to dlaczego jest napisane na nim coś w stylu 98/103 czyżby to chodziło o temp załanczania wentylatora?

Przecież powinien załanczać I bieg przy ok 92 i II przy 98.
Poprawcie mnie jak się myle!!!
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_