Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Wymiana Uszczelki Pod Glowica Vectra V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 kulca

kulca
  • Forumowicz
  • 418 postów
  • Dołączył:29 wrz 2005
  • Skąd:Sosnowiec
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Mazda 6 CITD

Napisany 28 styczeń 2007 - 20:19

witam
ostatnio zauwazylem wycieki oleju na bloku, prawdopodobnie wina lezy po stronie uszczelki pod glowica
napiszcie mi jakie uszczelki musze kupic przy okazji wymiany tej pod glowica, na co zwracac uwage mechanikowi podczas tej pracy? ile taka robota powinna kosztowac?
  • 0


#2 jabolkg

jabolkg
  • Klubowicz
  • 7860 postów
  • Dołączył:26 paź 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kamienna Góra, Krzeszów
  • Województwo:dolnośląskie
  • Nr klubowy:465
  • Auto:VC 1.9 Kombi Klekot, KIA Sorento CRDI Honda CBR

Napisany 28 styczeń 2007 - 22:25

Na pewno dodatkowo uszczelki pokryw zaworów. Ja na twoim miejscu pokusiłbym się dodatkowo o wymianę uszczelniaczy zaworowych i ewentualnie o dotarcie na nowo zaworów.
Szukaj mechanika który ma anielską cierpliwość a najlepiej takiego który już robił podobne silniki. V6 w vektrze to wielkie wyzwanie dla mechaników bo jest tam niesamowicie ciasno.
Co do cen to ci nie pomoge bo zawsze robie wszelkie naprawy we własnym zakresie

Edytowany przez jabolkg, 28 styczeń 2007 - 22:26.

  • 0
Było BMW 318, opel kadet 1.3, opel astra 1.8, opel vectraB V6 a teraz VC turbo kombi klekot CDTI :) jednym słowem fan opla od lat

Dodany obrazek

Naród wspaniały, tylko ludzie ch^&e (Józef Piłsudski)

Regeneracja kolektorów 1,9 CDTI 150KM o szczegóły pytać na PW Strona o kolektorach CDTI Kliknij


#3 hapko

hapko
  • Moderator
  • 6877 postów
  • Dołączył:07 sie 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:214
  • Auto:VC GTS 2.0T & AH kombi 2.0T
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 28 styczeń 2007 - 22:43

Wyciek oleju spod głowicy ? pierwsze słysze... :/
  • 0
VC Dodany obrazek
AH Dodany obrazek

Były: Escort 94' 1,6 16V I VB 96' x20xev II VB 97' x20xev CA 89' 1,2 VA 2000 92' c20xe CB 00' x12xe' III VB 01' Zender y22dtr

#4 rychol

rychol
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Dołączył:23 maj 2006
  • Skąd:zawiercie

Napisany 29 styczeń 2007 - 10:24

Sprawdż dokładnie skąd jest wyciek.W którym miejscu silnika widać ten wyciek.
  • 0

#5 Ariel

Ariel
  • Forumowicz
  • 718 postów
  • Dołączył:04 maj 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Województwo:świętokrzyskie
  • Auto:'99 X25XE

Napisany 29 styczeń 2007 - 17:52

Wyciek oleju spod głowicy ? pierwsze słysze... :/

W V6 zdarza się... wady umieszczenia głowic pod kątem...
Ale nie o to było pytanie...
Jak już będzie porozbierane tyle samochodu... to zwróć uwagę na dośc sporo rzeczy...
Poczynając od przewodów WN, świec, uszczelek pod kołnierzem kolektora ssącego (90501652, 90501653), jak już ktoś powiedział to uszczelki pod deklami zaworowymi + dodatkowo ornigi (16szt), uszczelnienie chłodniczki oleju, termostat, jak nic się nie dzieje z zaworami (branie oleju) to ja bym nie ruszał zaworów - decyzja nalezy do Ciebie... pewnie rozrząd zrobisz przy okazji, uszczelniacze wałków rozrządu... i chyba tyle przychodzi mi narazie na myśl...
Możesz jeszcze zobaczyć jak wyglądają gumy na kolektorze dolotowym...
  • 0

#6 kulca

kulca
  • Forumowicz
  • 418 postów
  • Dołączył:29 wrz 2005
  • Skąd:Sosnowiec
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Mazda 6 CITD

Napisany 08 luty 2007 - 22:13

co do tego czy to spod glowicy to nie jestem pewny bo bez rozebrania od gory nic nie widac, olej cieknie po bloku tak 15cm od srodka samochodu, nie widac dokladnie skad, i mam jeszcze jeden wyciek spod obudowy filtra oleju, tam jest jakis oring? wie ktos jaki?

dodano:

jednak stalo sie to co podejrzewalem, po wyjecieu kolektora wylal sie z niego olej, jak to mechanik stwierdzil: "mozna sprawdzac stan oleju w kolektorze dolotowym"
wyciek spod glowicy, autko zostalo, mam nadzieje ze na tym pozostanie i nic wiecej nie wyjdzie

Edytowany przez kulca, 16 luty 2007 - 20:07.

  • 0

#7 kulca

kulca
  • Forumowicz
  • 418 postów
  • Dołączył:29 wrz 2005
  • Skąd:Sosnowiec
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Mazda 6 CITD

Napisany 16 luty 2007 - 20:09

na co jeszcze zwrocic uwage? czy wystarczy wymienic pasek rorzadu? (calosc wymienialem 15kkm temu)
mechanik ma obejrzec chlodniczke oleju przy okazji, po ile teraz mozna je zakupic w razie czego?
  • 0

#8 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12358 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 16 luty 2007 - 20:27

cena chlodniczki oleju raczej nie spadla
najmniej 500 musisz przygotowac
  • 0

#9 kulca

kulca
  • Forumowicz
  • 418 postów
  • Dołączył:29 wrz 2005
  • Skąd:Sosnowiec
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Mazda 6 CITD

Napisany 16 luty 2007 - 20:34

mechanik powiedzial ze kosztuje 720 zlociszy, a termostat wymienic profilaktycznie?

dodano

i po sprawie
uszczelki byly juz mocno wydmuchane, wymienilem obie plus planowanie i sprawdzenie szczelnosci glowicy, wymiana pozostalych uszczelek, nowy pasek rozrzadu i nowa chlodniczka oleju (profilaktycznie, moja sprawdzali na szczelnosc i byla OK)
mam nadzieje ze znowu zrobie troche kkm :)

Edytowany przez kulca, 26 luty 2007 - 23:39.

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_