Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Filtr stozkowy K&N z dolotem czy wkladka filtra K&N


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
38 odpowiedzi na ten temat

#21 Wektor

Wektor
  • Forumowicz
  • 840 postów
  • Dołączył:08 cze 2005
  • Skąd:Vbrzych
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VB X20DTH kombiak z 2000r.

Napisany 27 czerwiec 2007 - 10:23

Jeżeli chodzi o K&N to nie specjalnie polecam ze względu na bawełnianą wkładkę i przez to ograniczoną gwarancję. Alternatywą dla K&N jest Pipercross z dożywotnią gwarancją.
Proponuję zapoznać się z tą tematyką tu: http://www.autolab.p...i-kn/art-7.html.

Przy K&N mówią o 50 tys mil, nie km, a to w wielu przypadkach naszych aut jest już dożywotnie;-)
  • 0
Wektor


#22 Marek737

Marek737
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Dołączył:12 cze 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra B 1.8

Napisany 27 czerwiec 2007 - 18:02

Przy K&N mówią o 50 tys mil, nie km, a to w wielu przypadkach naszych aut jest już dożywotnie;-)

50 000 mil * 2,59 = 129500 km, to prawda, że nie każdy zrobi tyle "kilosów" jednym samochodem, dlatego dodatkowym dla mnie argumentem, wyższości filtrów Pipercross nad K&N jest fakt, że spotkałem się z dwoma przypadkami zmiany stożkowych filtrów K&N na Pipercross z powodu szybkiego zużycia się.
  • 0

#23 micho_zam

micho_zam
  • Forumowicz
  • 520 postów
  • Dołączył:18 maj 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zamość- Chicago
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Explorer 4.6 V8 4x4

Napisany 27 czerwiec 2007 - 19:39

50 000 mil * 2,59 = 129500 km

z tego co wiem to 1 mila = 1.6km i tym samym 50 000mil = 80 000km
pewnie miales na mysli cale
  • 0

#24 jaczylibodzio

jaczylibodzio
  • Forumowicz
  • 799 postów
  • Dołączył:14 wrz 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzozów
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:C20NE

Napisany 27 czerwiec 2007 - 19:48

z tego co wiem to 1 mila = 1.6km i tym samym 50 000mil = 80 000km
pewnie miales na mysli cale

Yep, zgadza sie. Tak faktycznie jest :)
  • 0

#25 S T A M I N A

S T A M I N A
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Dołączył:18 maj 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:100LICA

Napisany 27 czerwiec 2007 - 19:54

ZDECYDOWANIE polecam wkład filtra K&N "(to najlepsze co jest na rynku (K&N) )
miałem oba rozwiązania
  • 0

#26 jaczylibodzio

jaczylibodzio
  • Forumowicz
  • 799 postów
  • Dołączył:14 wrz 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzozów
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:C20NE

Napisany 27 czerwiec 2007 - 19:56

ZDECYDOWANIE polecam wkład filtra K&N "(to najlepsze co jest na rynku (K&N) )
miałem oba rozwiązania

Napisz dlaczego, bo ja moge napisac ze chce murzyna pod maska :huh:
  • 0

#27 Marek737

Marek737
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Dołączył:12 cze 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra B 1.8

Napisany 28 czerwiec 2007 - 06:40

z tego co wiem to 1 mila = 1.6km i tym samym 50 000mil = 80 000km
pewnie miales na mysli cale

Cal to 2,54, natomiast 2,59 - to przelicznik z mil2 na kilometr2, dzięki za korektę.
  • 0

#28 micho_zam

micho_zam
  • Forumowicz
  • 520 postów
  • Dołączył:18 maj 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zamość- Chicago
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Explorer 4.6 V8 4x4

Napisany 28 czerwiec 2007 - 09:41

Cal to 2,54, natomiast 2,59 - to przelicznik z mil2 na kilometr2, dzięki za korektę.

nie ma sprawy, nie bylo to zlosliwe
  • 0

#29 klepak

klepak
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Dołączył:24 lut 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:Vectra A 2.0 GT

Napisany 27 styczeń 2008 - 13:29

Witam,

czy ktoś z Was posiada w swoim aucie "sportowy" wkład filtra powietrza (przeważnie K&N) w VA, C2ONE? Zastanawiam się nad zakupem czegoś takiego i intersuje mnie przede wszystkim, czy:
- "pozytywnie" zmienia się brzmienie silnika w tym aucie,
- dochodzi do uszkodzenia przepływomierza (ew. po jakim przebiegu można się tego spodziewać).

Dzięki.

Edytowany przez zubek73, 27 styczeń 2008 - 14:23.
przenoszę, poczytaj ten temat / zubek

  • 0

#30 Misior

Misior
  • Forumowicz
  • 162 postów
  • Dołączył:10 lis 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Czechówka
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Vectra A, VB GSI, Citroen Berlingo, E30 325

Napisany 02 luty 2008 - 09:29

Witam,

czy ktoś z Was posiada w swoim aucie "sportowy" wkład filtra powietrza (przeważnie K&N) w VA, C2ONE? Zastanawiam się nad zakupem czegoś takiego i intersuje mnie przede wszystkim, czy:
- "pozytywnie" zmienia się brzmienie silnika w tym aucie,
- dochodzi do uszkodzenia przepływomierza (ew. po jakim przebiegu można się tego spodziewać).

Dzięki.

dźwięk silnika sie nie zmienia. przynajmniej tego nie słychać z zamkniętą maską.
Przepływka mi nie siadła mimo iż wkładkę mam od dwóch lat założoną
  • 0

#31 maddog

maddog
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Dołączył:09 lut 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Koszalin
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Auto:Omega B 2.5 V6

Napisany 20 luty 2008 - 23:00

Witam! A czy wkladka lub stozek v V A c20ne na lpg daloby cos czy nie? Slyszalem opinie ze nie ma to sensu poniewaz jest zwezka na dolocie...Co o tym myslicie? I ewentualnie gdyby zrobic pelen dolot to czy przy lpg bedzie tylko troche mniejszy efekt w stosunku do samej benzyny czy wogole to nie ma sensu? Pozdrawiam! P.S. Jaki jest koszt calego dolotu tak w przyblizeniu do stowek:P
  • 0
Dodany obrazek

#32 Misior

Misior
  • Forumowicz
  • 162 postów
  • Dołączył:10 lis 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Czechówka
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Vectra A, VB GSI, Citroen Berlingo, E30 325

Napisany 23 luty 2008 - 22:38

Witam! A czy wkladka lub stozek v V A c20ne na lpg daloby cos czy nie? Slyszalem opinie ze nie ma to sensu poniewaz jest zwezka na dolocie...Co o tym myslicie? I ewentualnie gdyby zrobic pelen dolot to czy przy lpg bedzie tylko troche mniejszy efekt w stosunku do samej benzyny czy wogole to nie ma sensu? Pozdrawiam! P.S. Jaki jest koszt calego dolotu tak w przyblizeniu do stowek:P


wkładkę spokojnie zamontujesz w VA i wystarczy potem tylko regulacja instalki. a czyu coś da? jeżeli założysz
KN to napewno niue pogorszy
  • 0

#33 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 2637 postów
  • Dołączył:13 sie 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gliwice
  • Województwo:śląskie
  • Nr klubowy:112
  • Auto:Vectra 2000
  • Oddział VKP:Śląski

Napisany 24 luty 2008 - 07:43

Ja mam u siebie wkladke i instalke 2 gen. Jak narazie nie odczylem zadnych zmian na lepsze czy gorsze.
  • 0
Vectra 2000
Dodany obrazek
Traktuj innych tak, jakbyś sam chciał być traktowany.

#34 SNOWSURFER

SNOWSURFER
  • Klubowicz
  • 1711 postów
  • Dołączył:11 sie 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:warszawa/natolin
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:708
  • Auto:Szwedzkie
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 25 luty 2008 - 13:46

a ja bym bardzo chetnie pogadał z kims kto robił sobie dolot w vb v6 i jakie mu to dało rezultaty ponieważ bardzo chce zrobic to sam, nie widze powodu dla ktorego miałbym płacic za to 800 zł w firmie tuningowej za "zaprojektowanie" dolotu... bo sam mam pewną koncepcje ale potrzebne mi konsultacje kims kto juz to wykował.
Pozdro
  • 0
http://img98.imagesh...5c3e5c9760e.jpg
Mój odnośnikDodany obrazek[/URL]
Jazda na Castrolu to jak powolne podcinanie gałęzi, na której siedzisz...
Była Vectra B X25XE :(Peugeot 406 2.0 16v, Saab 95 przedlift Aero Sedan Jest Saab 95 Aero Kombi FL

#35 tomas k

tomas k
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Dołączył:15 mar 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Letterkenny
  • Województwo:warmińsko-mazurskie
  • Auto:Vectra 2.2dti opc

Napisany 24 marzec 2008 - 18:38

Jedno jest pewne nie kupuj dziadostwa z allegro tylko K&N sam mam wkladke i tez nie odczulem niczego a poszlem na wkladke bo moje auto to diesel a tam zadnego sensownego brzmienia przy klekotaniu nie osiagniesz a ty chcesz sluchac ryku swojego silnika najlepiej stozek umiescic za zdezakiem nie pod klapa i dobrze go zabudowac oczywiscie z dobrym dolotem powietrza od przodu i czesto go czyscis specjalnymi preparatami bo jak nie to kacza du.......... pozdro ;)
  • 0

#36 shadooow

shadooow
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Dołączył:02 kwi 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:świętokrzyskie
  • Auto:vectra 1.7 isuzu td

Napisany 12 kwiecień 2008 - 10:16

no mała mam wiedze na temat stozków ale!
napewno stozek bo daje nam od 15 do 40 % zasysanego powietrza wiecej!
bez zmiany oprogramowania sterujacego dawka paliwa ruznica jest około 5-7 koni(bo komputer sie adaptuje sam)
do diesela jak kopci i załozymy stozek to czarny dym znika:), czyli cała dawka ropy ma na tyle powietrza ze sie spali i nie leci czarny dym z rury:)
przepływka!!!!! racja trzeba uwazac!!! ale sa filtry profesjonalne nasaczane olejem które nie puszczaja pyłu na przepływke(i wszystko jest cacus:))
niestety nie wiem jaka to firma robi albo bdzie mozna to kupic. ale mi nie potrzebne tylko wam.hehehheheheh
muscie sie dowiedziec
  • 0

#37 Bako

Bako
  • Forumowicz
  • 947 postów
  • Dołączył:23 mar 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Sandomierz
  • Województwo:świętokrzyskie
  • Auto:VB X20XEV & VB X25XE

Napisany 12 kwiecień 2008 - 14:44

ja u siebie mam stożek K&N dedykowany do vectry ale klekotał i to mnie denerwowało wiec trzeba było się za to wziąść po przerobieniu airboxa stożek K&N weszedł bez problemu i teraz jest odizolowany od gorącego powietrza z silnika wiec uważam że jest to dobrym rozwiązaniem, napewno lepszym od wkładki moim zdaniem, jeśli ktoś chciałbym wiecej info na ten temam chętnie udzielę
  • 0

#38 Fenol

Fenol
  • Klubowicz
  • 576 postów
  • Dołączył:10 lut 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:547
  • Auto:Vectra B 3.0v6, Honda VFR V-Tec, Aveo i Benio
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 17 kwiecień 2008 - 21:09

ja z kolei uwazam, ze jesli tylko da sie zostawic standardowy filtr to lepiej to zrobic.

po pierwsze ciszej, po drugie mniej syfu w silniku. Poza tym stożek nie powoduje przyrostu mocy nawet o pół chabety mechanicznej.

montuje wkrotce kompresor i jak tylko bedzie to mozliwe to zostawiam filtr standardowy.
  • 0

#39 jaczylibodzio

jaczylibodzio
  • Forumowicz
  • 799 postów
  • Dołączył:14 wrz 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzozów
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:C20NE

Napisany 25 maj 2008 - 02:22

Odswierze troche temacik. Znajomy czesto modyfikuje autka i jezdzi czesto na hamownie. W tej chwili jestem zdecydowany sciagnac stozek. W 5 autach ktore robil i sprawdzal stozek wypierdzielil. Dlaczego? Sytuacja w kazdym aucie wygladala tak ze po zalozeniu stozka moment obrotowy oraz moc przenosila sie w wyzszy zakres obrotow, nie poprawiajac mocy ani o pol konia. Po strojeniu kompa dopiero mozna bylo dojsc do parametrow troszke lepszych niz na seryjnym filtrze. Wieksza dawka powietrza daje lepsze spalanie.

Generalnie wydaje sie ze sam stozek cos daje. Dlaczego? Bo w przypadku przeniesienia momentu i mocy w gorny zakres obrotow odczucie jest takie: Najpierw wydaje nam sie ze autko sie zbiera, a na wyzszych obrotach idzie jak strzala. Tylko ze na seryjnym filtrze szlo by tak samo od nizszych obrotow i bardziej plynnie... Nietety taka jest prawda, czy to K&N, czy to Jamex czy Jacky...

Autka na ktorych byl stozek i byly hamowane:
Honda Civic, Opel Astra, Opel Vectra, Nissan Sunny, Mazda 323F.

Do diesla nie ma najmniejszego sensu, bo i tak lyka o wiele mniej powietrza niz benzyniak.

Jednym slowem oplaca sie zakladac stozek jesli mamy przerobiony uklad wydechowy, ale naprawde z glowa...

Edytowany przez jaczylibodzio, 25 maj 2008 - 02:27.

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_