Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
* * * * - 1 głosów

Nowa instalacja gazowa STAG 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
315 odpowiedzi na ten temat

#241 Pawloss

Pawloss
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Dołączył:15 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Napisany 02 lipiec 2010 - 13:32

Zapomniales dodac gazownik z prawdziwego zdarzenia bo to glownie od montazu zalezy bezproblemowe dzialanie LPG.
  • 0


#242 Rocco985

Rocco985
  • Forumowicz
  • 218 postów
  • Dołączył:29 mar 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzeg
  • Województwo:opolskie
  • Auto:Opel Vectra B 2001 1.8 16V+LPG

Napisany 03 lipiec 2010 - 21:18

Witam dzisiaj zostałem zagazowany :P w 2 tys. sie zamknąłem co mnie niezmiernie cieszy :D Koledzy mam pytanie czy jest u was różnica miedzy gazem a benzynką chodzi mi o bujanie furki :P

Edytowany przez Rocco985, 03 lipiec 2010 - 21:27.

  • 0

#243 eLJot

eLJot
  • Klubowicz
  • 253 postów
  • Dołączył:25 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zabór
  • Województwo:lubuskie
  • Nr klubowy:892
  • Auto:VB X16XEL Caravan + LPG STAG 300+ MJ
  • Oddział VKP:Lubuski

Napisany 03 lipiec 2010 - 22:00

REDUKTOR PAROWNIK ZAVOLI ZETA S 180 KM

Oryginalny reduktor firmy Zavoli model Zeta S.

Parownik ten jest jednym z najpopularniejszych urządzeń do odparowania i redukcji ciśnienia gazu w sekwencyjnych instalacjach gazowych. Ze względu na swoją niezawodność i prostotę konstrukcji pozwala on na długą i bezawaryjną pracę instalacji gazowej.

Reduktor obsługuje samochody o mocy do 180KM.


• Dane techniczne parownika:
- maksymalna wydajność 180KM
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12

• W skład zestawu wchodzi:
- reduktor Zavoli
- elementy montażowe
- blacha mocująca


Czy przypadkiem nie chodzi tutaj o ZETA N ???? :) S jest chyba do 350 KM
http://www.drypa.pl/...A_S_350KM_.html
http://www.drypa.pl/...TA_N_180KM.html
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem, to zrekompensuj się plusikiem :)

Dodany obrazek


#244 szlapa4

szlapa4
  • Forumowicz
  • 295 postów
  • Dołączył:18 wrz 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wyrzysk
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:vectra b x18xe 97 rok

Napisany 03 lipiec 2010 - 22:13

Co włożyli CI? a dokładniej vectrze?

http://allegro.pl/it...a_s_180_km.html
papael z tej strony wziąłem wytyczne reduktora
  • 0

#245 eLJot

eLJot
  • Klubowicz
  • 253 postów
  • Dołączył:25 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zabór
  • Województwo:lubuskie
  • Nr klubowy:892
  • Auto:VB X16XEL Caravan + LPG STAG 300+ MJ
  • Oddział VKP:Lubuski

Napisany 03 lipiec 2010 - 22:27

http://allegro.pl/item1091306679_reduktor_parownik_zavoli_zeta_s_180_km.html
papael z tej strony wziąłem wytyczne reduktora

No to teraz jestem głupi :) Potrzebny ktoś mądrzejszy do rozwikłania tego tematu :)
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem, to zrekompensuj się plusikiem :)

Dodany obrazek


#246 Buba20

Buba20
  • Forumowicz
  • 825 postów
  • Dołączył:20 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wieruszów
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:VB Z22XE + F16

Napisany 04 lipiec 2010 - 10:01

Sam sie zastanawiam nad zmianą instalacji ale nie wiem czy mi to sie opłaca do mojego wozidła 300tyś. Na forum LPG zapodałem to co wy tu polecacie to zmienili troszkę:

Stag 300 Plus
Reduktor Magic III
Wtryskiwacze Hana Zielone ew Matrix
  • 0

#247 Pawloss

Pawloss
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Dołączył:15 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Napisany 04 lipiec 2010 - 11:17

Zestaw tez dobry, swego czasu wszyscy zachwycali sie Magic Jetami,teraz juz kazdy je krytykuje, hana tez sa nowe i ciekawe czy za pol roku nie bedzie to samo, matrix to sprawdzone i napewno bardzo dobre rozwiazanie.
  • 0

#248 dexter23pl

dexter23pl
  • Forumowicz
  • 2626 postów
  • Dołączył:27 gru 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB CD 1,6 16V XEL,Stag4. obecnie Golf 5

Napisany 04 lipiec 2010 - 12:34

Reduktor magic III super sprawa . male wymiary wszedzie sie upchnie , szybko sie nagrzewa, Troche poczytałem i sprawuje się podobno w miare dobrze.


  • 0

#249 Rocco985

Rocco985
  • Forumowicz
  • 218 postów
  • Dołączył:29 mar 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzeg
  • Województwo:opolskie
  • Auto:Opel Vectra B 2001 1.8 16V+LPG

Napisany 04 lipiec 2010 - 21:58

koledzy a więc tak ja instalke kupiłem sam a płaciłem tylko za montaż co wyniosło mnie w całości 1900 wtryski magic-jet redukto zavoli N od wczoraj najechałem 200 km i jest good róznicy wogóle nie czuc co do spalania jeszcze nie moge nic powiedziec . Pozdrawiam
  • 0

#250 aklaks

aklaks
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Dołączył:05 lip 2010

Napisany 05 lipiec 2010 - 18:45

No dobra postawa! Najważniejsze żeby się nie przejmować. Ważne, że działa dobrze teraz, co za miesiąc to nie ważne. To że do silnika 115KM dajemy reduktor co obsłuży maks. 90KM (nie mówi tu o kłamstwach producenta) to też nieistotne. Aby do przodu.


Super jakość montażu nie pomoże jak komponenty są nieodpowiednie. Nie mylmy tutaj estetyki montażu z poprawnością zamontowania.


To co do Vectry można wsadzić g...ną instalację, a do "meśka" trzeba dobrą? Oszczędny płaci dwa razy. 20-30 tys km to absolutny maks. przebieg jaki wytrzymają podzespoły.

Grunt to dobre samopoczucie. Cieszcie się ekonomiczną jazdą.

niestety ale panowie z kliniki autogaz wał miedzeszyński tak postępują mi wjebali coś podobnego do volvo s80 samochód na gazie chodzi jak k***a gaśnie i wogle a kolesie to mają w d***e nie polecam tego zakładu nikomu partacze i tyle
  • 0

#251 Buba20

Buba20
  • Forumowicz
  • 825 postów
  • Dołączył:20 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wieruszów
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:VB Z22XE + F16

Napisany 09 lipiec 2010 - 14:37

Po rozmowie z instalatorem zaoferował mi
Stag 300 lub 4(ten polecał bardziej)
reduktor TOMASETTO
wtryski Valteki ( mówi że te można w całości zregenerować w razie potrzeby )
  • 0

#252 tomko

tomko
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Dołączył:22 wrz 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bielefeld/Niemcy
  • Województwo:DE
  • Auto:Opel Insignia ST CDTI 160KM

Napisany 09 lipiec 2010 - 14:46

Po rozmowie z instalatorem zaoferował mi
Stag 300 lub 4(ten polecał bardziej)
reduktor TOMASETTO
wtryski Valteki ( mówi że te można w całości zregenerować w razie potrzeby )


Czyli najtańsze i najgorsze elementy dostępne na rynku. Lepiej zmień gazownika, bo za podobne pieniądze założysz gdzie indziej lepsze.
  • 0

#253 Buba20

Buba20
  • Forumowicz
  • 825 postów
  • Dołączył:20 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wieruszów
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:VB Z22XE + F16

Napisany 09 lipiec 2010 - 14:47

aaa zapomniałem dopisać cena 2100 jak mu podałem to na co doradzali na forum to mowi ze może zamówić ale na moja odpowiedzialność to mu podziękowałem

Stag 300 Plus
Reduktor Magic III
Wtryskiwacze Hana Zielone ew Matrix
  • 0

#254 pudeleQ

pudeleQ
  • Forumowicz
  • 3288 postów
  • Dołączył:02 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ostrołęka / Olsztyn
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Viki B 1.6, 3.2

Napisany 09 lipiec 2010 - 15:42

Na Twoją odpowiedzialność? To on śmieszny jest. Ten zestaw co teraz podałeś na pewno będzie dobry, nawet bardzo dobry.
  • 0

#255 tomko

tomko
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Dołączył:22 wrz 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bielefeld/Niemcy
  • Województwo:DE
  • Auto:Opel Insignia ST CDTI 160KM

Napisany 09 lipiec 2010 - 15:49

aaa zapomniałem dopisać cena 2100 jak mu podałem to na co doradzali na forum to mowi ze może zamówić ale na moja odpowiedzialność to mu podziękowałem

Stag 300 Plus
Reduktor Magic III
Wtryskiwacze Hana Zielone ew Matrix


No i ten zestaw jest juz konkretny, napewno nie pożałujesz. Ja zrobułem błąd taki jak ty teraz możesz, założyłem Valteki i Alaske bo nie mialem pojeciai po pol roku musialem doladować nastepne 1000 zł do instalki. A te graty jak wrzuci ci ktos z glowa to napewno dlugo sie sprawdza.
  • 0

#256 szlapa4

szlapa4
  • Forumowicz
  • 295 postów
  • Dołączył:18 wrz 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wyrzysk
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:vectra b x18xe 97 rok

Napisany 09 lipiec 2010 - 18:43

Po naczytaniu się tego wszystkiego i po sprzedaniu kadetta założę do vectry:
-STAG 4
-Zavoli lub Magic III
-Matrix HD 344
-Końcówka do montażu pod wtryskiwaczami typu BOSCH. Do montażu lpg bez nawiercania kolektora

I powinno to śmigać;)
  • 0

#257 Pawloss

Pawloss
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Dołączył:15 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Napisany 09 lipiec 2010 - 20:19

Fajnie ze wkoncu do vectry zaczyna sie polecac dobre zestawy, na konkurencyjnym forum panuje opinia ze alaska i valteki sa wrecz stworzone dla vectry bo ktos tam jezdzi juz 50 tys i nic nie zaglada, alaska i valteki czerwone plus jakis gowniany sterownik to typowy zestaw smieci uwielbniany przez wiekszosc instalatorow chyba ze wzgledu na cene bo nic innego a pozniej sie zaczyna ze mam problem bo szarpie, przerywa i nie ma mocy a za instalacje dalem niecale 2 tys zl a montaz trwal 3 godziny a zaklad taki porzadny bo niedrogi. Jednym slowem na instalacji nie ma co oszczedzac bo tanio ostatecznie wyjdzie drogo.
  • 0

#258 eLJot

eLJot
  • Klubowicz
  • 253 postów
  • Dołączył:25 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zabór
  • Województwo:lubuskie
  • Nr klubowy:892
  • Auto:VB X16XEL Caravan + LPG STAG 300+ MJ
  • Oddział VKP:Lubuski

Napisany 10 lipiec 2010 - 17:12

A ja właśnie w piątek odebrałem zagazowaną Viki :)
Niestety nie zrobili wszystkiego tak jak chciałem, gdyż nie dostali na czas listew do kolektora i musieli wiercić. Podobno zdejmowali kolektor, ale pewności nie mam. Jak to sprawdzić !!?? :)
Co do sprzętu, to uparłem się na:
Stag 300+,
Magic Jety,
Zavoli Zeta N,
Zbiorniczek 55L w koło,
Wlew obok benzynki.
Całość 2500 zł

Chłopaki jednak nie wiedzieli co zrobić z pokrywą silnika, aby nie rezonansowała. Jak ją założyli, to okazało się, że troszkę stuka. Może coś poradzicie?

Pytanie do znawców tematu.
Czy tu wszystko jest na swoim miejscu i tak to powinno być zrobione ?? :)

Załączone pliki


  • 0
Jeżeli Ci pomogłem, to zrekompensuj się plusikiem :)

Dodany obrazek


#259 pudeleQ

pudeleQ
  • Forumowicz
  • 3288 postów
  • Dołączył:02 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ostrołęka / Olsztyn
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Viki B 1.6, 3.2

Napisany 10 lipiec 2010 - 19:22

Czy kolektor był zdejmowany, można poznać po odległości nawiertów od wtryskiwaczy benzynowych, która powinna być jak najmniejsza. Ja bym te Magic Jety postawił do pionu, skrócił węzyki do nich,a przewód reduktor - listwa wtryskowa puścił lewą stroną, będzie troche krótszy i prawdopodobnie da się założyć osłonę.
  • 0

#260 Pawloss

Pawloss
  • Forumowicz
  • 235 postów
  • Dołączył:15 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Napisany 10 lipiec 2010 - 21:40

Trojnik pomiarowy przed filtrem powinien byc za filtrem, dlugie wezyki jak kolega wspomnial no i wtryski w tej pozycji nie pochodza zbyt dlugo, producent zaleca ustawienie najwyzj pod katem 45 stopni w tej pozycji ze 2 miesiace popracuja no i filtr jest za kiepski do MJ. Zaloz Fl02 Czaja, zeby to jakos wygladalo najlepiej zalozyc rozdzielacz romano i pojedyncze Mj wtedy wszysko idzie ladnie poupychac, ogolnie za montaz 3 - .
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_