Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
* * * * * 4 głosów

AWARYJNOŚĆ POMPY WTRYSKOWEJ W DIESLU


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1166 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Czy wymieniałeś(aś) lub regenerowałeś(aś) pompę wtryskową, jeżeli tak to po jakim przebiegu? (1456 użytkowników głosowało)

Nie możesz zobaczyć wyników ankiety, dopóki w niej nie zagłosujesz. Proszę się zalogować i oddać głos aby zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą głosować

#361 ziarus1

ziarus1
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Dołączył:01 sty 2008
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:vectra C OPC

Napisany 01 styczeń 2008 - 22:35

Witam Panowie wszyscy macie Vectry i piszecie ile kosztuje naprawa sterownika do VP44 ale może ktos wie jaki tam tranzystor włozyć ????
Pozdrawiam..
  • 0


#362 mlody72

mlody72
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Dołączył:17 paź 2007
  • Skąd:Poznan
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel Vectra B 2.2 dti

Napisany 06 styczeń 2008 - 18:34

Witam wszyskich!
Chciałem się tylko podzielic moim przykładem z pompą VP44 w Oplu Vectrze 2.2 dti 2001 rok. Walczyłem z tym autem od lipca 2007 roku i w końcu mechanik,który go "naprawiał" w listopadzie stwierdził,że poszła właśnie pompa. Powód wymiany był taki,że auto kręciło i za żadne skarby nie chciało odpalic.
Po kazdej "naprawie" auto odpalało dwa,trzy dni i potem znów hol,aż w końcu i hol nie pomógł i auto umarło! Decyzja mechanika-"siadła pompa i trzeba ją wymienic"! Naprawa-3000 PLN.
I teraz zaczyna się najciekawsze. Wymienili pompę auto pojeździło trzy tygodnie i...UMARŁO ZNÓW!!! Parę dni przed Swiętami. Mechanik wymienił uszczelniacze(twierdził,że to była przyczyna)wykasował 600 PLN i...auto NIE ODPALIŁO!!! Diagnoza-siadła pompa! Wymienili na inną(po regeneracji) auto pojeździło 5 dni i umarło mi 180 km. od miejsca zamieszkania! Odpaliłem po kilku kilometrach na holu i dojechałem do mechanika i tu diagnoza-siadła pompa(trzecia pod rząd). Mechanik znów naprawia auto za darmo w ramach reklamacji,a ja je po naprawie sprzedaję i kończę to nieudane"małżeństwo" z OPLEM Vectrą Mechanicy w Plsce psują nasze samochody!!!
  • 0

#363 nlio

nlio
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Dołączył:31 lip 2007
  • Skąd:okolice Kęt
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Vectra Kombii 2,2 DTI 2001 r.

Napisany 06 styczeń 2008 - 21:42

Autko jak na razie chodzi - byłem u mechanika pokasował wszystkie błędy i na razie jeździ i jest OK... Oby tak było cały czas...
  • 0

#364 DJ_Tomcat

DJ_Tomcat
  • Forumowicz
  • 1631 postów
  • Dołączył:09 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Avensis III '14 / Z19DTH

Napisany 08 styczeń 2008 - 10:37

Rozmawiałem z dwoma serwisantami z Boscha nt. pompy VP44.
Przyznali nieoficjalnie, że pompa ta to lekki niewypał.
Bosch ponoć zaleca wymianę pompy na nową co 160.000 km, a sterowniki pompy ze stażem w autach powyżej 7 lat, w przypadku awarii pompy, wymieniane są od razu na nowe, ponieważ żywica, którą zalana jest hybryda, kruszy się i elementy potrafią luźno latać.

Dostałem dobrą radę od serwisantów, żeby nie jeździć na rezerwie ;-)

Pozdrowienia.
  • 0

#365 stempskp

stempskp
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Dołączył:08 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Radzyń Chełmiński
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Był:Opel Vectra 2.0 DTL jest 2.0 kat 136KM

Napisany 08 styczeń 2008 - 12:08

Witam
Posiadam Vectre B 2.0 DTL '97 220 tys POMPA padła jak zaklęta teraz czekam na wymontowanie i naprawę.
  • 0

#366 DJ_Tomcat

DJ_Tomcat
  • Forumowicz
  • 1631 postów
  • Dołączył:09 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Avensis III '14 / Z19DTH

Napisany 08 styczeń 2008 - 13:05

Witam
Posiadam Vectre B 2.0 DTL '97 220 tys POMPA padła jak zaklęta teraz czekam na wymontowanie i naprawę.


i tak dobrze, mi padła przy 161 tys.
  • 0

#367 Woytas

Woytas
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Dołączył:17 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Województwo:dolnośląskie

Napisany 10 styczeń 2008 - 13:19

Witam wszyskich!
Chciałem się tylko podzielic moim przykładem z pompą VP44 w Oplu Vectrze 2.2 dti 2001 rok. Walczyłem z tym autem od lipca 2007 roku i w końcu mechanik,który go "naprawiał" w listopadzie stwierdził,że poszła właśnie pompa. Powód wymiany był taki,że auto kręciło i za żadne skarby nie chciało odpalic.
Po kazdej "naprawie" auto odpalało dwa,trzy dni i potem znów hol,aż w końcu i hol nie pomógł i auto umarło! Decyzja mechanika-"siadła pompa i trzeba ją wymienic"! Naprawa-3000 PLN.
I teraz zaczyna się najciekawsze. Wymienili pompę auto pojeździło trzy tygodnie i...UMARŁO ZNÓW!!! Parę dni przed Swiętami. Mechanik wymienił uszczelniacze(twierdził,że to była przyczyna)wykasował 600 PLN i...auto NIE ODPALIŁO!!! Diagnoza-siadła pompa! Wymienili na inną(po regeneracji) auto pojeździło 5 dni i umarło mi 180 km. od miejsca zamieszkania! Odpaliłem po kilku kilometrach na holu i dojechałem do mechanika i tu diagnoza-siadła pompa(trzecia pod rząd). Mechanik znów naprawia auto za darmo w ramach reklamacji,a ja je po naprawie sprzedaję i kończę to nieudane"małżeństwo" z OPLEM Vectrą Mechanicy w Plsce psują nasze samochody!!!



myślę , że twój mechanik należał do kategorii totalnych głupków , jakby miał trochę oleju to przed pierwszą pompą wpadłby na ten genijalny pomysł , że uszczelniacze są do roboty i się zapowietrza a tak tym holowaniem kolejne pomy były zatarte + uwalony sterownik
  • 0

#368 Baranek

Baranek
  • Przyjaciel VKP
  • 2046 postów
  • Dołączył:20 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel 2.0 CDTI
  • Oddział VKP:Dolnośląski

Napisany 10 styczeń 2008 - 13:30

Rozmawiałem z dwoma serwisantami z Boscha nt. pompy VP44.
Przyznali nieoficjalnie, że pompa ta to lekki niewypał.
Bosch ponoć zaleca wymianę pompy na nową co 160.000 km, a sterowniki pompy ze stażem w autach powyżej 7 lat, w przypadku awarii pompy, wymieniane są od razu na nowe, ponieważ żywica, którą zalana jest hybryda, kruszy się i elementy potrafią luźno latać.

Dostałem dobrą radę od serwisantów, żeby nie jeździć na rezerwie ;-)

Pozdrowienia.


ogolnie ta pompa VP44 to niewypal, czy te w OPLU? BMW tez ma te pompy i tam jakos nie padaja...
  • 0

#369 lukaszo

lukaszo
  • Forumowicz
  • 280 postów
  • Dołączył:28 sty 2007
  • Skąd:Rzeszów
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:Opel Astra II 2001 Y20DTH

Napisany 10 styczeń 2008 - 14:39

ogolnie ta pompa VP44 to niewypal, czy te w OPLU? BMW tez ma te pompy i tam jakos nie padaja...

Te pompy ma również Audi w 2.5 TDI, Nissan i tam też ulegają uszkodzeniu ale dużo żadziej ponieważ sa to młodsze samochody gdzie te pompy zostały już trochę poprawione.
  • 0

#370 zolty

zolty
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Dołączył:01 paź 2007
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:opel vectra b 2.0dti 99r. kombi

Napisany 10 styczeń 2008 - 14:55

U mnie przejechane 209tys i nie naprawiana była jeszcze :)
  • 0

#371 mlody72

mlody72
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Dołączył:17 paź 2007
  • Skąd:Poznan
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Opel Vectra B 2.2 dti

Napisany 12 styczeń 2008 - 21:52

myślę , że twój mechanik należał do kategorii totalnych głupków , jakby miał trochę oleju to przed pierwszą pompą wpadłby na ten genijalny pomysł , że uszczelniacze są do roboty i się zapowietrza a tak tym holowaniem kolejne pomy były zatarte + uwalony sterownik

Najgorsze jest to,że te uszczelniacze były dobre! Mam je wymieniane już trzeci raz od lipca 2007!!! To auto wogóle mi się NIE ZAPOWIETRZAŁO!!! Poprostu jak mu odwaliło to wogóle nie chciał odpalic(nie dawał żadnych odznak zapowietrzenia) za to po kolejnych dwóch dniach kiedy tak stał odpalał na STRZAŁ.
Problem w tym wszystkim polega na tym,że wydałem 4000 tys. złotych(mechanik teraz naprawia je drugi raz gratis)i nie jeżdżę tym samochodem następne dwa tygodnie! Miałem plan kupując auto za blisko 30.000 zł. że będzie ono jeździło,a auto to od września wiecznie stoi w naprawach,a ja juą mam dośc tych"mechaników" i tych cholernych pomp VP44!!!
  • 0

#372 rozek77

rozek77
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:13 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:białystok
  • Województwo:podlaskie
  • Auto:Toyota Avensis 2.0 d4d

Napisany 13 styczeń 2008 - 07:55

Pompa nie wymieniana przebieg 218 tys.

Witam. Ta ankieta to będzie próba obalenia mitu. Więc właściciele diesli proszę głosować!!!


p.s. Tym razem oczywiście proszę właścicieli benzyniaków o powstrzymanie sie od głosu aby wyniki były wiarygodne ;)


  • 0

#373 luki25_25

luki25_25
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:26 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:opolskie
  • Auto:Vectra B 2.0 16V DTL

Napisany 28 styczeń 2008 - 17:14

175 tysiaków i pompa nie ruszana :) tylko cholerne zapowietrzenia ukladu to mnie najbardziej irytuje i denerwuje jak mam zagladnac do filtra to mnie trzepie:)
  • 0

#374 iras321

iras321
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Dołączył:05 lip 2007
  • Skąd:Lowicz
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Opel Vectra 2.0 DTH 2000r.

Napisany 04 luty 2008 - 18:51

140 tyś. na liczniku a w rzeczywistości kto to wie ? Pompa nie wymieniana.
  • 0

#375 arti3

arti3
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Dołączył:11 lut 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:opolskie
  • Auto:Opel Vectra B 2.0 dti Caravan Sport 2000r

Napisany 13 luty 2008 - 17:05

Witam u mnie 158 tys km pompa nie ruszana
  • 0

#376 Grzeniu

Grzeniu
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Dołączył:10 mar 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Słubice
  • Województwo:lubuskie
  • Auto:Vectra b kochany 2,0dti ,BMW 530d

Napisany 16 luty 2008 - 17:37

Najgorsze jest to,że te uszczelniacze były dobre! Mam je wymieniane już trzeci raz od lipca 2007!!! To auto wogóle mi się NIE ZAPOWIETRZAŁO!!! Poprostu jak mu odwaliło to wogóle nie chciał odpalic(nie dawał żadnych odznak zapowietrzenia) za to po kolejnych dwóch dniach kiedy tak stał odpalał na STRZAŁ.
Problem w tym wszystkim polega na tym,że wydałem 4000 tys. złotych(mechanik teraz naprawia je drugi raz gratis)i nie jeżdżę tym samochodem następne dwa tygodnie! Miałem plan kupując auto za blisko 30.000 zł. że będzie ono jeździło,a auto to od września wiecznie stoi w naprawach,a ja juą mam dośc tych"mechaników" i tych cholernych pomp VP44!!!

Kolego twoj mechanik mogl jeszcze wyplukac cale szambo z baku i ukladu wtryskowego po wymianie uszczelniaczy to na pewno tak szybko nie padla ci nastepna pompa .powodem nie musi byc wcale zapowietrzanie tylko syf z baku(ropa z olejem) zamiast ropy ktora w pompie wtryskowej przyciera tloczek przestawiacza wtrysku
co odbija sie potem na odpalaniu a w koncu na spaleniu sterownika a nawet mechanicznym uszkodzeniu pompy (zatarciu) .
  • 0

#377 ROBO-VB

ROBO-VB
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Dołączył:10 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gliwice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Opel Vectra

Napisany 26 luty 2008 - 21:03

Witam u mnie padł sterownik na pompie z dnia na dzień (przebieg 147 kkm). Wieczorem zaparkowałem Viki w garażu, a na drugi dzień rano szok rozrusznik kręci ale auto nie zapala. Oczywiście holowanie, żeby było ciekawiej w tym czasie byłem u rodzinki i holowałem swoją Viki prawie 400 km. do mechanika niedaleko miejsca zamieszkania. Samochód odebrałem po dwóch dniach koszt naprawy 2200 zł. i 6 miesięcy gwarancji. Jak narazie wszystko jest OK :P
Rada dla "mlody72" zamiast sprzedawać swoją Viki zanjdź dobry warsztat, gdzie zrobią ci auto do porządku, a nie będą zwodzili cię starą śpiewką "jak się nie da zrobić, to trzeba wymienić na nowe" - takie podejście mają mechanicy, którzy nie radzą sobie z naprawami i omijają problem wymieniając części na nowe.
  • 0

#378 pawlo25

pawlo25
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Dołączył:20 mar 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Astra G 2.0 DTI 16V

Napisany 26 luty 2008 - 21:10

Samochód odebrałem po dwóch dniach koszt naprawy 2200 zł. i 6 miesięcy gwarancji

a gdzie naprawiales? cena wysoka jak na naprawe samego sterownika
  • 0

#379 ROBO-VB

ROBO-VB
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Dołączył:10 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gliwice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Opel Vectra

Napisany 27 luty 2008 - 19:01

a gdzie naprawiales? cena wysoka jak na naprawe samego sterownika

Jak się dowiedziałem wcześniej, taka naprawa w okolicach W-wa kosztowała około 3500 - 4000 zł. Ja naprawiałem Viki w Woźnikach na trasie Tarnowskie Góry - Częstochowa. Koleś zajmuje się tylko silnikami Diesla i naprawdę zna się na rzeczy. Poza osobówkami robi też Tir-y. Jak byś chciał mogę podać numer kontaktowy do gościa.
  • 0

#380 tomaszek

tomaszek
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Dołączył:06 cze 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:lublin
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:było VectraB 2,0DTL jest Vectra C 1,9CDTI 150KM

Napisany 27 luty 2008 - 20:12

Witam. Ta ankieta to będzie próba obalenia mitu. Więc właściciele diesli proszę głosować!!!


p.s. Tym razem oczywiście proszę właścicieli benzyniaków o powstrzymanie sie od głosu aby wyniki były wiarygodne ;)


mam od roku na liczniku "155tyś" i nic mi nie widomo aby była wymiieniana
  • 0




1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_