Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

regeneracja maglownicy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 glowa007

glowa007
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Dołączył:27 lut 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:suwałki
  • Województwo:podlaskie
  • Auto:vb 2000r , x18xe1

Napisany 02 lipiec 2012 - 23:15

witam
niestety jestem zmuszony do wymiany maglownicy :angry2:. przeszukałem forum i większość tematów jest nie aktualna. znalazłem na alledrogo 4 "ciekawe" propozycje:
http://allegro.pl/pr...2413325872.html
http://allegro.pl/ma...2432906486.html
http://allegro.pl/op...2406193919.html
http://allegro.pl/pr...2434688607.html
może ktoś regenerował w tych firmach. proszę o opinie. dodam jeszcze, że nad koszty cenie bardziej jakość usługi ;) .
z góry dziękuje za pomoc w tej kwestii.
pozdrawiam
  • 0


#2 gruszka98

gruszka98
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:01 maj 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Koszalin
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Auto:Vectra B Kombi 1999 lift 2.0DTI 101KM

Napisany 03 lipiec 2012 - 09:58

Kolego niedawno też miałem do wymiany maglownice. Tylko ze dałem do mechanika, gdzie za regenerowaną sztukę zawołali 1000zł (aż mnie zatkało) więc się zdenerwowałem i po demontażu ją zabrałem. Oddałem do kolesia (zaufanego) który tą moją zregenerował.około 3-4 godziny roboty. Trzeba uważać bo ich jest kilka rodzai tak żebyś dobrą zamówił. Najlepiej tak żebyś tą miał już w ręku i wtedy masz pewność. Płaciłem za regeneracje 400zł a za mechanika 200zł. Poszukaj w necie czy nie masz w okolicy takiego fachowca i lepiej mu oddać swoją do naprawy. Wiadomo że maglownica musi być bez awarii mechanicznych (prosta, cała obudowa, i nie zkorodowany wałek). I też jedna uwaga, maglownicą nie można kręcić do końca gdy jest rozebrana, ponieważ wałek wychodzi w nich za daleko i zębami rozdziera uszczelniacze.
  • 0

#3 Poldi

Poldi
  • Klubowicz
  • 31 postów
  • Dołączył:25 sie 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Żory
  • Województwo:śląskie
  • Nr klubowy:1084
  • Auto:Vectra C 2.2 GTS
  • Oddział VKP:Śląski

Napisany 03 lipiec 2012 - 15:47

Ja regenerowałem Maglownice i zapłaciłem za regeneracje ok. 700 zł bodajrze i plus wymiana jakieś 200 zł chyba, więc aż takie tragedi nie było ;)


Firmy Ci nie polece, bo robiłem u znajomego mechanika, więc nie wiem gdzie On to oddawał.

Z tego co widzę to w miare tanio są te Maglownice na allegro.
  • 0

#4 marcinek180

marcinek180
  • Forumowicz
  • 7850 postów
  • Dołączył:27 wrz 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Chrzanów
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Czarna VB kombi Y20DTH +chip, 02r.

Napisany 10 lipiec 2012 - 14:45

No właśnie, zaczeła mi delikatnie pukać maglownica, jest mały luz. Wycieków nie ma.
Ciekawe ile są warte te oferty z allegro za 400zł...
  • 0

#5 Guural

Guural
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Dołączył:12 maj 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Radomsko
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Opel Vectra B 1.8 16V

Napisany 24 lipiec 2012 - 12:57

Ja regenerowałem maglownicę w tym roku w Pabianicach.Zapłaciłem 720zł (z demontażem i nowymi osłonami)+gwarancja na rok.

Edytowany przez Guural, 24 lipiec 2012 - 13:14.

  • 0

#6 Jacek (Sz-Ek)

Jacek (Sz-Ek)
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Dołączył:24 lip 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecinek
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Auto:Opel Vectra B 2.0 DTI

Napisany 24 lipiec 2012 - 13:06

ja dawałem do regeneracji w Koszalinie troche daleko masz a szkoda :( Oddałem swoją zabrałem drugą. Sam demontowałem i zakładałem na klnołem się za wszystkie czasy ale już od ponad roku nie mam z nią żadnych problemów. Cena 400 zł za robote + czas przy spędzony przy Aucie ... BEZCENNY :yahoo:
  • 0

#7 artusb

artusb
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Dołączył:21 mar 2010
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Vectra B

Napisany 25 lipiec 2012 - 22:59

Witam Ja właśnie też jestem po wymianie maglownicy na regenerowaną
Tylko że mam pytanie bo na starej maglownicy mocno cieknącej przejechałem dobre kilka set km.
Niestety cieknący płyn wspomagania zaczął niszczyć gumy mocujące maglownice i ta zaczęła się niesamowicie ruszać na lewo i prawo podczas skręcania kół (na tyle że podczas jazdy czuć było bardzo dobrze wibracje)

Teraz jestem po wymianie maglownicy, i po wymianie tych gum mocujących ale niestety z tego co widzę to jak rusza się kierownicą to maglownica goni na lewo i prawo o wiele mniej ale mimo wszystko widać że się przesuwa.
Czy możecie sprawdzić u siebie czy też tak się rusza ? i do jakiego stopnia jest to akceptowalne?
  • 0

#8 marcinek180

marcinek180
  • Forumowicz
  • 7850 postów
  • Dołączył:27 wrz 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Chrzanów
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Czarna VB kombi Y20DTH +chip, 02r.

Napisany 26 lipiec 2012 - 05:52

W ogóle nie powinna się ruszać.
  • 0

#9 artusb

artusb
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Dołączył:21 mar 2010
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Vectra B

Napisany 26 lipiec 2012 - 09:10

u mnie podczas skręcania kołami na postoju przy włączonym silniku rusza się tak ok 1cm w prawo / 1cm w lewo
  • 0

#10 SiDoR

SiDoR
  • Forumowicz
  • 897 postów
  • Dołączył:09 kwi 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:EBE
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:VB Caravan X16XEL

Napisany 26 lipiec 2012 - 09:24

coś spitolone przy zakładaniu do poprawki nie ma prawa się ruszać
  • 0

#11 Rodrigez

Rodrigez
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Dołączył:17 lip 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wolbrom
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Audi A4 B5 AVANT

Napisany 19 sierpień 2012 - 14:25

Odświeżę temat :P
Maglownica w mojej Viki też skończyła swój żywot.. Rozglądałem się za regenerowanymi i wołają 800zł za regenerowaną i zostawiam starą w rozliczeniu.. Doszedłem do wniosku że kupię używkę w dobrym stanie.. I upatrzyłem sobie na szrocie u gościa za 350zł i daje miesiąc gwarancji.. Jutro jadę ją obejrzeć/ przetestować ponieważ jest w aucie.. Dzwoniłem do właściciela szrotu i mówił mi że jakiś gościu chce cały silnik i dlatego jest jeszcze nie wyjęta.. Twierdzi że jest szczelna i wspomaganie działa elegancko.. Teraz moje pytanie.. Czy dam radę ją wymienić samemu? Czy trzeba będzie ustawiać zbieżność? Na co szczególnie zwracać uwagę przy testowaniu, ewentualnym demontażu starej i montażu nowej maglownicy? Dodam że starą maglownice którą wyciągnę z Viki, zostawiam i sam ją zregeneruje :) tak na wszelki wypadek <_<
  • 0

#12 octave

octave
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Dołączył:10 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:OPEL VECTRA B 1.8 X18XE

Napisany 20 sierpień 2012 - 08:54

Czy dam radę ją wymienić samemu? Czy trzeba będzie ustawiać zbieżność? Na co szczególnie zwracać uwagę przy testowaniu, ewentualnym demontażu starej i montażu nowej maglownicy? Dodam że starą maglownice którą wyciągnę z Viki, zostawiam i sam ją zregeneruje tak na wszelki wypadek


Poczytaj i sie zastanów czy dasz rade

http://forum.vectrak...az-regeneracja/
  • 0

#13 marcinek180

marcinek180
  • Forumowicz
  • 7850 postów
  • Dołączył:27 wrz 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Chrzanów
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Czarna VB kombi Y20DTH +chip, 02r.

Napisany 20 sierpień 2012 - 09:09

Dodam, że zbieżność trzeba koniecznie ustawić. W Dąbrowie Górniczej jest gość, który robi maglownice do VB za 480zł jak mu swoją dasz.
  • 0

#14 Rodrigez

Rodrigez
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Dołączył:17 lip 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wolbrom
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Audi A4 B5 AVANT

Napisany 20 sierpień 2012 - 13:00

Dodam, że zbieżność trzeba koniecznie ustawić. W Dąbrowie Górniczej jest gość, który robi maglownice do VB za 480zł jak mu swoją dasz.


Możesz dać mi namiary do gościa?

Poczytaj i sie zastanów czy dasz rade


Czytałem to już kilka razy.. Ale z tego co się dowiedziałem to ponoć śruby się urywają i trzeba dorabiać ;/ Czy są potrzebne tam torxy? I jakieś inne nietypowe klucze?
  • 0

#15 ZeusSs

ZeusSs
  • Forumowicz
  • 947 postów
  • Dołączył:14 kwi 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wołów
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:ASTRA H 1.7 CDTI '08 / ASTRA H 1.4 '06

Napisany 20 sierpień 2012 - 13:16

Rozglądałem się za regenerowanymi i wołają 800zł za regenerowaną i zostawiam starą w rozliczeniu..

Skąd Ty wziąłeś takie ceny? Ja za regenerowaną zapłaciłem jakieś 450 zł i oddałem swoją, a wymianę robiłem sam (jest w cholerę roboty i jest ciasno, ale da radę).

Tutaj masz aukcje z allegro przykładowe:
http://allegro.pl/ma...2562051220.html
http://allegro.pl/pr...2563425650.html
http://allegro.pl/ma...2534419561.html
http://allegro.pl/op...2571318194.html

Oczywiście najlepiej jest wymienić od razu drążki i końcówki kierownicze, bo musisz wszystko ładnie ustawić ;)
  • 0

#16 Rodrigez

Rodrigez
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Dołączył:17 lip 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wolbrom
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Audi A4 B5 AVANT

Napisany 20 sierpień 2012 - 14:17

Oczywiście najlepiej jest wymienić od razu drążki i końcówki kierownicze, bo musisz wszystko ładnie ustawić ;)


Drążki i końcówki mam nowe może mają ze 2tyg... Tyle mi powiedzieli przez telefon.. pytałem się czy na pewno tyle.. w drugim powiedzieli 600zł. Ja też byłem zdziwiony bo kolega do audi A 4 dał 480 czy coś koło tego.. Jeżeli jest za 480 to wolę kupić regenerowaną bo używka nie wiadomo ile podziała...
  • 0

#17 ZeusSs

ZeusSs
  • Forumowicz
  • 947 postów
  • Dołączył:14 kwi 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wołów
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:ASTRA H 1.7 CDTI '08 / ASTRA H 1.4 '06

Napisany 20 sierpień 2012 - 15:54

Drążki i końcówki mam nowe może mają ze 2tyg... Tyle mi powiedzieli przez telefon.. pytałem się czy na pewno tyle.. w drugim powiedzieli 600zł. Ja też byłem zdziwiony bo kolega do audi A 4 dał 480 czy coś koło tego.. Jeżeli jest za 480 to wolę kupić regenerowaną bo używka nie wiadomo ile podziała...

No to masz do wyboru do koloru w poście wyżej za rozsądne pieniądze z gwarancją ;)
  • 0

#18 Rodrigez

Rodrigez
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Dołączył:17 lip 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wolbrom
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Audi A4 B5 AVANT

Napisany 23 sierpień 2012 - 19:58

Dzięki pomocy marcinek180, dał mi namiary na gościa w Dąbrowie Górniczej. Zadzwoniłem i powiedział mi 450zł. za regenerowaną. Z mechanikiem się umówiłem po niedzieli i zrobi mi wymianę plus płyn, ustawienie zbieżności.. w sumie 200zł za całość. Więc wydaje mi się że nie tak źle :)
  • 0

#19 marcinek180

marcinek180
  • Forumowicz
  • 7850 postów
  • Dołączył:27 wrz 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Chrzanów
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Czarna VB kombi Y20DTH +chip, 02r.

Napisany 23 sierpień 2012 - 20:08

w sumie 200zł


W sumie chyba śmieszna cena...

Roboty troszke jest a sama zbieżność to z 60zł
  • 0

#20 SiDoR

SiDoR
  • Forumowicz
  • 897 postów
  • Dołączył:09 kwi 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:EBE
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:VB Caravan X16XEL

Napisany 23 sierpień 2012 - 20:13

W sumie chyba śmieszna cena...


no brzmi ciekawie, chyba że robota też będzie śmiesznie wykonana, co cena też jest śmieszna
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_