Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Nie działa regulacja położenia świateł


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 28 listopad 2005 - 23:39

Proszę o pomoc!
w moim aucie nie działa regulacja położenia świateł.Silniki działają,prad dochodzi,włącznik świateł działa(sprawdzałem u kumpla w jego aucie),i niestety nie podnosi i nie opuszcza.Elektryk też ręce rozkłada.jaka jest przyczyna.Jest to vectraB 1.8 16v
  • 0


#2 Miły

Miły
  • Moderator
  • 13136 postów
  • Dołączył:11 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Międzyzdroje
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:225
  • Auto:VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 29 listopad 2005 - 00:33

to co to za elektryk ?
trzeba wyjąć silniczki i wtedy zobaczyć czy się wysuwają i chowają.
Możliwe że wypięły się z mocowania lustra lampy i silniczki działają ale nie regulują lustra.
Najlepiej jest wymontować lampy bo na zamontowanych jest dosyć ciężko wcisnąć trzpień silniczka w zatrzask(uchwyt) lustra lampy.
  • 0

#3 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 30 listopad 2005 - 11:46

nie było nic ruszane z silnikami a więc jak mogły się odpiąć a zresztą dwa na raz?Tam oprócz pradu dochodzi jakiś sygnał ale z kąd on idzie?
  • 0

#4 ZIZ

ZIZ
  • Klubowicz
  • 4508 postów
  • Dołączył:20 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:79
  • Auto:VB '99 Caravan X16XEL + LPG SGI
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 30 listopad 2005 - 20:01

jakiś sygnał ale z kąd on idzie?

Sygnal idzie z regulatora ktory znajduje sie na lowo od kierownicy, ponize wlacznika swiatel.
  • 0

ur1.jpg


#5 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 01 grudzień 2005 - 12:02

Jeśli chodzi o włącznik świateł to jest on sprawny-sprawdziłem (podmieniłem u kumpla i było u niego ok),a u mnie nie działa.Prawdopodobnie jest jeszcze jakiś sterownik-tylko gdzie?
  • 0

#6 ZIZ

ZIZ
  • Klubowicz
  • 4508 postów
  • Dołączył:20 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:79
  • Auto:VB '99 Caravan X16XEL + LPG SGI
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 01 grudzień 2005 - 12:22

^^^
Nie napisalem o wylaczniku, tylko o regulatorze. Jest tam takie cus. Dzialanie opiera sie bodajze na rezystorze.
  • 0

ur1.jpg


#7 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 01 grudzień 2005 - 23:52

Dzieki ZIZ tylko gdzie dokładnie on się znajduje?Ja tęViki mam dopiero miesiąc a już zdążyła mi sporo krwi napsuć.Jeżdżę na LPG i partacze którzy zakładali instalację stwierdzili że żadnej winy z ich srony się nie dopatrują.okazało się,że na przewodach powietrznych nie było opasek zaciskowych.Jeden z nich spadł idawka paliwa miała lewe powietrze.Oni na komputerze sprawdzali informatyki pier....ne!!!!
straciłem 2 dni czasu na mechanikach nie mówiąc o kasie (za każde kilkanaście minut 50zł).
Ludzie przestrzegam przed Borgazem w Ełku!!!
Jak chcecie być zdrowi to radzę wam nie róbcie tej głupoty co Ja.Jest dobry warsztat w Grajewie obok fabryki płyt wiórowych POLECAM!!!
  • 0

#8 Miły

Miły
  • Moderator
  • 13136 postów
  • Dołączył:11 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Międzyzdroje
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:225
  • Auto:VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 02 grudzień 2005 - 00:04

nie było nic ruszane z silnikami a więc jak mogły się odpiąć a zresztą dwa na raz?Tam oprócz pradu dochodzi jakiś sygnał ale z kąd on idzie?

ale jak ruszasz regulacją świateł w wylączniku to silniczki działają wtedy?
czy podłanczałeś je do sprawdzenia na krótko?
  • 0

#9 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 02 grudzień 2005 - 00:29

Na krótko silniki działają.Pokręcając regulatorem nie ma żadnego efektu.
  • 0

#10 Miły

Miły
  • Moderator
  • 13136 postów
  • Dołączył:11 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Międzyzdroje
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:225
  • Auto:VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 02 grudzień 2005 - 00:41

a sprawdzałeś czy jest napiecie na dwóch przewodach?
tam sa trzy przewody dochodzące do silniczka . na jednym pojawia sie prąd podczas podnoszenia na drugim jest masa a na trzecim pojawia sie prąd jak opuszczasz korektorem światła.
bo bezpieczniki sprawdziłeś? ale to sa te same chyba co od swiateł mijania.
jak dochodzi prad to może zaśniedziały ci styki przy silniczkach? albo kostki do konca sie nie wpinają?
  • 0

#11 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 02 grudzień 2005 - 00:49

To wszystko było sprawdzane (elektryk sprawdzał).2 tyg. temu działało do momentu jak nie wymontowałem włącznika świateł w celu wymiany żarówek(bo były spalone).Myslałem że cośspartaczyłem ale pożyczyłem włącznik od kumpla z samochodu sprawny i efekt był ten sam czyli martwy punkt.
  • 0

#12 Miły

Miły
  • Moderator
  • 13136 postów
  • Dołączył:11 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Międzyzdroje
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:225
  • Auto:VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 02 grudzień 2005 - 00:58

Może ci się wypięły przewody z kostki w którą wchodzi wyłącznik ( co jest raczej nierealne) ale sprawdzić można.
Raczej szukałbym usterki przy tym wyłączniku. jezeli to się stało po jego wymianie.
  • 0

#13 MAKI elk

MAKI elk
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Dołączył:25 lis 2005
  • Skąd:Ełk

Napisany 02 grudzień 2005 - 01:10

O widzisz tego nie sprawdzono.Byc może wsuwki żeńskie w kostce siedzą zbyt głeboko i to może być przyczyną.Jutro sprawdzę i dam odpowiedż.
N A RA !!
  • 0

#14 wasielewskis

wasielewskis
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Dołączył:22 sie 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Granatowa VB HB 96r. 1.8 16V wersja CD

Napisany 04 grudzień 2006 - 23:16

Ja mam dokładnie ten sam problem, zmieniałem żarówkę w wyłączniku zespolonym i przestała działać regulacja świateł, a żarówka jak nie świeci tak nie świeci
  • 0

#15 Miły

Miły
  • Moderator
  • 13136 postów
  • Dołączył:11 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Międzyzdroje
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:225
  • Auto:VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 05 grudzień 2006 - 00:01

A rozbierałeś go?
może potencjometr ci się wysunoł z mocowania? a dokladnie z pokretła regulacji?
  • 0

#16 wasielewskis

wasielewskis
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Dołączył:22 sie 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Granatowa VB HB 96r. 1.8 16V wersja CD

Napisany 05 grudzień 2006 - 00:30

Sprawdzałem tam jest wszystko ok, chcę jeszcze sprawdzić oporności na wyjściu z wyłącznika, ale nie wiem, które to są piny

[ Dodano: Czw 21 Gru, 2006 ]
No i jak MAKI elk rozwiązałeś problem ze swoją regulacją swiateł, jeśli tak, to podziel się bo ja jeszcze nie i zaczyna mi to bardzo dokuczać :)
  • 0

#17 goliat26

goliat26
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Dołączył:09 kwi 2014
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ślaskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Vectra B 2.0 DTI

Napisany 20 sierpień 2014 - 18:54

A ja mam trochę inny problem z regulacją świateł... Nie chodzi tutaj o regulację elektroniczną tylko normalną, ręczną kręcąc "śrubkami" przy reflektorach. Chodzi o to, że kręcąc nimi lampy ani drgną... ani w jedna stronę na maxa ani w drugą stronę na maxa. Światło jest cały czas na takiej samej wysokości. Kręcę śrubą zewnętrzna (bliżej nadkola) ponieważ chcę podnieść światła dlatego, że świecą 1,5m przed auto. Dodam też, że silniczków nie mam więc elektronicznie też nie mam jak ich podnieść.

Czy ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co w lampach może być nie tak i czy da sie z tym jakoś uporać? Czy lepiej od razu pomyśleć o nowych lampach.


  • 0

#18 Miły

Miły
  • Moderator
  • 13136 postów
  • Dołączył:11 lip 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Międzyzdroje
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:225
  • Auto:VC 2,0T GTS Z20NET i LPG :)
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 20 sierpień 2014 - 19:06

Lustra wypadły z zaczepów, zdejmij osłonę żarówek i spróbuj wcisnąć je na bolec.

 


  • 0
Moja była VB: VB 1,6 16V 120KM
.
Moja obecna VC: VC 2,0T 420Nm i 275 KM




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_