Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Jak dobrać uszczelkę pod głowice 1.7 td Isuzu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 cichyirl

cichyirl
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Dołączył:15 sie 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WLKP> Miłosław
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:Opel Vectra C 1.8 GTS

Napisany 13 marzec 2012 - 21:43

Witam !!
Jeśli gdzieś jest już mowa na ten temat to przepraszam bardzo , lecz nie znalazłem. Mam problem typu takiego , że w najbliższym czasie będe musiał wymienić uszczelkę pod głowicą . Zauważyłem że w jednym miejscu wydobywa się olej i przy tym "bąblocze" powietrze. Dziwne bo nie czuje by stracił na i tak niewielkiej mocy. Myśle że wymiana uszczelki pod głowicą pomoże a przy okazji regulacjia zaworów itd.
Mam tylko pytanie czy występują różne grubości owej uszczelki ??? Jak ją dobrać jeśli tak ??/
Bo wyczytałem gdzieś że jest kilka rodzaji !
Dzięki z góry za odpowiedzi i pomoc

Edytowany przez cichyirl, 13 marzec 2012 - 21:45.

  • 0


#2 michal06

michal06
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Dołączył:09 mar 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:P-śl
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:VB 1.7 TD CDX

Napisany 13 marzec 2012 - 22:50

To zalezy kolego czy kiedys była w tym silniku gowica planowana, jak zdejmiesz głowice to zawiez do jakiegoś szpeca co sie tym zajmuje, chyba ze dasz rade odczytac numery na starej uszczelce, tam wszystko bedzie pisało i na podstwaie tego wez nową uszczelkę. ale radził bym ci sprawdzic jak sciągniesz juz to wszystko, szczelnosc głowicy i stan zaworów i ich uszczelniaczy to duzo nie kosztuje a bedziesz miał pewność ze jest wszystko ok.
  • 0

#3 zubek

zubek
  • Moderator
  • 23408 postów
  • Dołączył:29 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:300
  • Auto:VC/03/Y22DTR/SW
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 14 marzec 2012 - 08:20

W oryginale są trzy grubości uszczelek:
97044731 / 6 08 805 USZCZELKA, GŁOWICA CYLINDRÓW, 1.4 MM GRUBOŚCI
97044732 / 6 08 806 USZCZELKA, GŁOWICA CYLINDRÓW, 1.45 MM GRUBOŚCI
97044733 / 6 08 804 USZCZELKA, GŁOWICA CYLINDRÓW, 1.5 MM GRUBOŚCI

Niestety ceny w ASO są takie że taniej wyjdzie ze złota zrobić - 620-700zł :cenzura:
zamienniki po 200-300
  • 0

#4 michal06

michal06
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Dołączył:09 mar 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:P-śl
  • Województwo:podkarpackie
  • Auto:VB 1.7 TD CDX

Napisany 14 marzec 2012 - 12:58

ja dorabiałem uszczelke, i wyszło mi 200 zł i jest moim zdaniem lepiej wykonana niz orgina. jak chcesz mogę ci wysłac namiary tylko ze to w rzeszowie. do 8-cylindrowego silnika zapłaciłem 310 zł tyle ze to do silnika z 1932 z Buicka ale na bloku jest znaczek GM wiec prawie jak opel
  • 0

#5 cichyirl

cichyirl
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Dołączył:15 sie 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WLKP> Miłosław
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:Opel Vectra C 1.8 GTS

Napisany 14 marzec 2012 - 17:36

Dzięki za opowiedzi !!!
No właśnie wiedziałem że jest kilka rodzaji !! Tzn gdzies słyszałem i wolałem się upewnić! Wiem ile kosztują w sklepie zamienniki ale z ceną z ASO to mnie zabiłeś !!! :dash: :dash: Pytałem bo mam do kupienia nową i to jest 1,45 za 50 zł !!!!!!! To jest różnica w cenie prawda! :mysli:
I co teraz? kupić w ciemno? Może będzie pasowała a może nie. Dzięki jeszcze raz za opowiedzi , musze się " z tym przespać"
POZDRAWIAM !!!!!!!
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_