Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
* * * * - 1 głosów

rezystor nawiewu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 tasiorinho

tasiorinho
  • Forumowicz
  • 138 postów
  • Dołączył:18 maj 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:śląskie
  • Auto:vectra b 1.6

Napisany 27 październik 2011 - 17:56

Postanowiłem zobaczyc w jakim stanie jest resystor nawiewu. Vectra b 1996 1.6 klimatronik. ROzebrałóem podszybie , dokopałem sie do dmuchawy wyciagnełem ją i jedyne co tam mam to przewód (czarny-czerwony ) który wchodzi do dmuchawy nie ma rezystora? Czy to mozliwe ,że go nie bylo ? czy ktos go wywalił?
  • 0


#2 he_niu

he_niu
  • Klubowicz
  • 3354 postów
  • Dołączył:04 mar 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:660
  • Auto:VC Kombi 2005 1,9 DTH
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 27 październik 2011 - 18:00

Postanowiłem zobaczyc w jakim stanie jest resystor nawiewu. Vectra b 1996 1.6 klimatronik. ROzebrałóem podszybie , dokopałem sie do dmuchawy wyciagnełem ją i jedyne co tam mam to przewód (czarny-czerwony ) który wchodzi do dmuchawy nie ma rezystora? Czy to mozliwe ,że go nie bylo ? czy ktos go wywalił?

Jesli chodzi co o modul od klimy to masz go przy pedale gazu po jego prawej.
  • 0

TECH 2, zmiana podświetlenia VC/SIGNUM, montaż dodatkowych modułów, wykonuje brakujące  wiązki, montaż min.: SPORT, XENON, BIXENON, ALARM, grzanie foteli, itp. , itd.

Naprawa, montaż, modyfikacje, sprzedaż sprzętu CB.

Car audio, instalacje, wygluszenia...


#3 tasiorinho

tasiorinho
  • Forumowicz
  • 138 postów
  • Dołączył:18 maj 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:śląskie
  • Auto:vectra b 1.6

Napisany 27 październik 2011 - 18:07

nie o to chodzi . to wiem gdzie jest. Chodzi o ten zielony rezystor opornik dmuchawy
  • 0

#4 Bolek

Bolek
  • Moderator
  • 3000 postów
  • Dołączył:06 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzesko
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:647
  • Auto:VB 2.0dth sport, MZ Trophy,linhai 300 4X4, GSX600f
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 27 październik 2011 - 19:11

Skoro masz Climatronik, to nie ma tego zielonego rezystora.
  • 1

Dodany obrazek

Bolek -> Marcin - GG 7812678 Pozdrawiam :)
Moja furmanka

#5 Tasiol

Tasiol
  • Klubowicz
  • 2621 postów
  • Dołączył:07 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:927
  • Auto:Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 27 październik 2011 - 21:16

Zielony rezystor przy dmuchawie odpowiada za trzy biegi (czwarty jest przez przekaźnik) przy ręcznej regulacji. Przy klimatroniku za zmianę prędkości dmuchawy odpowiada moduł tranzystorowy przy pedale gazu.
  • 1

8.gif


#6 Indianin

Indianin
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Dołączył:13 lut 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra b 1.8 X18XE1

Napisany 30 październik 2011 - 20:01

Zielony rezystor przy dmuchawie odpowiada za trzy biegi (czwarty jest przez przekaźnik) przy ręcznej regulacji. Przy klimatroniku za zmianę prędkości dmuchawy odpowiada moduł tranzystorowy przy pedale gazu.

Przy manualu 1-2 bieg rezystor 3-4 przekaznik
  • 1

#7 Tasiol

Tasiol
  • Klubowicz
  • 2621 postów
  • Dołączył:07 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:927
  • Auto:Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 30 październik 2011 - 20:08

Przy manualu 1-2 bieg rezystor 3-4 przekaznik

1-2-3 jest przez rezystor, tylko 4 przez przekaźnik. Bez względu na to czy przed czy po lift. Popatrz na schemat.
  • 1

8.gif


#8 dexter23pl

dexter23pl
  • Forumowicz
  • 2626 postów
  • Dołączył:27 gru 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB CD 1,6 16V XEL,Stag4. obecnie Golf 5

Napisany 30 październik 2011 - 23:05

1-2-3 jest przez rezystor, tylko 4 przez przekaźnik. Bez względu na to czy przed czy po lift. Popatrz na schemat.



dokładnie
  • 1

#9 Hasix

Hasix
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Dołączył:21 paź 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gniew,Jeleń
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:Opel Vectra C GTS 1.8 122 PS Z18XE

Napisany 24 listopad 2011 - 19:28

Zielony rezystor przy dmuchawie odpowiada za trzy biegi (czwarty jest przez przekaźnik) przy ręcznej regulacji. Przy klimatroniku za zmianę prędkości dmuchawy odpowiada moduł tranzystorowy przy pedale gazu.


Witam.
Gdzie szukać tego opornika dmuchawy przy manualnym nawiewie,bo chyba też mi padł(na 1,2,3-nie chodzi,a na 4 w siedzenie wpycha)

pozdr Michał
  • 0

#10 dexter23pl

dexter23pl
  • Forumowicz
  • 2626 postów
  • Dołączył:27 gru 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB CD 1,6 16V XEL,Stag4. obecnie Golf 5

Napisany 24 listopad 2011 - 19:40

musisz zdjąc plastik co jest w podszybiu jak otworzysz maskę . zdjąc terz trzeba wycieraczki. Silnik z opornikiem znajduje się pod filtrem powietrza.
  • 1

#11 Hasix

Hasix
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Dołączył:21 paź 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gniew,Jeleń
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:Opel Vectra C GTS 1.8 122 PS Z18XE

Napisany 24 listopad 2011 - 19:44

musisz zdjąc plastik co jest w podszybiu jak otworzysz maskę . zdjąc terz trzeba wycieraczki. Silnik z opornikiem znajduje się pod filtrem powietrza.


OK.
Dzieki :ok:

pozdr Michal
  • 0

#12 dexter23pl

dexter23pl
  • Forumowicz
  • 2626 postów
  • Dołączył:27 gru 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB CD 1,6 16V XEL,Stag4. obecnie Golf 5

Napisany 24 listopad 2011 - 21:59

tu masz wszystko ze zdjęciami http://www.vectraklu...ka_dmuchawy.htm
  • 0

#13 Tasiol

Tasiol
  • Klubowicz
  • 2621 postów
  • Dołączył:07 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:927
  • Auto:Vectra B 2.0 DTH Sport 1999 Caravan
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 24 listopad 2011 - 23:01

bo chyba też mi padł

Jak się już dobierzesz do rezystora, to zanim go wyrzucisz sprawdź na nim bezpiecznik termiczny, bo jego koszt to tylko kilka złotych.
  • 0

8.gif


#14 pico

pico

    Przewodniczący oddziału Opolskiego

  • Moderator
  • 4005 postów
  • Dołączył:26 lip 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oppeln
  • Województwo:opolskie
  • Nr klubowy:592
  • Auto:Vectra B x18xe `98 i Astra F c16nz `94
  • Oddział VKP:Opolski

Napisany 24 listopad 2011 - 23:15

musisz zdjąc plastik co jest w podszybiu jak otworzysz maskę . zdjąc terz trzeba wycieraczki. Silnik z opornikiem znajduje się pod filtrem powietrza.

Pod filtrem kabinowym ;)
  • 1

Sygnatura zostala usunieta bo byla za fajna i wszyscy zazdroscili :D


#15 Hasix

Hasix
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Dołączył:21 paź 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gniew,Jeleń
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:Opel Vectra C GTS 1.8 122 PS Z18XE

Napisany 28 listopad 2011 - 21:23

Jak się już dobierzesz do rezystora, to zanim go wyrzucisz sprawdź na nim bezpiecznik termiczny, bo jego koszt to tylko kilka złotych.


Rozebrałem to ustrojstwo i okazało się,że padł cały rezystor,a opornik na nim był jdobry.Po wymianie (a w sumie po zakupie na alledrogo przysłano inny niż wymontowałem) i zlożeniu coć dalej mi nie gra.Wszystkie biegi chodzą,ale strasznie burczy,i deska rożdzielcza trochę zgrzyta.Czy wie ktoś co to może być za przyczyna,czy nie jest to wina wiatraka,a może jeszcze coś gorszego.Czy ma to wpływ na pracę tego wentylatora??
  • 0

#16 ADi999

ADi999
  • Forumowicz
  • 1097 postów
  • Dołączył:27 sie 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Częstochowa
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VECTRA B 1.8 16v 96r. wersja CD

Napisany 28 listopad 2011 - 21:38

Może nie do końca go wsunąłeś na swoje miejsce i dlatego burczy i deska drży. W poradzie wystarczy go wysunąć rozbierz wszystko jeszcze raz i sprawdź. Jedynie tak to sprawdzisz.
  • 0

#17 Krzysiek23c

Krzysiek23c
  • Klubowicz
  • 564 postów
  • Dołączył:31 sie 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WPZ Chorzele/WWL Wołomin
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:1013
  • Auto:Vectra B 2001 Z16XE+STAG200
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 03 grudzień 2011 - 17:53

Witam

U mnie nie chodzi na 1 i 2 biegu nawiew, na 3 i 4 jest OK.

I jeszcze co ciekawe, 2 bieg raz na jakis czas sie załącza.

Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_