Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Wymiana tarcz i klocków tył i kloci przód - ile może kosztować


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 goralpm

goralpm
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Dołączył:17 lut 2006
  • Skąd:Manchester_

Napisany 07 maj 2011 - 22:49

Ile w przybliżeniu może kosztować wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył oraz same klocki przód?
Chodzi mi o orientację w cenach lub choćby czasowo ile to może zabrać roboczogodzin. Wstępną cenę dostałem ok 410zł co wydaje mi się lekko zawyżone, ale mogę się mylić.
Dzięki.
  • 0


#2 JarekS

JarekS
  • Administrator
  • 9234 postów
  • Dołączył:27 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:511
  • Auto:Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 07 maj 2011 - 23:15

I tak faktycznie jest :), mylisz się nie są to duże pieniądze.
Koszt tarcz na tył to jakieś 200 zł w IC ze zniżkami + klocki jakieś 80 zł oś tylna i ok 120 oś przednia.
Tak więc moim zdaniem jest to nawet za malo, prawdopodobnie chce to zrobić na jakiś najtańszych częściach.

Lecąc po taniości, najtańsze części:
klocki tył 50 zł
tarcze tył 140 zł
klocki przód 80 zł
zestaw naprawczy 20 zł

Co daje 290 zł, czyli 120 zł za robotę co i tak jest bardzo dobrą ceną. Przy wymianie dla sprawnej osoby schodzi się ok 3h
  • 0

VC by JarekS
Poprzednia zabaweczka Vb 2.0/2.5
Nie udzielam odpowiedzi na pytania techniczne zadawane za pośrednictwem pw!!!!


#3 hosiek

hosiek
  • Klubowicz
  • 1320 postów
  • Dołączył:07 lut 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Koszalin/Stargard Szczeciński
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:907
  • Auto:VC OPC LINE 2.0 T 175KM 2006 r
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 07 maj 2011 - 23:38

popieram kolege
  • 0

Dodany obrazek


W dzisiejszych czasach luksusem nie jest drogie auto, luksusem jest jeździć VECTRĄ


#4 SNOWSURFER

SNOWSURFER
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Dołączył:11 sie 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:warszawa/natolin
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Szwedzkie

Napisany 08 maj 2011 - 00:19

Dobrze gada, bedzie mial tarcze harta albo inne super spowalniacze:)
  • 0
http://img98.imagesh...5c3e5c9760e.jpg
Mój odnośnikDodany obrazek[/URL]
Jazda na Castrolu to jak powolne podcinanie gałęzi, na której siedzisz...
Była Vectra B X25XE :(Peugeot 406 2.0 16v, Saab 95 przedlift Aero Sedan Jest Saab 95 Aero Kombi FL

#5 Furman

Furman
  • Przyjaciel VKP
  • 1611 postów
  • Dołączył:19 paź 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:VB HB C20XE

Napisany 08 maj 2011 - 02:38

I tak faktycznie jest :), mylisz się nie są to duże pieniądze.
Koszt tarcz na tył to jakieś 200 zł w IC ze zniżkami + klocki jakieś 80 zł oś tylna i ok 120 oś przednia.
Tak więc moim zdaniem jest to nawet za malo, prawdopodobnie chce to zrobić na jakiś najtańszych częściach.

Lecąc po taniości, najtańsze części:
klocki tył 50 zł
tarcze tył 140 zł
klocki przód 80 zł
zestaw naprawczy 20 zł

Co daje 290 zł, czyli 120 zł za robotę co i tak jest bardzo dobrą ceną. Przy wymianie dla sprawnej osoby schodzi się ok 3h

dodaj jeszcze szczęki do tarczo bębnów (ręczny) na tył za 60pln-ów :) jak wszystko to wszystko... chyba nie wsadzi starych....

więc te 410zł to naprawdę okazyjna cena lub jakiś badziew chce założyć, albo... to cena samych części :lol:

Edytowany przez Furman, 08 maj 2011 - 02:41.

  • 0

#6 drano

drano
  • Forumowicz
  • 3086 postów
  • Dołączył:29 sty 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:Vectra b 20 DTI Caravan

Napisany 08 maj 2011 - 06:56

Ja to pytanie rozumiem w ten sposób-kwota 410 zł dotyczy samej robocizny wymiany ,wtedy ta kalkulacja wygląda nieco inaczej :rolleyes:

Może żle to rozumiem,ale z drugiej strony kolega nie pisałby o podejrzenu zawyżania ceny i nie pytał o roboczogodziny-pomijając cenę części.

Edytowany przez drano, 08 maj 2011 - 07:29.

  • 0

#7 goralpm

goralpm
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Dołączył:17 lut 2006
  • Skąd:Manchester_

Napisany 08 maj 2011 - 15:21

Ja to pytanie rozumiem w ten sposób-kwota 410 zł dotyczy samej robocizny wymiany ,wtedy ta kalkulacja wygląda nieco inaczej :rolleyes:

Może żle to rozumiem,ale z drugiej strony kolega nie pisałby o podejrzeniu zawyżania ceny i nie pytał o roboczogodziny-pomijając cenę części.



Dokładnie mnie zrozumiałeś:)))
Chodzi mi tylko o koszt robocizny.
Tarcze z klockami na tył i klocki na przód mogę kupić za ok. 315 zl. Ponoć oryginalne oplowskie. Tak pisze na stronie sprzedawcy, na ile to prawda to nie mam pojęcia.
  • 0

#8 pudeleQ

pudeleQ
  • Forumowicz
  • 3143 postów
  • Dołączył:02 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ostrołęka / Olsztyn
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Viki B 1.6, 3.2

Napisany 08 maj 2011 - 15:39

To jak za samą wymiane 410 zł to ktoś się z zagalopował troche.
  • 0

#9 polak322

polak322
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Dołączył:18 lis 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WARSZAWA (Rembertów)
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Opel Vectra B 98r 2.0 DTI

Napisany 11 maj 2011 - 22:28

To ja Ci mogę wymienić te tarcze + klocki za 100zł ;) Tydzień temu wymieniałem w swojej Viki przód i tył (przód ATE - tarcze + klocki 320zł; tył: tarcze SBS - 170zł, klocki ATE - 80zł)
Tarcze i klocki kupowane w RS Auto Części w Milanówku... Mają bardzo dobre ceny (wysokie rabaty)
  • 0

#10 robertoz

robertoz
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Dołączył:18 maj 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:kuj-pom
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Vectra 2.0 DTi 130 PS 290 NM Kombi

Napisany 13 maj 2011 - 20:01

ja wymieniałem wszystkie tarcze i klocki na nowe u mechanika który wymieniał mi pompe wtryskową i zapłaciłem za robote 150 zł...400 to przesada.
  • 0

#11 juzek85

juzek85
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Dołączył:10 maj 2012
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:vectra b 1.8

Napisany 04 lipiec 2012 - 12:22

Witam mam vectreb 1.8 16v 98 r. hatchback
i mam pytanie jaki wymiar klockow nalezy kupic niestety nie mam mozliwosci zmierzania starych, a pytam bo sa dwa rodzaje do tego auta

a i czy numer silnika ma tu wpływ
  • 0

#12 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12167 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 04 lipiec 2012 - 13:09

jak w sklepie nie wiedza jakie to idz do innego sklepu
bo w tym pracuja idioci
numer silnika jak najbardziej ma znaczenie
tak samo jak ilosc srub w kolach
  • 0

#13 ZOHAN

ZOHAN
  • Klubowicz
  • 230 postów
  • Dołączył:21 lut 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:kępno
  • Województwo:wielkopolskie
  • Nr klubowy:998
  • Auto:Vectra 2.0DTL 82KM '97, Astra H 1,7CDTI 80KM '05
  • Oddział VKP:Wielkopolski

Napisany 04 lipiec 2012 - 14:18

Numer silnika nie ma wpływu i jeszcze się z tym nie spotkałem

Ale nr VIN owszem ...
TRW GDB1271 (klocki przód) - od 08.1998 wysokość 74,2mm , długość 156,4mm grubość 19,5mm (tego nie zmierzysz bo to grubość nowego klocka) od nr podwozia: X1000001 , X7000001 , XL000001 , XS/XP/X5


TRW GDB1300 (klocki przód) - do 07.1998 wysokość 52,8mm , długość 156,4mm grubość 18,1mm (j.w.) te są z drutem na zacisku widać z zewnątrz do nr podwozia : W1999999 , W5276825 , W7999999 , XL999999 , WS/WP

Jak masz felge alu i widać przez nie klocki to będziesz widział.. jak nie to wstaw tu foto albo mms to Ci powiem jakie masz..


fotki klocków zobacz sobie na alledrogo pl

Pozdrawiam

Edytowany przez ZOHAN, 04 lipiec 2012 - 14:23.

  • 0

#14 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12167 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 04 lipiec 2012 - 14:24

podajac samo 1,8 w sklepie moga sie zapytac czy to x18xe czy x18xe1 albo y/z18xe
wiadomo ze byly montowane w roznych okresach
a co z tym sie wiaze ??
np piasty na 5 srub w modelach poliftowych
wiec jak najbardziej ma to cos do klockow
  • 0

#15 ZOHAN

ZOHAN
  • Klubowicz
  • 230 postów
  • Dołączył:21 lut 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:kępno
  • Województwo:wielkopolskie
  • Nr klubowy:998
  • Auto:Vectra 2.0DTL 82KM '97, Astra H 1,7CDTI 80KM '05
  • Oddział VKP:Wielkopolski

Napisany 04 lipiec 2012 - 14:54

Przepraszam za OT ale... Pracuje w sklepie ładnych pare lat i wiem że do klocków nie potrzebny mi kod silnika chyba że szukam rozrządu .... i nie musze więcej się tłumaczyć bo jest to bezużyteczne

Aha.. i nie jestem, jak to nazwałeś.. "idiotą"
  • 0

#16 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12167 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 05 lipiec 2012 - 06:34

przykro mi bardzo ze wziales to ''do siebie''
zajmuje sie mechanika od wielu lat i wiem jacy portrafia byc sprzedawcy
ich wiedza czasem jest zerowa
po numerze VIN nie potrafia namierzyc czesci
w tym momencie informacja jak np ilosc srub mocujacych kola jest dosc znaczaca
sa inne uklady hamulcowe zastosowane
wiele razy sam musze podawac numer czesci jaka potrzebuje
nieraz klient ktory sam kupil czesci musial je jechac wymienic
bo zle mu ''dali''w sklepie
wiec nie tlumacz mi jak sie czesci kupuje albo sprzedaje

Ty moze i jestes kumaty
chwala CI za to
takich kumatych to moze z 5 spotkalem w calym moim zyciu ;)

Edytowany przez gawlak, 05 lipiec 2012 - 06:35.

  • 0

#17 ZOHAN

ZOHAN
  • Klubowicz
  • 230 postów
  • Dołączył:21 lut 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:kępno
  • Województwo:wielkopolskie
  • Nr klubowy:998
  • Auto:Vectra 2.0DTL 82KM '97, Astra H 1,7CDTI 80KM '05
  • Oddział VKP:Wielkopolski

Napisany 05 lipiec 2012 - 07:16

przykro mi bardzo ze wziales to ''do siebie''
zajmuje sie mechanika od wielu lat i wiem jacy portrafia byc sprzedawcy
ich wiedza czasem jest zerowa
po numerze VIN nie potrafia namierzyc czesci
w tym momencie informacja jak np ilosc srub mocujacych kola jest dosc znaczaca
sa inne uklady hamulcowe zastosowane
wiele razy sam musze podawac numer czesci jaka potrzebuje
nieraz klient ktory sam kupil czesci musial je jechac wymienic
bo zle mu ''dali''w sklepie
wiec nie tlumacz mi jak sie czesci kupuje albo sprzedaje

Ty moze i jestes kumaty
chwala CI za to
takich kumatych to moze z 5 spotkalem w calym moim zyciu ;)



:)
  • 0

#18 universe

universe
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Dołączył:02 kwi 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Vectra B FL, 2.0 16V, LPG Stag 300-4 PLUS

Napisany 05 lipiec 2012 - 14:13

Tydzień temu wymieniałem w swojej Viki przód i tył (przód ATE - tarcze + klocki 320zł)


Ile taki zestaw będzie kosztował w IC ze zniżkami po hurcie?
  • 0

#19 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12167 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 05 lipiec 2012 - 20:08

zadzwon i zapytaj
  • 0

#20 KRIS R

KRIS R
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Dołączył:20 mar 2012
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Chełmża
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Opel Vectra B 1,6 16v 98r

Napisany 13 lipiec 2012 - 14:19

Klocki i tarcze bardzo łatwo zmienić samemu, jeżeli oczywiście ma się trochę narzędzi i miejsce.
Sam niedawno zmieniałem w viki i fordzie. Mechaniory to często zdierają!!!
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_