Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Problem z paleniem!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 borys661

borys661
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Dołączył:01 maj 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Corsa 1.2 16v KAT + LPG 2003r. 55kW

Napisany 01 maj 2011 - 11:24

Witam !! Mama bardzo kłopotliwy problem z Vectra B 2.0 DI 16v 82kM . Tzn. : Kiedy auto stoi kilka dni w ciepłym garażu czy na polu nie chce zapalić a jeśli zapali do po chwili zgaśnie . Odkręciłem filtr i okazało się że jest w nim tylko w połowie paliwo . Zalałem filtr ON a potem odłączyłem przewód zasilający pompę i wstrzyknąłem paliwo strzykawką założyłem przewód szczelnie na filtr i próbowałem odpalić i po 30sek załapał i nie ma problemu. Ten problem powtarza się tylko po dłuższym postoju , mogę auto przepalać ale nie zawsze dam rade a zresztą to pół środek . Powiem jeszcze że mam założone zaworki bezzwrotne przed i za filtrem ( obawiam się że może to ich wina że padły ) Bardzo proszę o jakieś porady , które mógłbym wykonać sam a potem ewentualnie zabrać auto do mechanika bo wydaje mi się że to mały szczególik który może wymagać prostego rozwiązania. Mam też takie pytanie czy w baku znajduje się jakaś pompka i czy to może być jej wina ??
  • 0


#2 LLukaszewicz

LLukaszewicz
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Dołączył:12 cze 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Pułtusk
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra 2.2 DTI

Napisany 01 maj 2011 - 12:42

Kolego zapowietrza ci się układ paliwowy. Poczytaj na forum o zapowietrzaniu jest tego całe mnóstwo...
  • 0

#3 borys661

borys661
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Dołączył:01 maj 2011
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Corsa 1.2 16v KAT + LPG 2003r. 55kW

Napisany 01 maj 2011 - 13:02

Zapowietrzenie jest raczej skutkiem , ale gdzie jest paliwo - skoro zalewam pompę dwiema dużymi strzykawkami ? i skoro się zapowietrza to czemu się to nie dzieje gdy auto jest w ruchu kiedy układ pracuje i prawdopodobieństwo jest większe zapowietrzenia . Mam zamiar wymienić przewody od przelewu uszczelki w filtrze.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_