Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Brak mocy opel vectra b 1.6 16V ecotec


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 Maniek19899

Maniek19899
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:22 lut 2011
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Vectra B kombi 1.6 16V ECOTEC

Napisany 22 luty 2011 - 22:22

Witam, mam dość nietypowy problem z moim autem , gdzie nawet mechanik rozklada rece. Mianowicie jechalem sobie autostrada ok 140 i odpuscilem mu na chwile do 110 chcialem przyspieszyc ale on juz nie miał mocy gdzie nigdy nie mial problemu nigdy z przyspieszaniem nawet to wiekszych predkosci, potem juz nawet od 100-120 nie moglem przyspieszyc a teraz doszło do tego ze na 3 biegu juz nie idzie czyli od ok 70-80 na godzine. Nie ma tu wpływu temperatura silnika. Pojechalem do mechanika podpial mnie pod komputer, gdzie nie wykazal zadnych bledow zrobil checka i reaguje normalnie.. obstawial katalizator wiec nacial przed nim wylot ale dalej bylo tak samo wiec zaspawali, wymienili filtr paliwa, sprawdzili filtr powietrza ale byl czysty,sprawdzili rowniez zawor EGR i nic, brak oznak jakichkolwiek zaciagania lewego powietrza bo rury wporzadku i laczenie szczelne, byla opcja czyszczenia przeplywomierza ale moj egzemplarz go nie posiada(tak mi powiedzial mechanik)wiec zalalm V power i przegonilm go troche ale to nie pomoglo wiec wymienili pompe paliwa co dalo niewielka poprawe na chwile potem wycieli katalizator i wstawili rure ale to pomoglo tylko na 1 i 2 bieg jak wrzuce 3 i pedal w podloge to juz nie mam mocy (odpuszczanie pedalu nie pomaga) podpial mnie jeszcze raz pod komputer zresetowal wszystko co sie dalo i na tym sie skonczylo bo rozlozyl rece i nie wie co z tym fantem zrobic, cisnienie na cilindrach prawidlowe, swiece niedawno wymieniane brak falowania obrotow wiec wszystko gra z przewodami...
Chlopaki pomozcie bo mi juz rece i nogi opadaja i nie wiem co mam z tym zrobic i co to jest.... Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
  • 0


#2 Sylvvek

Sylvvek
  • Forumowicz
  • 776 postów
  • Dołączył:06 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łososina Dolna
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:VB 1.8 16V + LPG Stag4

Napisany 22 luty 2011 - 22:30

iskra jest na wszystkich 4 cylindrach? sprawdzali sprezanie na cylindrach? sonde pomierzyli?


EDIT: Skad jestes dokladnie kolego?

Edytowany przez Sylvvek, 22 luty 2011 - 22:31.

  • 0

#3 nanek84

nanek84
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Dołączył:03 lut 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Małomice-BL(Bilzen)
  • Województwo:lubuskie
  • Auto:Vikunia B było X16XEL jest C20XE

Napisany 22 luty 2011 - 22:31

Może coś z czujnikami Ci nawala,czujnik temp.cieczy co podaje Ci sygnał na kompa,może to być walnięte...lub coś z sondą lambda...bankowo coś ze sterowaniem dawki paliwa będzie...sprawdź te rzeczy najlepiej od takiej samej Vectry podmienić i się przejechać,może to coś Ci pomoże...proponuję i cewkę sprawdzić może nie daje takiej iskry jak trzeba na wyższych obrotach...
  • 0

#4 Maniek19899

Maniek19899
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:22 lut 2011
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Vectra B kombi 1.6 16V ECOTEC

Napisany 22 luty 2011 - 22:35

Iskra jest bo jak nie mialem kiedys to wiem jak sie zachowywal inaczej calkiem silnik pracowal, jestem z czestochowy ale mieszkam obecnie w krk, wszystko sprawdzali na kompie resetowali i zadnych bledow nic a nic, sprawdzali sprezanie i nic...i to nie jest zalezne od obrotow bo mozna go na biegu 1 i 2 krecic do odciecia a na 3 chodzby nie wiem co to go nie wkrecisz tak wysoko potrzebowalbys chyba pasa startowego 10 kilometrowego

Edytowany przez Maniek19899, 22 luty 2011 - 22:36.

  • 0

#5 Sylvvek

Sylvvek
  • Forumowicz
  • 776 postów
  • Dołączył:06 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łososina Dolna
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:VB 1.8 16V + LPG Stag4

Napisany 22 luty 2011 - 22:51

hm. czyli po prostu stracil koniki i to duzo. ja bym sie jeszcze pobawil w sprawdzenie rozrzadu czy nie przeskoczyl gdzies o zabek i posprawdzal czujniki walu itp...
  • 0

#6 Maniek19899

Maniek19899
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:22 lut 2011
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Vectra B kombi 1.6 16V ECOTEC

Napisany 22 luty 2011 - 22:52

nie mogl stracic konikow bo na 1 i 2 tez by nie mial mocy ciagnac a ciagnie az do odciecia bez problemu, brak bledow czujnikow walu bo jesli sie pieprza to zawsze pokazuja blad tak mi powiedziano
  • 0

#7 Sylvvek

Sylvvek
  • Forumowicz
  • 776 postów
  • Dołączył:06 paź 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Łososina Dolna
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:VB 1.8 16V + LPG Stag4

Napisany 22 luty 2011 - 22:55

no to ciekawe rzeczy. twierdzisz ze 1,2 i but do spodu i idzie jak przed awaria?
  • 0

#8 Maniek19899

Maniek19899
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Dołączył:22 lut 2011
  • Województwo:małopolskie
  • Auto:Opel Vectra B kombi 1.6 16V ECOTEC

Napisany 28 luty 2011 - 23:18

nooo idzie jak burza jeszcze po wycieciu kata nawet lepiej ale tylko na tych 1 i 2

chlopaki podpowiedzcie cos bo nie wiem co robic z tym fantem... i nie wiem nawet czy moge jezdzic czy lepiej zeby auto stalo...

No panowie i sprawa się wyjaśniła... szlag całkiem trafił moje auto aż przestało jeździć, co się okazało zawor padł na jednym garze a co najlepsze na biegu jałowym wszystko było ok dlatego komputer nic nie pokazywał, dopiero teraz jak już się nie dało jeździć wcale wyszło szydło z worka...
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_