Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

3.0 v6 co oznaczają te błędy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 nika84-24

nika84-24
  • Forumowicz
  • 1401 postów
  • Dołączył:18 lip 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:knurów
  • Województwo:DE
  • Auto:insignia kombi 2.0cdti

Napisany 15 listopad 2010 - 18:44

witam wszystkich i proszę pomoc. Posiadam Signum 3.0 v6 Y30DT 2004 rok, przebieg 160.000 km i już dwa razy pokonując trasy powyżej 100km silnik podczas jazdy przechodzi w tryb serwisowy i nie ma mocy (max 3000obr/min) na każdym biegu ale zaraz po zatrzymaniu, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Zauważyłem również ze auto szarpie miedzy 1500 a 3000 obrotów podczas jazdy ze stałą prędkościa a przyspieszanie tez nie odbywa się płynnie tylko szarpie. Byłem dzisiaj na odczytaniu błędów, oto one:

P0100 LUFTMENGER- /MASSENMESSER - funktion fehlerhaft
P0105 SAUGROHRDRUCK-SENSOR - funktion fehlerhaft
P0110 ANSAUGLUFT-TEMPERATUR-SENSOR - signal fehlerhaft
P0190 DRUCKSENSOR DRUCKVERTEILERROHR ( KRAFTSTOFFDRUCK) - signal fehlerhaft
P0621 GENERATOR - spannungsversongung kl.61 (L)fehlerhaft
P0650 MOTOR-KONTROL-LAUCHTE (MIL)KONTROLLE - stromkreis fahlerhaft
P0235 LADERDRUCKSENSOR - signal fehlerhaft
P1571 BREMSLICHTSCHALTER - signal fehlerhaft
P1530 klima kompresor relais - funktion fehlerhaft
P0409 ABGAS-RUECKFUEHR-VENTIL-SENSOR A - stromkreis fehlerhaft
P1235 POSITIONSSENSOR LEISCHAUFEL-REGELSTANGE - stromkreisfehlerhaft
P1070 ANSAUGLUFT-TEMPERATUR-SENSOR - signalfehlerhaft
P0615 STARTER-RELAIS - stromkreis fehlerhaft
P1565 TEMPOMAT -funkton ESP fehlerhaft

dla mnie to czarna magia od czego zacząć? co to może oznaczać? wykasowałem już błędy. Niestety auto muszę cały czas używać puki nie wrócę do Polski a to dopiero na święta, czy mogę nim dalej jeździć?

Edytowany przez nika84-24, 07 luty 2011 - 17:49.

  • 0


#2 witek_p

witek_p
  • Forumowicz
  • 1581 postów
  • Dołączył:14 sty 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB X20XEV 98'

Napisany 15 listopad 2010 - 19:22

http://forum.vectrak...post__p__453031

Podjedz na sprawdzenie ładowania do porządnego warsztatu zajmującego się elektryką samochodową, mają specjalne przyżądy, ja stawiam że masz problemy z ładowaniem po nagrzaniu altka.


Reszta błędów to pewnie od tego jak napięcie siądzie.
  • 1

#3 nika84-24

nika84-24
  • Forumowicz
  • 1401 postów
  • Dołączył:18 lip 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:knurów
  • Województwo:DE
  • Auto:insignia kombi 2.0cdti

Napisany 07 luty 2011 - 23:16

PO przejechaniu 1200km od czyszczenia EGR (robił to warsztat, wiec nie ma pewnosci czy dobrze to wykonali) znowu te same problemy, 50km jazdy i autko z kluczykiem, wiec zjezdzam na parking, gasze auto, chwile czekam, odpalam i jade dalej. Po kilku km znowu pojawia sie autoz kluczem ale po 2 sekundach gasnie i pojawia sie kontrolka od emisji spalin i silnik pracuje w trybie serwisowym mimo ze auto z kluczykiem juz nie swieci. Gaszenie auta na chwile nie pomaga tylko dłuzszy postój (ponad 15 min) uzdrawia auto na jakis czas. W pomiedziałek lub wtorek jade na komputer to bede wiedział wiecej. Jeśli ktos podejrzewa powody lub ma jakies rady prosze pisac. Wiem ze nikt wróżką nie jest ale.... Dzieki ;)

Auto postało przez noc i rano po odpaleniu kontrolka od emisji spalin dalej sie świeci ale silnik pracuje juz normalnie. Dziś lub jutro podjadę na kompa to dam znać co i jak.

Jestem już po odczytaniu błędów:
P0100 , P0105,
P0560 , P0621,
P0650 , P0190,
P0235 , P0235,
P1571 , P1530,
P0409 , P0409,
P1235 , P0615,
P0615,
Lista jest trochę długa ale to przez to, że tydzień temu zdechł mi akumulator. Bardzo proszę niech się ktoś wypowie od czego mam zacząć eliminowanie usterki, co mogą te błędy oznaczać?

Biorę pod uwagę tylko P0105 (czujnik ciśnienia na kolektorze), P0235 (czujnik doładowania turbo), P0409 (EGR- zobacze co w nim siedzi), jutro idę rozebrać i wyczyścić zobaczymy czy po tym zabiegu problem powróci, przy okazji zobaczę też kolektor.
  • 0

#4 jozek174

jozek174
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Dołączył:06 maj 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Opel Vectra C 2.0 DTH

Napisany 08 luty 2011 - 21:50

witam
ma ktos moze tlumaczenie bledow na litere B po polsku oczywiscie
  • 0

#5 nika84-24

nika84-24
  • Forumowicz
  • 1401 postów
  • Dołączył:18 lip 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:knurów
  • Województwo:DE
  • Auto:insignia kombi 2.0cdti

Napisany 08 luty 2011 - 23:01

widziałem gdzieś już szukam.... [topic='kody OBD ']http://astra-g.pl/viewtopic.php?t=432[/topic] w tym wątku gdzeiś na dole strony są po polsku a na następnej po angielsku
  • 0

#6 jozek174

jozek174
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Dołączył:06 maj 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Opel Vectra C 2.0 DTH

Napisany 09 luty 2011 - 17:56

dzieki, kto wie co oznacza taki blad "Steering wheel controls Entertainment Circuit Malfunction" cos o kierownicy wielofunkcyjnej ale co:(( tlumaczenie translatorem nie wiele pomaga a blad to B 28 10

Edytowany przez jozek174, 09 luty 2011 - 17:57.

  • 0

#7 nika84-24

nika84-24
  • Forumowicz
  • 1401 postów
  • Dołączył:18 lip 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:knurów
  • Województwo:DE
  • Auto:insignia kombi 2.0cdti

Napisany 09 luty 2011 - 21:26

"awaria obwodu ( połączenia )kierownicy wielofunkcyjnej" ale nie znam sie na tyle żeby powiedzieć co dokładnie jest powodem :)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_