Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

żarówki H7


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 16 wrzesień 2010 - 19:44

Witam, posiadam veki 1.8 16v 99rok przed liftowa, mam pytanie odonosnie zarowek H7 posadan veki juz 1,5 roku przejechalem ponad 50000km i co 3 miechy musze wymienac zarowki leci juz 3 komplet zarowek... kupowalem i tanie i z tych lepszych (boscha), wszystkie dzialaja po 3 miechy czy to jest normalne? tez u was tak padaja zarowki?? jak nie padnie z lewej strony to z prawej...;/ i tak caly czas...
  • 0


#2 Xspeed

Xspeed
  • Przyjaciel VKP
  • 2753 postów
  • Dołączył:13 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gostynin
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Vectra B 2.0 16v Karawan CD i inne :)

Napisany 16 wrzesień 2010 - 19:46

Zmierz napiecie na kostkach od zarowek.
czy przy zakladaniu dotykasz palcami banke zarowki ??
  • 0

#3 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 16 wrzesień 2010 - 19:53

baniek nie dotykam a i tak dzialaja gora 3 miechy...;/ to nie tylko padaja h7 z tylu tez jak nie stopu to postojowki itp...


  • 0

#4 Xspeed

Xspeed
  • Przyjaciel VKP
  • 2753 postów
  • Dołączył:13 cze 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gostynin
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Vectra B 2.0 16v Karawan CD i inne :)

Napisany 16 wrzesień 2010 - 19:59

posprawdzaj jakie napiecie prad do nich dochodzi :)

i poczekaj na wypowiedz ravcia :)

Edytowany przez Xspeed, 16 wrzesień 2010 - 20:00.

  • 0

#5 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 16 wrzesień 2010 - 20:04

oki sprawdze jutor dam odp co i jak wyglada:)
  • 0

#6 dexter23pl

dexter23pl
  • Forumowicz
  • 2627 postów
  • Dołączył:27 gru 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląskie
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB CD 1,6 16V XEL,Stag4. obecnie Golf 5

Napisany 16 wrzesień 2010 - 20:45

Wygląda to ewidentnie na zawyżone napięcie dawane przez alternator.
  • 0

#7 Sebek_DTR

Sebek_DTR
  • Forumowicz
  • 521 postów
  • Dołączył:30 paź 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:BMW E36 Cabrio

Napisany 16 wrzesień 2010 - 21:49

czyli prawdopodobnie regulator napiecia
  • 0
Dodany obrazek

#8 Banned

Banned
  • Banned
  • 7277 postów
  • Dołączył:01 lip 2009
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2010 - 22:11

chlopaki juz napisali co masz zrobic :P
sprawdzic napiecie aku i ladowania, stan zlaczy.
bardzo mozliwe ze za regulator siadl i podaje zawyzone napiecie przez co padaja zarowki :)
  • 0
Użytkownik ma zablokowaną możliwość korzystania z forum (w tym odpowiedzi na PW) z uwagi na rażące naruszenie regulaminu - Administracja VKP

#9 kukli

kukli
  • Forumowicz
  • 387 postów
  • Dołączył:27 sie 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Dzierżoniów / Świdnica
  • Województwo:dolnośląskie
  • Auto:Nighthawk VC GTS 2.2

Napisany 16 wrzesień 2010 - 23:34

i poczekaj na wypowiedz ravcia :)

Definicja pomocy typu "co zrobić?" dotyczącej elektryki - poczekaj na ravcia :haha:
  • 0

#10 Banned

Banned
  • Banned
  • 7277 postów
  • Dołączył:01 lip 2009
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2010 - 23:39

ja mysle ze szybciej odpowiedz znajda w szukajce :P ona jest zawsze a ja nie ;)))))))
  • 0
Użytkownik ma zablokowaną możliwość korzystania z forum (w tym odpowiedzi na PW) z uwagi na rażące naruszenie regulaminu - Administracja VKP

#11 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 17 wrzesień 2010 - 17:51

Witam, wyglada to tak zarowki napiecie 13V a ako 14V co teraz?
  • 0

#12 witek_p

witek_p
  • Forumowicz
  • 1665 postów
  • Dołączył:14 sty 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:VB X20XEV 98'

Napisany 17 wrzesień 2010 - 18:06

Tak równo, czym to mierzyłeś ? Podaj napięcia z dokładnością do 1 miejsca po przecinku przynajmniej w takich opcjach: 1. samochód zgaszony 2. samochód odpalony na wolnych obrotach 3. samochód odpalony przy obrotach ok 3 tyś 4. samochód odpalony na wolnych obrotach + włączone światła i szyba ogrzewana 5. samochód odpalony przy obrotach ok 3 tyś + włączone światła i szyba ogrzewana Wtedy będzie mozna coś powiedzieć o regulatorze.

Edytowany przez witek_p, 17 wrzesień 2010 - 18:06.

  • 0

#13 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 18 wrzesień 2010 - 11:17

1. Samochod zgaszony- 12,40V
2. Samochod odpalony wolne obr.- 13,85V
3. Samochod odpalony obroty 3 tys- 13,80V
4. Samochod odpalony wolne obroty+ swiatla i szyba- 13,55V
5. Samochod odpalony obroty 3 tys+swiatla i szyba- 13,60V

6. kostka na swiatlach wolne obroty- 13,15V
7. Kostka na swiatlach obroty 3 tys- 13,21V

Wystarcza takie parametry?

Ako jest nowe posiadam je 2 miechy

Edytowany przez Spawacz, 18 wrzesień 2010 - 11:16.

  • 0

#14 Sebek_DTR

Sebek_DTR
  • Forumowicz
  • 521 postów
  • Dołączył:30 paź 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:BMW E36 Cabrio

Napisany 18 wrzesień 2010 - 11:19

1. Samochod zgaszony- 12,40V
2. Samochod odpalony wolne obr.- 13,85V
3. Samochod odpalony obroty 3 tys- 13,80V
4. Samochod odpalony wolne obroty+ swiatla i szyba- 13,55V
5. Samochod odpalony obroty 3 tys+swiatla i szyba- 13,60V

6. kostka na swiatlach wolne obroty- 13,15V
7. Kostka na swiatlach obroty 3 tys- 13,21V

Wystarcza takie parametry?

Ako jest nowe posiadam je 2 miechy

Powiem tak, moim skromnym zdaniem alternator nadaje sie do regeneracji :)
Bo masz niskie ładowanie, jeszcze jak wlaczysz radio nawiew ogrzewanie szyby to pewnie
nie bedziesz mial ladowania.

PS pisze sie Aku :P
  • 0
Dodany obrazek

#15 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 18 wrzesień 2010 - 12:01

Ja pytam sie o zarowki a nie o aku co to ma za wplyw na przepalanie sie zarowek bo nie rozumiem?
to jak aku jest nie dobre to ja je oddam na gwarancjie i dadza mi inne.
Ile powinno miec aku bez wlaczenia 12,60-12,80?
skoro ja mam 12,40 to ja zaraz je oddam i cos z tym fantem zrobia...
No i prosze o odp. na temat zarowek o glownie to o zarowki mi chodzilo
  • 0

#16 Sebek_DTR

Sebek_DTR
  • Forumowicz
  • 521 postów
  • Dołączył:30 paź 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:BMW E36 Cabrio

Napisany 18 wrzesień 2010 - 12:27

Ja pytam sie o zarowki a nie o aku co to ma za wplyw na przepalanie sie zarowek bo nie rozumiem?
to jak aku jest nie dobre to ja je oddam na gwarancjie i dadza mi inne.
Ile powinno miec aku bez wlaczenia 12,60-12,80?
skoro ja mam 12,40 to ja zaraz je oddam i cos z tym fantem zrobia...
No i prosze o odp. na temat zarowek o glownie to o zarowki mi chodzilo

Po naladowaniu mam na aku 14, nawet powyzej, a jak na samochodzie to zaraz sprawdze
  • 0
Dodany obrazek

#17 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 18 wrzesień 2010 - 12:47

Sprawdzalem na swiatlach mijania i drogowych mam 13,35
a na makszymalnym sprzacie radio nawiewy swiatlaa ogrzewania bylo 13,20
na gwarancij od aku jest napisane ze aku 12v na wlaczonym silniku razem ze swiatlami mijania i drogowymi nie powinno spasc ponizej 14v i nie wiecej niz 14,4v
  • 0

#18 Sebek_DTR

Sebek_DTR
  • Forumowicz
  • 521 postów
  • Dołączył:30 paź 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:BMW E36 Cabrio

Napisany 18 wrzesień 2010 - 14:10

Sprawdzalem na swiatlach mijania i drogowych mam 13,35
a na makszymalnym sprzacie radio nawiewy swiatlaa ogrzewania bylo 13,20
na gwarancij od aku jest napisane ze aku 12v na wlaczonym silniku razem ze swiatlami mijania i drogowymi nie powinno spasc ponizej 14v i nie wiecej niz 14,4v

Dokladnie tak!

Sam akumulator mam 12.4, ladowanie bez niczego mam 14.4 ,a na swiatlach i radiu 14.35 :)

A 13,20 to nie jest ladowanie, nie masz problemow z dlugim kreceniem??
Ewidentnie za malo laduje
  • 0
Dodany obrazek

#19 Banned

Banned
  • Banned
  • 7277 postów
  • Dołączył:01 lip 2009
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2010 - 20:08

za male napiecie dostaja z altka [regulatora napiecia]
zarowka dostaje skoki napiecia przez co tak krotko swieca :)

Edytowany przez Ravcio1985, 18 wrzesień 2010 - 20:09.

  • 0
Użytkownik ma zablokowaną możliwość korzystania z forum (w tym odpowiedzi na PW) z uwagi na rażące naruszenie regulaminu - Administracja VKP

#20 Spawacz

Spawacz
  • Forumowicz
  • 1929 postów
  • Dołączył:01 gru 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Solec Kujawski
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:Ford/C-MAX/07r/1.6L DURATORQ TDCI(110PS)

Napisany 18 wrzesień 2010 - 20:28

Czyli ile mnie to bedzie kosztowalo?
i jakie dokladnie mam kupic czesci no i gdzie to sie znajduje zeby to wymienic?
Jak da rade to prosze o rysunek:D


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_