Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Wymiana paska klinowego klimatyzacji w dieslu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 marmal004

marmal004
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Dołączył:18 mar 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Lublin(okolice)
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C 2.0 DTI

Napisany 02 sierpień 2010 - 06:25

Witam, potrzebuje schematu montażu paska klinowego w silniku y20dth z klimą.
Nie wiem jak tam należy go przeplatać.
najlepiej z opisem "co jest co"
pasek sie nie zerwał tylko spadł, na dolnej osłonie silnika leży jakieś koło nie wiem czy to od klimki czy może koło pasowe ;/
dzięki

Edytowany przez marmal004, 02 sierpień 2010 - 14:38.

  • 0


#2 Bolek

Bolek
  • Moderator
  • 2997 postów
  • Dołączył:06 sty 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Brzesko
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:647
  • Auto:VB 2.0dth sport, MZ Trophy,linhai 300 4X4, GSX600f
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 02 sierpień 2010 - 06:55

Dodany obrazek
  • 0

Dodany obrazek

Bolek -> Marcin - GG 7812678 Pozdrawiam :)
Moja furmanka

#3 marmal004

marmal004
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Dołączył:18 mar 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Lublin(okolice)
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C 2.0 DTI

Napisany 02 sierpień 2010 - 07:41

dzięki o to właśnie mi chodziło.
mam jeszcze prośbę okazał sie że koło pasowe jest do wymiany, zerwało sie na tej gumie.
jak je najlepiej odkręcić? jakaś rada? bo strasznie mocno jest przykręcone, dałem na 1 hamulec wciśnięty i nic nie idzie, może lewy gwint??
  • 0

#4 mario1987

mario1987
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Dołączył:30 cze 2009
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:vectra b 1,6 16V

Napisany 02 sierpień 2010 - 07:46

najlepiej kluczem pneumatycznym...niestety zazwyczaj nie mamy takowych w domu.
  • 0
VW Polo było VW Golf był
Viki 1.6 16v na Sekwencji :) jest
Nissan Almera n14 jest

#5 marmal004

marmal004
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Dołączył:18 mar 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Lublin(okolice)
  • Województwo:lubelskie
  • Auto:Vectra C 2.0 DTI

Napisany 02 sierpień 2010 - 11:44

nawet pneumat nie daje rady!!!

8 atmosfer i ciągle ani drgnie!!

ile mu trzeba aby odkręcić to kółko??
  • 0

#6 bobero

bobero
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Dołączył:17 wrz 2006
  • Skąd:Nisko
  • Auto:Vectra B 2.0 DTL kombi

Napisany 02 sierpień 2010 - 14:33

Ja żeby odkręcić ta śrubę musiałem użyć DUŻEGO klucza pneumatycznego a i tak trwało to ze 3 minuty zanim puściło. Bałem się że ukręcę tą śrubę ale się udało. Po odkręceniu nie dało się jej wziąć do reki po parzyła. Najlepiej to podjechać do jakiegoś warsztatu gdzie naprawiają ciężarówki oni będą mieli odpowiednio duży kluczyk :).
  • 0

#7 Najssa

Najssa
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Dołączył:25 wrz 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świerklaniec
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Był Opel Vectra 1.7 T.D ISUZU Jest Signum 2.2 DTI

Napisany 22 wrzesień 2010 - 15:09

witam mam ten sam problem zerwało mi sie koło pasowe na tej gumie . mam juz nowe i tu zaczyna sie podgórke jezeli mam chęci i pneumat to czy moge sam je wymienic w domowym zaciszu czy lepiej oddac do warsztatu ??
  • 0

#8 zubek

zubek
  • Moderator
  • 23218 postów
  • Dołączył:29 lip 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WWL
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:300
  • Auto:VC/03/Y22DTR/SW
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 22 wrzesień 2010 - 22:05

poczytaj o wymianie tego koła. Jest sporo opisów zarówno w dziale VB jak i VC. Niektórym odkręcenie idzie łatwo a niektórym sprawia spore problemy. Raczej na parkingu przed blokiem bym się tego nie podejmował ;)
  • 0

#9 toruniak

toruniak
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Dołączył:05 lis 2010
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:opel vectra b 2.0 dti

Napisany 27 luty 2011 - 08:01

witam wszystkich mam problem z paskiem klinowym po uruchomieniu silnika zaczyna piskac po chwili jest juz ok tylko niewiem jak go naciągnąc w kadecie ktorego mialem to wystarczylo napiac alternator i gralo wszystko a tu niewiem jak sie zabrac do tego.
  • 0

#10 gawlak

gawlak
  • Forumowicz
  • 12292 postów
  • Dołączył:07 lis 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:okolice 3miasta
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:JEEP XJ 4.0

Napisany 27 luty 2011 - 08:16

wymienic
VB ma samonapinacz
  • 0

#11 toruniak

toruniak
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Dołączył:05 lis 2010
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:opel vectra b 2.0 dti

Napisany 27 luty 2011 - 08:22

no dobra gdy juz go kupie i bede chcial go wymienic sam to na co mam zwrocic szczegolną uwage zeby bylo wszystko ok i jakie narzedzia przygotowac mam .
  • 0

#12 pietreksz

pietreksz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Dołączył:04 wrz 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szkocja k. Rynarzewa
  • Województwo:kujawsko-pomorskie
  • Auto:VB 2.0 DTL '97 CD

Napisany 27 luty 2011 - 08:48

Po pierwsze kup porządny, nie jakiś chiński, ja oszczędzałem i już trzeci raz będę musiał wymienić :)

Do "odgięcia" napinacza w celu nałożenia paska przyda Ci się klucz 19 w kształcie L, zdemiesz koło i osłone nadkola to będziesz wszystko widział.

Dodany obrazek

Edytowany przez pietreksz, 27 luty 2011 - 08:50.

  • 0

#13 zamela

zamela
  • Forumowicz
  • 1009 postów
  • Dołączył:10 sty 2006
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Pleszew
  • Województwo:wielkopolskie
  • Auto:VB x20DTL Combi 97r/VB x18xe + BRC 96r

Napisany 27 luty 2011 - 10:59

U mnie podczas odkręcania przy pomocy " rozrusznika " łamało klucze więc podjechalem do mechanika a tam pneumatyczny klucz nie dawał rady więc wziął spory klucz w kształcie litery T z nasadką , na oba końce rury . 2 za rury a jeden w samochodzie trzymał auto na biegu i hamulcu i puściło :)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_