Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Nie działają zegary - dziwne zachowanie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 skoti182

skoti182
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:21 gru 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Vectra b x1.8 16V CD - X18XE

Napisany 20 luty 2010 - 14:17

Mam problem, zegary raz działają a raz nie, opadają wskazówki i zaczynają palić się kontrolki: abs, kierunkowskazy i paliwa. Dodam do tego jeszcze, że silnik jakoś nierówno pracuje. Jak wskazówki opadną to jednocześnie silnik jakby zaczyna wolniej "chodzić". Check sie nie pali. Mierzyłem napięcie na akumulatorze, jak wskazóki nie opadają to napięcie jest w normie, natomiast jak opadną to nawet powyżej 14. Alternator mam nowy więc to raczej nie to. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
  • 0


#2 Glosny

Glosny
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Dołączył:15 wrz 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Astra H 1.9 CDTI 150KM

Napisany 20 luty 2010 - 14:18

alternator ci przeładowuje i dlatego tak sie dzeje.
obstawiam regulator napiecia
usun usterke bo ci zarowki poleca.
pozdrawiam
  • 1

#3 Duke_

Duke_

    ..:: Admin VKP ::..

  • Root Admin
  • 8475 postów
  • Dołączył:24 sie 2004
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zweibrücken
  • Województwo:DE
  • Nr klubowy:453
  • Auto:VB x18xe 98', VB 2.5 V6 i500 00' x2
  • Oddział VKP:UK,DE i zagranica

Napisany 20 luty 2010 - 14:21

regulator napiecia do wymiany,
juz sporo tematow o tym bylo,
na Twoim miejscu postaralbym sie to zalatwic jak najszybciej, bo zbyt duzy prad jest duzo gorszy niz zbyt maly
  • 1

#4 skoti182

skoti182
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:21 gru 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Vectra b x1.8 16V CD - X18XE

Napisany 20 luty 2010 - 15:17

No ok, ale miałem już podobny problem i też miałem za duże napięcie, ale wtedy paliła mi sie kontrolka ładowania.
  • 0

#5 JarekS

JarekS
  • Administrator
  • 9858 postów
  • Dołączył:27 lip 2007
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Województwo:mazowieckie
  • Nr klubowy:511
  • Auto:Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP:Mazowiecki

Napisany 20 luty 2010 - 17:03

Mogłeś mieć za niskie wtedy się będzie palić, tak jak koledzy wyżej do wymiany regulator napięcia oraz diody prostownicze, nie jeździj tak bo możesz spalić elektronikę auta np: komputer, centralkę alarmu, radio, wyświetlacz, licznik itd
  • 1

#6 kluczyk17

kluczyk17
  • Klubowicz
  • 2334 postów
  • Dołączył:22 mar 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zalipie/Tarnów// Bochum/DE
  • Województwo:małopolskie
  • Nr klubowy:612
  • Auto:Vectra B 2.0T b204l
  • Oddział VKP:Małopolski

Napisany 20 luty 2010 - 17:54

mój temat :) na pewno pomoże

http://forum.vectrak...ie-el-lusterka/

jak byś chciał fotki jak to wygląda w środku i co trzeba zmienić to jutro podeślę
  • 1
Vectra B by kluczyk

"Jak wyjdzie .... ? Czas i hajs pokaże ..."

b204 on board.. :)

#7 skoti182

skoti182
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Dołączył:21 gru 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Województwo:łódzkie
  • Auto:Vectra b x1.8 16V CD - X18XE

Napisany 20 luty 2010 - 21:35

Dzięki wszystkim za pomoc :) Problem jak narazie rozwiązany. Wyjąłem alternator i okazało sie, że regulator napięcia nie jest dokręcony do końca. Przy okazji wyczyściłem ten pył po szczotkach i klemy od aku :) Wszystko działa ok, tylko trzy żarówki do wymiany :P

Edytowany przez skoti182, 20 luty 2010 - 21:36.

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_