Skocz do zawartości

Vectra Klub Polska używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tą wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuje użycie cookie



Zdjęcie
- - - - -

Problemy z odpaleniem Vectra c


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 likaon

likaon
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Dołączył:15 lis 2009

Napisany 13 luty 2010 - 20:48

Witajcie.


Jestem nowy na forum ale wiekszosc postow juz przejrzalem i na moj ogromny klopot nic nie znalazlem.
A wiec od poczatku. Po padnieciu akumulatora i wymianie na nowy zaczely sie duze klopoty. Nie moga teraz wogle odpalic auta , zapalaja sie kontrolki i tyle. Mija 1-2 h i wtedy udaje mi sie odpalic auto ale po jakis 500 m. gasnie i znow nie daje oznak zycia. Sprawdzilem akumulator, alternator i nic. Czy macie pomysl co moze byc nie tak ??? Bo moj mechanik rozklada rece. Stwierdzi ze moze to byc jedna z kostek a raczej niebeski bezpiecznik ktory znajduje sie pod schowkiem po stronie pasazera(dolanczam foto)

Załączone pliki


  • 0


#2 mietek13

mietek13
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Dołączył:15 paź 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:OPEL VECTRA C

Napisany 13 luty 2010 - 21:18

Witam,
To co widzę na miniaturce to nie bezpiecznik a przekaźnik,
Można sprawdzić jego działanie w nastepujacy sposob:
podaj na zaciski 1-2 napiecie 12V DC (stałe) a na zaciskach 3-5 powinno być przejście
bez zasilania 1-2 przejscie bedzie na zaciskach 3-4
Pozdrawiam mietek1313
  • 0
AKTUALNE SPALANIE : Dodany obrazek

#3 likaon

likaon
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Dołączył:15 lis 2009

Napisany 13 luty 2010 - 21:31

Witam,
To co widzę na miniaturce to nie bezpiecznik a przekaźnik,
Można sprawdzić jego działanie w nastepujacy sposob:
podaj na zaciski 1-2 napiecie 12V DC (stałe) a na zaciskach 3-5 powinno być przejście
bez zasilania 1-2 przejscie bedzie na zaciskach 3-4
Pozdrawiam mietek1313



A tak na marginesie od czego jest ten przekaznik ???
a jezeli to nie to, to co jest nie tak ???
  • 0

#4 mietek13

mietek13
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Dołączył:15 paź 2008
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Województwo:śląskie
  • Auto:OPEL VECTRA C

Napisany 13 luty 2010 - 21:45

A tak na marginesie od czego jest ten przekaznik ???
a jezeli to nie to, to co jest nie tak ???


Niestety nie znam się na samochodach pracuje w branzy elektryczno - elektronicznej po onaczeniach "zgadlem" co to jest
  • 0
AKTUALNE SPALANIE : Dodany obrazek

#5 hapko

hapko
  • Moderator
  • 6869 postów
  • Dołączył:07 sie 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:214
  • Auto:VC GTS 2.0T & AH kombi 2.0T
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 13 luty 2010 - 22:08

likaon napisz chociaz co to za Vectra

benzyna ? diesel ?
  • 0
VC Dodany obrazek
AH Dodany obrazek

Były: Escort 94' 1,6 16V I VB 96' x20xev II VB 97' x20xev CA 89' 1,2 VA 2000 92' c20xe CB 00' x12xe' III VB 01' Zender y22dtr

#6 likaon

likaon
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Dołączył:15 lis 2009

Napisany 13 luty 2010 - 22:24

likaon napisz chociaz co to za Vectra

benzyna ? diesel ?



A wiec jest to Vauhaxall(tutaj rzadko mozna spotkac Opla, ale wsio to samo) Vectra rocznik 2002, a dokladniej z 1 lipca. Jest to juz pierwszy wypust Vectry C .
Silnik to 1,8 benzyna.
pozdrawiam

Edytowany przez likaon, 13 luty 2010 - 22:28.

  • 0

#7 hapko

hapko
  • Moderator
  • 6869 postów
  • Dołączył:07 sie 2005
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Województwo:zachodniopomorskie
  • Nr klubowy:214
  • Auto:VC GTS 2.0T & AH kombi 2.0T
  • Oddział VKP:Zachodniopomorski

Napisany 13 luty 2010 - 22:26

Sprecyzuj Jakie kontroli Ci sie zapalaja ?
  • 0
VC Dodany obrazek
AH Dodany obrazek

Były: Escort 94' 1,6 16V I VB 96' x20xev II VB 97' x20xev CA 89' 1,2 VA 2000 92' c20xe CB 00' x12xe' III VB 01' Zender y22dtr

#8 likaon

likaon
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Dołączył:15 lis 2009

Napisany 13 luty 2010 - 22:39

Sprecyzuj Jakie kontroli Ci sie zapalaja ?



A wiec zapalaja sie wszystkie podstawowe kontrolki czyli : akumulator, niezapiety pas kierowcy, itd a na kompie pod obrotomierzem czasem zapali sie wykrzyknik z kierownica. Podstawowe jak odpalasz pojazd, ale .... Nic wiecej sie nie dzieje. Tak jakby rozrusznik nie dostawal napiecia. A wymienilem akumulator na nowy, pozyczylem od kolegi i nic. Cisza. Tylko robi takie pyk :-) Chwile poczekasz(ok.30 minut) i sie odpali. I po przejechaniu 600 m znow powtorka z rozrywki czyli znow nie pali. Po podlaczeniu kompa nic nie wykazalo-> rzadnych bledow wiec pewnie nie CIM bo i kierunki dzialaja i wszystko inne spox.
Wiec nie wiem. Poratujcie
  • 0

#9 likaon

likaon
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Dołączył:15 lis 2009

Napisany 15 luty 2010 - 23:13

Panowie a wiec wykluczylem opcje tego przekaznika.
A nawet wszystkich innych ktore sa na tej listwie.
Wykluczylem nawet listwe, bo dzisiaj kupilem listwe wraz ze wszystkimi przekaznikami i nic to nie dalo.
Caly czas jest to samo. Czyli po przekreceniu kluczyka w stan rozruch jest tylko te glupie PSTRYK pod schowkiem pasazera i nic wiecej.
Co to moze byc bo nie daje mi to spac.
  • 0

#10 dziadek72

dziadek72
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Dołączył:01 mar 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Województwo:mazowieckie
  • Auto:Vectra C CDTI 150 km

Napisany 01 marzec 2010 - 13:42

Mam podobne problemy z uruchomieniem Vectry C (1,9 CDTI 150 km). Raz na jakiś czas (czasami raz dziennie, a czasami raz w miesiącu - nie jest to regularne) i nie ważne czy przy ciepłym czy zimnym silniku po przekręceniu kluczyka załącza się alarm, nie słychć pracy pompy paliwowej, nie gasną dolne kontrolki i nie uruchamia się rozrusznik. Muszę kilka razy powtórzyć czynności i silnik się uruchamia. Byłem już w kilku ASO i albo nie wiedzieli co to jest albo zwalali winę na modół CIM. Byłem u elektryka i pod[pioł rozrusznik "na krótko". Przy problemie z odpaleniem na kluczyk podpiołem rozrusznik "na krótko" i rozrusznik się odzywał, ale nie można było uruchomić silnika. Może ktoś mi pomoże z tą usterką.Rozmawiałem z Panem z Radomia, ale wykluczył awarie modułu CIM.
  • 0

#11 smol44

smol44
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Dołączył:23 lip 2009
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Suchy Dąb
  • Województwo:pomorskie
  • Auto:VC 1.8 2002r

Napisany 01 marzec 2010 - 20:11

Ja mialem to samo po powrocie z wakacji auto stało( tez vauxhall jak twoj idento) pod domem 2 tyg i po powrocie slyszalem tylko cyk cyk pod maska, okazalo sie ze mam przegryzione przewody w lewym gornym rogu, w samym rogu tam gdzie sie liscie czasami zbieraja biegnie kabel i zostal on przegryziony przez jakiegos gryzonia, widzialem osobiscie te strzepy-szok, w servisie postawili na moduł główny ze padl ale niewiadomo skoro dopiero pozniej znalezli te kable,i kable sa rozwalone. mi z ikonek to tylko abs pomigiwał, zadnych serwisówek.
  • 0

#12 Marcyś

Marcyś
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Dołączył:02 mar 2010
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:się biorą dzieci? :)
  • Województwo:śląskie
  • Auto:Vectrum Spectrum C 2.0DTI 2004 Kombiacz :)

Napisany 03 marzec 2010 - 11:48

allegro, odstraszacz na gryzonie :) podpinamy pod aku i kable mamy całe. Nie testowałem stety/niestety. :31:
  • 0

#13 77robert

77robert
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Dołączył:06 lis 2009
  • Województwo:UK
  • Auto:opel vectra

Napisany 04 marzec 2010 - 22:44

ja miałem ten sam problem czasami palił a czasami nie gdy kiedyś się dobrze rozejrzałem zauważyłem lekko luźną dużą wtyczkę przy filtrze paliwa ja mam klekota i tam był ten problem gdy ja docisnąłem problem znikł sprawdźcie może pomoże pozdrawiam
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Skin Designed By Duke_